- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Aktív témák
-
PazsitZ
addikt
válasz LA_COSTE #14900 üzenetére
Azért sem hiszem, mert mint írtam tavaly, amikor Vettelnek kedveztek, Webber nem rinyált tudomásul vette, volt alapja is a dolognak és kész.
Az pedig nem hiszem, hogy csak önálló döntése, hogy pont mikor tekerje lejjebb a motort, az ilyen tanácsokat általában a grafikonokat vizslató versenymérnök adja.
Az, hogy Webber védekezett, épp ti írjátok, hogy Webber, mindig keményen védekezik, tehát nem váratlan módon pont most kezdett keménykedni, mert pont Vettel van mögötte.
Viszont Vettelről, a sajtó által is hergelve az jön le, hogy elég frusztrált pont tőle jön le ez a leszarom akkor is beteszem, akkor is rögtön megelőzöm fíling.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz eXodus #14883 üzenetére
"Na ezért különösen érdekes most is h pont ő kerül ilyen helyzetbe. Persze most h csúnya vettel van terítéken mindenki elfelejti webber előéletét. "
Nem tudom hogy miért pont engem hoztál fel példának mert ha valaki akkor én nem felejtem el az ilyeneket. Vettel-ről pedig nem írtam kategorikusan rosszat csak annyit hogy szvsz kb 50-50 százalékban hibásak a történtekért. Webber meg szvsz 50 százalék hogy tör-zúz ha valakit előzni akar vagy éppen őt akarják előzni. Ezért nem is lepett meg annyira az ami történt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #14879 üzenetére
Látom megint nagy a vita. Szerintem Vettel alapjaiban óriásit hibázott, mivel féktávon kezdett irányt váltani, ami ugye tilos. Webber hagyott neki egy folyosót, volt elég helye. Érdekes a vita tárgya, nem tudom miért middenki Webber-nek esett neki, főleg ennek a fényében megkérdőjelezhető a csapat felelőssége.
Vettel azt hitte, hogy Webber jó csapattárshoz mérten elengedi csak úgy. És bizony a mozdulata, hogy terelni próbálta Webber-t is ezt bizonyította. Csak hát egyedül Webber nem gondolta így a dolgokat. Vettel meg ideges, hogyne lenne az, a csapattársa az előző futamokon begyalázta, és most a saját ökörsége miatt innen is 0 ponttal távozik. Ha az RBR ezek után is Vettel-t támogatja, akkor úgy kell nekik.
Egyébként szeretem Vettel-t, Webber-t nem csipázom, ennek fényében írtam ezt is.D@ni88: Ez így elég hülyén hangzott, nem látom a valóság alapját a dolognak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz eXodus #14883 üzenetére
szerintem sehol sem olvashattad, hogy szegény webbereztem, leszel szíves visszaolvasni és bemásolni ide. én mindössze annyit mondtam, hogy nem tetszik, hogy mindenki kedvenc vettelje elrontotta, aztán kuvrannyátwebbernek.
az meg egy vicc, hogy webbernek kéne magyarázkodnia amiért teljesen jogosan védte az első helyét.. miért nem húzódott akkor akár le a fűre jobbra, hogy sir vettel könnyedén beguruljon az első helyre? tiszta óvoda, komolyan...
az, hogy te nem tudsz szöveget helyesen értelmezni, nem az én bajom.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
Mindketten hibáztak szerintem, Vettel azért mert azt hitte amit, Webber azért mert egyáltalán ezt a helyzetet összehozta, igazából kiváncsi lennék mit mondhattak a 2 pilótának az előzés előtt, mert az sok kérdést eldöntene.
-
Pá
addikt
Nah, sztem már túl van tárgyalva.
Lényeg az, hogy Webber bunkó volt, Vettel meg hülye.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #14896 üzenetére
Nem jó...pont azért ami történt, Vettel megelőzi a szélárnyék miatt.
Amennyiben Webber piszkoskodni akart volna, akkor egyáltalán nem itt, hanem a döngetős rész előtti féktávon lassul meg, és nem kicsit.
Vagy még inkább a döngetős rész végén az S-ben, illetve a célegyenesre fordító kigyorsát kellett volna 'elrontania'.
Sztem az hangzik a legésszerűbben hogy rászóltak Webber-re hogy kapcsoljon vissza valamit, mert vészes az üzemanyagszintje. Vettel-t meg megdicsérték hogy megspórolt 1 lityit...egy lityit vazz röhej..ezért nyomhatta volna Vettel?!
Sztem ez történt, Vettel akár valóban megspórolt valamennyi üzemanyagot, akár nem..nem tudhatom, de megtámadta a csökkent teljesítménnyel futó Webber-t.
Ezt senki..Webber sem fogja tudni, csak egy nagyon alapos kivizsgálás segítene eldönteni, hogy rá kellett hogy szóljanak Webber-re vagy sem.
Mindenesetre elég látványosan utolérte Vettel Webber-t, holott addig minimum partiban voltak.
Webber szvsz nem hülye, hogy pont egy lendületes szakaszon lassuljon meg, amikor ő a saját pozícióját nem tudja tökéletesen védeni. -
Moneo
tag
-
Nowhereman
őstag
Egyébbként lenne egy hülye kérdésem: kik centizték ki a bikáknál és a mekinél az üzemanyagot? Rosz munkát végeztek...
Utánam a kondenzcsik!
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #14913 üzenetére
Jobb lenne, ha mindenkinek ugyanannyi benzinből kéne megcsinálnia minden futamot. 220L és old meg!
-
Oliverda
félisten
Titkos csapatutasítás volt a Red Bullnál
Lehet hogy van egy gyors autójuk de a többi...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Oliverda #14915 üzenetére
1, Webbert üzemanyagtakarékos módba tették.
2, Vettel megpróbálta megelőzni, baleset lett, majd elhúzott a két McLaren
3, Webber boxutca látogatása után, amikor a McLaren elkezdett üzemanyagot spórolni rászóltak Webberre rádión, hogy siessen hátha.....Ezután érdekes lenne megnézni milyen időket futott az utolsó körökben. A végén még az is kiderül, hogy nem volt semmilyen üzemanyag problémája, akár teljes sebességgel mehetett volna végig is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz JJános #14918 üzenetére
Nem is volt, Webber a végén 1:29:2-et ment ha jól rémlik, ugye övé lett a leggyorsabb kör. Itt is az látszik, hogy az RBR Vettel-t szeretné nyomni. Olyan mértékben belassult akkor, abban az egyenesben Vettel lazán állva hagyta. Ekkora különbség pedig csak az említet eset következtében alakulhatott ki.
"Webberrel valószínűleg virágnyelven tudatják, hogy ha a helyzet a komolyra fordul, Vettelre összpontosítanak."
Elég szomorú.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #14920 üzenetére
Ausziban tejet adnak el Webbo arcával. ... és hangjával.
[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
ez meglepő azthittem a tojásfenekű a kivételezett jóideje, nemcsak ezután
-
Jarod1
addikt
nagyon kemény a tejes reklám tej+ redbull
1 régi webber vettel Balhé:
[link] -
JJános
addikt
Hami, és gombos. Video. A McLaren büszke.
2007-05-06 óta itt!
-
DeckardCain
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
ToBeY
nagyúr
-
Djuree
félisten
mekkora köcsög volt már webber. ha meg akarja előzni a csapattársa, mert jobban jött ki neki a lépés, miért üti ki vagy essenek ki mindketten akkor....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
PazsitZ
addikt
válasz Flashcash #14917 üzenetére
Én is erre utlatam feljebb [link]
(#14931) Djuree
Kb. ezt mondom én is és ezért nem értem miért hibás Webber abban, hogy védekezett (nem, nem lökött, nem szorított le a fűre, csak keményen védekezett)
The problem Red Bull have is that it seems clear they favour their protégé Vettel to take the title over Webber, "The team can't expect Webber to score three consecutive dominant pole positions and wipe the floor with all comers, including his team-mate, in the previous two races in Spain and Monaco and then suddenly turn all passive the first time Vettel makes a move on him; if Webber had lifted or moved over, he may as well have just handed the World Championship trophy to his team-mate and headed back to Australia."[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz Djuree #14935 üzenetére
Tudta, védte az első helyét, úgy a futamon, mint a VB pontversenyben.
Tehát a fenti indokok alapján nehéz elfogadnom, hogy Webber védekezését hibának rójam fel. Csalódott is lennék, ha szépen külsőívre húzódva , udvariaskodva elengedné Vettelt, csak azért, mert őt hype-olja a nép.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
[link] Webber said he’d been instructed to turn his engine down to save fuel; the team’s argument is that Vettel didn’t have to because he’d saved fuel earlier, and thus had better grunt out of Turn 8. But that didn’t explain why the German appeared to turn into his team mate.
- http://pazsitz.hu -
-
-
PazsitZ
addikt
Mint már kiderült Webbert annyiról értesítették, hogy tekerje lejjebb a motort.
Nem is számított rá, hogy Vettel megpróbál egy sikertelen előzési kisérletet, aztán még rá is húzza a kocsit.
Az, hogy reflexből védekezett, hát igen, kezd látszani, hogy hiba volt.
De eddig az volt a mese, hogy nincs csapatsorrend az RBRnél, én mondjuk eddig beettem a dolgot, de úgy néz ki Webbert is elfelejtették értesíteni az ellenkezőjéről.
Meg alapvetően az is ritka, hogy valaki önszántából félrehúzódik a csapattársának, hogy megelőzhesse a futamon és a VB pontversenyben is.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
MPowerPH
félisten
Vettel nem volt gyorsabb. Hirtelen esett rá, sokkal gyengébb volt az az autó. Ezt a csapat akarta így, csak igen, Webber-el elfelejtették közölni, hogy pl. gumiproblémái vannak, ne menjen bele fölösleges küzdelembe. Persze miután Vettel megelőzte egyből jött volna az adás, hogy rakd a kapcsolót turbora, mert jön Hamilton.
Don't Tread On Me
-
PazsitZ
addikt
Helmut Marko többek között arra hivatkozik, hogy Vettel fenyegetve volt Hamilton által.
Viszont Vettel "hatalmas" sebességkülönbsége max. azon az egy körön tartott volna az RBR bevallása alapján is!Vettel legjobb ideje(37. kör): 1:30.181
Webber 39. már lassabb körideje: 1:30.626
Hamilton 1:30.357 - 1:30.744 között mozgott az előző 5 körben.
Tehát Vettel kb. pont vagy kicsivel többet tudott volna hozni Webberen, mint az a 0.429, abban az 1 körben, amiben bepróbálkozott. Utána ő is csavarhatta volna vissza a motort.
Hamilton pedig nem volt annyival gyorsabb, még Webberhez idejéhez mérten is min. 2-3 kör mire igazán pozicióba kerül.
Persze ez érthetővé teszi, hogy megpróbálta az előzést, de nála is elgondolkodtató, hogy tudta, utána ő sem lesz gyorsabb, ezért talán nem kellett volna mindent feltenni és rárántani a kormányt Webberre.
A lenti időkülönbségek alapján pedig a nagy Hamilton fenyegetettség, már a 30. körben meg volt. Az idők alapján már akkor "el kellett volna engedni" Vettelt, mert már akkor is közel volt hozzá Hami.lap 18
MW - 0.831 - SV - 1.423 - LH
lap 28
MW - 0.729 - SV - 1.713 - LH (legnagyobb előny)
lap 30
MW - 0.631 - SV - 1.270 - LH
lap 36
MW - 0.813 - SV - 1.163 - LH
lap 39
MW - 0.429 - SV - 1.101 - LH[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
[link]
Az ütközés elkerülése meg olyan dolog, hogy Vettel ránotta rá a kormányt, igen Webber védekezett, nem várta, hogy Vettel akár ütközéssel is de letereli Webbert.
Töredék másodpercek voltak, de egyébként a linkelt képen látható az utolsó pillanatokban Webber próbálta elkerülni a dolgot, csak hát Vettel akkor már jóval komolyabban húzta Webberre a kocsit...- http://pazsitz.hu -
-
Tomcat
őstag
Osztom azoknak a véleményét akik azt mondják hogy Vettel előnyösebb pozícióban volt, mivel már megelőzte Webbert, csak sajnos Webber nem adott neki helyet a fékezéshez. Végülis mindketten hibásak, de szerintem Webbernek már engednie kellett volna Vettelt előzni. Pláne úgy hogy Webberre rá is szóltak hogy kezdjen el spórolni.
Tomcat
-
JJános
addikt
Szerintem Vettel azért fordult rá Webbóra, mert a gumik összeértek. Egyébként meg nem hagyott Webbó elég helyet. De hagyjuk má. Lépjünk túl.
Mindkettő, és a csapat is hibázott. Az meg, hogy Vettelnek csak egy gyorskörre volt elég a benyája éppúgy nem igaz, minthogy Webbónak se fogyott.
2007-05-06 óta itt!
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomcat #14945 üzenetére
Ez egy burkolt mutasítás volt a csapat részéről, nincs mit erről beszélni. Utána Webber-t ugyan úgy fenyegette volna Hamilton is. Webber hagyott elég helyet, több mint 1 autó hely volt még ott. És féktávon nem váltunk irányt, ha valaki van melletted, ez viszont a tavalyi Brazil nagydíj úta alapszabály. Webber nem volt köteles kimenni a féktávon, ennyi. Vettelnek máshol kellett volna próbálkoznia. Webber annyiból hibázott, hogy hagyta, hogy Vettel belülre kerüljön, nagy butaság volt.
Én ezért pirosat adok Webonak, hogy a csapatutasítás ellenére megvédte a pozícióját. A csapat kellemetlen helyzetbe hozta. És ez onnan látszik, hogy vasárnap még ők is nekiestek Webbernek, majd erre a szakértők felháborodtak és megvédték. Ma már az RBR is máshogy nyilatkozott, mert tudják, hogy kiderült, Vettel-t akarták behozni elsőnek.Don't Tread On Me