- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Aktív témák
-
Gyusz
őstag
válasz MPowerPH #49461 üzenetére
Kínában kiugrott a rajtnál, Monaco-ban nem vett részt az időmérő edzésen, mert korábban összetörte a Ferrarit, Silverstone-ban nem engedte vissza maga elé Kubicát és megbüntették, Spa-ban pedig kiesett. Egyébként mindenki hibázgatott abban az évben, azért is volt olyan szoros a szezon.
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #49461 üzenetére
Amiket Gyusz felsorolt mind igaz, pluszban még ott van Melbourne, amikor a fehér vonalról rajtolt esőben, de a Brit Nagydíjon is beragadt a rajtnál. Ha csak a vezetői hibákat számolom, akkor így elment ca. 25 pont alsóhangon, a saját hibájából. (Vettel meg 50 pontot bukott alsóhangon műszaki hiba miatt.)
De számoljunk utána:
Melbourneben szerintem esélyes lett volna a győzelemre is, jó tempót ment nagyon, csak 3. helyről utolsóra esett vissza, részben JB, részben a rossz rajt miatt.
Kínában ismét esélye lehetett volna akár a győzelemre is, figyelembe véve, hogy szintén utolsó helyről 4. helyre jött fel. És szerinted a jump start nem amatőr hiba?
Monaco-ban uralja a szabadedzéseket és összetöri az FP3-ban az autót. Szerintem esélye lett volna itt is a győzelemre, de minimum a dobogóra.
A Spa-i hiba az belefért és a szezon második felében nagyot autózott Alo, stabilan hozta a dobogót és hibátlan volt, de az első felében azért látszott, hogy talán túlstresszeli magát.Hörcsög Powa'
-
JColee
őstag
válasz MPowerPH #49467 üzenetére
"Monacóban vannak a legszűkebb kanyarok, tehát itt van szükség a legnagyobb alákormányzási szögre. Kimi egy nagyobb áttételű kormányművet kért, amely adott kormányszög mellett élesebben fordítja be az autót."
Szerintem ez egy alap feladat Monacora, nem kellene külön kérni.
-
badd
tag
válasz MPowerPH #49475 üzenetére
Lehet, hogy más a vezetési stílusa?
Meg, oké, hogy régen szervo se volt, de most van minden autóban, így ha neki nem működik másnak meg igen, az bárhogy is nézzük, hátrány, nem egyenlő feltételekkel mennek. Egy olyan mezőnyben pedig, ahol egytized nem pozíciót, hanem pozíciókat jelenthet, ott igen is számít, hogy mennyire érzi kényelmesen magát az autóban. Ettől igen is tud lassulni. -
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #49521 üzenetére
Nem kényszermegoldás volt. Miután nem jöttek be a McLaren-es dolgok. Úgy gondolta, hogy a Renault-al 0-ról kezdenek mindent. De nem jött össze mivel időközben ott vezetés váltás volt. És már nem kapott Briattore akkora szabad kezet. Arról nem is beszélve, hogy ha nincs Alonso akkor 2005-2006-ban nem VB a Renault.
Ezekben az években Briattore + Alonso = Brawn + Msc
Bár tegyük hozzá , hogy Alonso Briattore-t a mai napig isteníti. Ami jogos, mert hatalmas agy az ember. Az pedig, hogy meghoztak egy ilyen húzást szingapurban . . . hát istenem. Szabályok lehetővé tették. FIA-t tudom sajnálni. Ettől sport egy sport. Nem attól, hogy mindent betiltanak.
Nelson meg egy veréb volt a szó legszorosabb értelmében. Azonnal top csapatnál kezdett. Ha már ilyen lehetősége volt csak ki kellett volna használnia. Lásd: Glock, Kovalainen,
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49542 üzenetére
Ugyanez volt 2007-ben a Ferrarinál nem? Ott is kérte a McLaren a padlólemez vizsgálatát az FIA-tól (később kiderült hogy honnan is tudták ), és változtatniuk kellett. Bünti ott sem volt, ebben legalább most korrekt volt az FIA.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qorthral
őstag
válasz MPowerPH #49605 üzenetére
Nem tudom Te mit nézel, de szerintem 3:3-ra állnak idén IMen. Hozzátéve, hogy a 3 vereségéből 2x műszaki gondja volt Pereznek (Ausztráliában váltógond a Q2ben - ki is cserélték a futamra, Monacoban felfüggesztés probléma a Maldonadotól kapott baráti ölelés miatt), nem mondanám, hogy Koba jobban ment idén IMen. Versenyen szintén nem, bár ott elég egál a kép. Mondjuk kétségtelen, hogy Perez többet tudott volna alkotni Barcelonában, mint Koba Monacoban, ha nem lökik ki őket, szóval összességében Pereznek ítélném a versenyeken is a jobbik versenyző díját.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz MPowerPH #49716 üzenetére
Tiszta szívemből kívánom hogy visszatérjen! Hiányzik a mezőnyből!!!
De, akkor is van bennem egy "de". Ha visszatér majd egyszer, (amit nagyon remélek) tud-e majd olyan szinten versenyezni mint a balesete előtt.
Lásd Massa és a rúgó, azóta szinte semmi kimagasló teljesítmény.[ Szerkesztve ]
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49885 üzenetére
"De a képek alapján az RBR-nek is nagy fekszik ez a pálya, szvsz brutális az, ahogy betapad az autójuk hátulja, főleg az utcsó kombinációban szembetűnő."
A 'csapattárs gyilkos' Mark Webber ma ezt nem igazán tudta bizonyítani
Biztos a versenyre gyúrt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49895 üzenetére
Értem én, csak az eddigi 6 futamból egyiken se dominált a RB. Ahol a két futamgyőzelem született, ott sem Barhainben sokkal jobb volt a Lotus, talán Monacoban volt egy minimális előnyük, amit lehetett látni abból hogy Vettel kopott lágy keveréken ugyanolyan gyors, vagy gyorsabb volt mint a többiek újakon De nem véletlenül volt vonat a végén..
Összességében nem hinném hogy (3 tizedes) technikailag fölényben lennének.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#65755648
törölt tag
válasz MPowerPH #49885 üzenetére
Alonso valszeg úgyis lerajtolja Hamiltont sőt lehet Vettelt is vagy mind2en Vettelt
Legalábbis valahol olvastam asszem Monaco előtte, de ha jól tévedek akkor ott is igaz volt hogy mind2 Ferrari pilóta minden futamon nyert pozíciót az első kör végéig.Amúgyis egyre erősebb a Ferrari, Massa is feljött mint száraz kenyér a moslékban.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49903 üzenetére
Nézzük meg a Spanyol Nagydíj végeredményét, mivel ez a pálya talán a legjobb fokmérője az autók teljesítményének: [link] hol voltak itt a RB-ok? egy aero pályán...
A pontversenyt ebben az évben meg ilyen szempontból el lehet felejteni, nem lehet belőle levonni semmilyen erősorrendet...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49906 üzenetére
Mi a fejeltős? Hogy a Williams talán az egyik legjobb autó a mezőnyben csak van két gyökér pilótájuk? Ezen a futamon éppen az egyikük véletlenül meg tudott csinálni egy hibátlan hétvégét.. Barcelonaban gyenge autóval képtelenség nyerni, főleg nem úgy hogy a mezőny nagy része 1percen kívül van vagy kört kap. Abban az autóban kurva nagy potenciál van, csak tudod, a keze meg a lába ahogy Palik mondta anno..
zuchy: sajnos aki így centizget, az meg is érdemli... Schumacher nem tehette volna meg ezt, illetve a mérnökével ebbe nem mehetettek volna bele..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49917 üzenetére
"meg a mindig agyonfikázott Webber ugyan annyi pontot gyűjtött eddig, mint az isteni Vettel. Akkor most hogy is van ez? Egy ilyen béna pilóta hogy a fenébe lehet összetettben a 2., holtversenyben?"
Ezt most mire reagálva írod? Webber idén dobogóra se állt Monacoig, és így van ott az elejében.. akkora körbeverések és pontrablások vannak hogy felesleges dobálózni most azzal hogy ugyanannyi ponttal állnak, lemegy pár futam és meglátjuk mi lesz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #49903 üzenetére
A legjobb és legstabilabb két élesen eltérő fogalom. A legstabilabb PILÓTÁK: Alonso, Vettel, Webber, Hamilton. Ezért ők vezetik a vb-t. A LEGJOBB autó Mclaren, Lotus volt év elején, majd Williams is, ezt nem elfogadni amit ott mentek megint csak egy hülye nemtörődömség, ott azon a pályán a Red Bull sehol nem volt. Monacoban is vonatozás volt végig, ergo nem a Red Bull volt a leggyorsabb. Nézd már meg pénteket szombatot mit szenvedett Vettel, időmérőn pl ki sem ment a szuperlágyon mert nem lett volna előrébb. Most az első alkalom ahol azt tudom mondani hogy Red Bullé a hétvége, mert mindketten ott vannak az elejében, de nem sokkal, Ferrari pl versenyen jobb általában ha ez még mindig igaz akkor most az az autó a legjobb ezen a pályán. Pályánként változnak a dolgok, a Red Bull gyors de nem a leggyorsabb volt eddig és volt gyenge hétvégéjük is. A gumikat jól kezelik, de ez elmondható a Ferrarira sőt a Mclarenre, első futamokon Williamsre is.
Az a szomorú hogy a legalapvetőbb dolgokat sem vagy hajlandó felfogni a pályán történtekből és a benned felhalmozott Vettel iránti feszkót torz tézisekbe foglalod egy nyilvános fórumon. Ez elmegy pár alkalommal, de minden egyes Vettel sikernél már a nem Red Bull szurkolóknak is zavaró lesz szerintem. Nekem az Alonso fanként, de minden jogod megvan hozzá. Csak egyszer nézd át az a5.hu-n pl a statisztikákat, grafikonokat, leggyorsabb köröket, köszönöm..
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49928 üzenetére
Monacoban futam is volt ám, nem csak időmérő
Williams jó - Maldonado,Senna balfék = rossz eredmények
RBR közepes- Webber balfék, Vettel profi = jó eredményekAz próbáltuk leírni hogy a RB egyik futamon sem dominált, ellenben pl a Williams a legjobb autó volt Barcelonaban, vagy a Lotus Bahrainben.
Az hogy a RB jól áll a pontokban, az azért van mert mindkét pilótának magas az átlagteljesítménye. A Webber fikázás, Vettel istenítéses szövegedet meg már nagyon unalmas olvasni, és sehova nem vezet... a tavalyi évet miért hasonlítod ehhez? más autók, más gumik, stb.. most neked az marha nagy elégtétel hogy Vettel és Webber pontegyenlőséggel áll Alonso mögött, és ezzel igazolod magad. Csak a pontok mögé is kéne nézni néha + talán megvárni még pár futamot...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen