- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
puttputt
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #6132 üzenetére
A jelenlegi motorok 2400 cc, turbóból ennek fele hengerűrtartalom elég lehet azonos teljesítményhez. De egy turbót is csinálhatnak olyanra, hogy elég lehessen neki pl. egy versenyenkénti 100 kg üzemanyag.
A lényeg az, hogy az elhasználható üzemanyagmennyiség lenne a fő korlát, ez meg hozza is magával, hogy ahhoz, hogy ebből a legtöbb teljesítményt lehessen kihozni, milyen motor kell mekkora hengerűrtartalommal.
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz #70869248 #6139 üzenetére
teljesen mindegy hogy milyen új szabályokat hoznak, az új szabályoknak is megkell felelni. ami azt jelenti, költenek ezerrel. ezt nem képesek felfogni. de aki f1-es csapatot indít, annak tisztában kell lennie vele, hogy pénzt dob ki az ablakon nagy részben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #6551 üzenetére
témához kapcsolódik: A Comparison of F1 Driving Styles By Martin Brundle
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #6654 üzenetére
Nekem olyan érzésem van ezeket a kasztnikat nézve, hogy ezek elsősorban oválra lesznek tervezve nagy sebességhez, tehát egyértelműen az amerikai piacra az amerikai közönségnek.
Ezzel szemben a világ többi részén, ahol a jobbkanyarokat, a kemény féktávokat, a visszafordítókat és a lassan bevehető sikánokat is kedvelik, szerintem nem kapna annyi első leszorítóerőt ami lehetővé tenné a befordulást.Van saját életem...
-
glutamin
őstag
válasz #70869248 #6651 üzenetére
Ezzel a koncepcióval én is nagyon egyetértenék. Igaz így jóval drágább és bonyolultabb lesz a karosszériatervezés. Jelenleg ugye egy nagyon áramvonalas szivart házasítanak össze a leszorítást biztosító szárnyakkal amiket utólagosan módosítani, állítgatni jóval egyszerűbb.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #6729 üzenetére
Ja Mosley egy idióta volt a költségvetési plafonnal, csak éppen kivonult a Honda, Bmw, Toyota, a Renault-t meg eladták. 4 gyári csapat, totál idióta hogy ezt látta előre és kényszeríteni akarta az alacsonyabb költségvetést. Amit (miután kirúgták mózlit) végül be fognak vezetni ugyebár. Mert most hogy nem ő mondja már sokkal szebbnek hangzik. LoL. Egyébként mózli korábbi ígéreteiből nagyrészt a mostani csapatok által nem valósult meg semmi. De javíts ki ha tévednék.
Az új csapatok tapasztalatszerzés céljából töltik az első éveket, majd ha a gyáriak is kénytelenek lecsökkenteni a költségeket csak akkor nyílik meg az út számukra. Nagy rákészülés csak pénzkidobás lenne.
Egyébként a Toyota is anno úgy lépett be igen izmos költségvetéssel hogy az első év csak tanulás.Én ketté venném az új csapatokat. Értelemszerűen a fentiek a pozitívabbakra vonatkoznak. A többiek helyére meg majd jönnek újak.
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #6891 üzenetére
jah, kicsit jobban belegondolva tényleg nem lehet analógiát vonni..
Kimi nyilatkozata:
"A hely, ahol épp haladtunk, nem volt bonyolult, csak kicsúszott a kezemből az irányítás. Az autó alja teljesen beragadt egy hókupacba és egyszerűen nem mozdult. Először Kaj és én próbáltuk meg ellapátolni a havat, vagy 15 percen keresztül. Aztán jöttek nézők nagyobb lapátokkal, és a kocsi végre megmozdult"-mondta Kimi.
Mivel az autó viszonylag ép maradt, Kimi és Kaj tesztelés céljából tovább tudta folytatni a versenyt.
"Folytatjuk a versenyt, a kocsit jó vezetni, minden jól működik"-tett hozzá a finn.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #7078 üzenetére
Az csak egy hagyományos diffúzor. Az F1-ben már triplák-quadrók vannak.
A trükk az, hogy a felső deckek is ugyanazt csinálják, mint az alap diffúzorfelület, ugyanis lyukak vannak a padlólemezen. A felső csatornák is az autó alól áramoltatják a levegőt, csökkentve ezáltal a légnyomást, növelve az autótesten keletkező leszorítóerőt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #7086 üzenetére
Nem rá vezetik, hanem ezek csatornák, ők maguk vezetik a levegőt, de nem felülről, hanem az autó alja alól. Diffúzor felületek. Szárnynak csak pl. a 3. deck felső felületét nevezheted, ha bele tud harapni a levegőbe, de a belső felület már diffúzor funkciót végez.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7390 üzenetére
"Itt az F1-ben is keményen felküzdötték magukat..."
Ja, 97-ben amikor beléptek már azonnal jobb gumit szállítottak mint a Good Year aki már "100" éve ott volt. Aztán 98-ban ez tovább folytatódott csak akkor már egy alapból versenyképes csapatot/autót is elláttak. Aztán amikor már szinte teljesen csak a Ferrari-ra koncentráltak és optimalizáltak a fejlesztésekkel akkor Frank papa (Williams) elkezdte nyaggatni a Michelin-t hogy szálljanak be. Rá egy évre már átment a McLaren is mert megunták a nem hivatalos exkluzív Ferrari-s hozzáállásukat.
Mondjuk ez a Ferrari+Bridgestone szoros partnerkapcsolat nagyban hozzájárult a Ferrari sikereihez.
Ez meg lol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7392 üzenetére
Az olyan felállás volt hogy a Red Bull-on múlt az, hogy 2006-ra marad-e az egy szett gumi per verseny szabály és mivel a Red Bull Ferrari motorokat szeretett volna 2006-re ezért a szabály eltörlése mellett tették le a voksukat. (Az más kérdés hogy aztán a fagyi visszanyalt és jó nagyot szívtak a motorokkal) Ergo visszatértek a 2005 előtti rendszerhez amiben a Bridgestone már jó volt. Kb. ennyi volt a felállás sztorija.
Nem fogom őket hiányolni ha kivonulnak. Én nem tartom őket "extremely ethical company-nak" úgy mint Ross.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7401 üzenetére
Na de azzal hogy 2006-ban visszatértek a 2005 előtti szabályhoz gyakorlatilag a Bridgestone-nak csak le kellett porolnia a 2005ig használt keverékek receptjeit és ezzel ismét ott lehetett az élvonalban. Nem olyan bonyolult ez szerintem.
Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.
Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.
Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére.
A francia gumigyártó is megszólalt az ügyben. Nick Shorrock, a Michelin F1-es részlegének vezetője, a következőket mondta: "Igen, minket is meglepett a Red Bull Racing döntése, aztán elég sokat beszéltünk is erről a csapat képviselőivel, és szerintem megértették nemtetszésünket és azt is, miért nem örülünk a történteknek."
Gascoyne úgy gondolja, a Bridgestone partnercsapatai között megkötött paktum roppant fontos lesz az idei évben a japán beszállító számára, akik rájöttek arra, hogy hibát követtek el azzal, hogy az elmúlt években csakis a Ferrarira koncentráltak.
"Szerintem rádöbbentek arra, hogy mekkora butaságot csináltak azzal, hogy csak egy csapatra koncentráltak, és ezt a Ferrari is felismerte" - folytatta. "Éppen ezért is van az, hogy mindkét fél készségesen fogadata ezt a kezdeményezést. Úgy gondolom, hogy a Michelin partnercsapataként szerzett tapasztalatunkkal, illetve Pascal Vasselonnal a fedélzeten, rengeteg segítséget nyújthatunk majd a gumik fejlesztésében."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7407 üzenetére
"Azért sok minden történt ahogy írtam, sok fontos dolog, ahoz egyáltalán oda eljussanak hogy erről szavazni kelljen"
Arról nincs infó hogy miért került szavazásra a dolog. Lehet hogy a Bridgestone-os csapatok kezdeményezésére?
"-2005. július 29: Öt michelines csapat kereste meg a Bridgestone-t"
2005ben a 10 csapatból 7 volt Michelin-es és 3 Bridgestone-os. 2006-ban a 11 csapatból 6 volt Michelin-es és 5 Bridgestone-os. Annyira talán mégsem rohantak át a Bridgestone-hoz a csapatok.
A Raikkonen féle sztorinak pedig szerintem ehhez semmi köze. Az a pilóta és esetleg az autó hibája volt és nem a gumié. Lecserélhette volna de kockáztatott/kockáztattak. Az Indianapolis-i fiaskó már más tészta mert az egyértelműen a Michelin sara volt.
"Mindezt azzal tetézve, hogy az egyversenyes gumi a Michelin ötlete volt"
Erről van valami bővebb infó esetleg?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FuckeR19
senior tag
válasz #70869248 #7686 üzenetére
Ha jól emlékszem régebben (2-4 éve) mindig a Ferrariról mondták hogy jól bánik a gumikkal.
Akkoriban nem az ő versenygépük volt viszonylag hosszú a többiekhez képest?
Lehet ezért sem voltak annyira sikeresek Monakóban?Mi a véleményed a Schumacher-Brawn duóról?
Fernando Alonso: "A sikerük kulcsa egy piros autó volt, ami az enyém."hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
Aktív témák
- Trollok komolyan
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Linux - haladóknak
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest