- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Aktív témák
-
Johnny Cage
addikt
-
Pí
csendes tag
Nem szándékos legfőképpen nem divat, papírom van róla hogy nem tudok írni ((súlyos diszgráfia)) Hát igen ilyen ez a net minden beteg emberel össze hoz. Ráadásul ezeknek a kripliknek még az is meg van engedve hogy össze szarják a topikokat...
(tudom hogy a foxnak van helyes írás javítója ,de aki azt tanácsolja az még nem volt rákényszerűlve a használatára...) -
DeusHun
őstag
Hát én nagyon remélem, hogy nem MMO lesz. Nincs kedvem havidíjat perkálni érte (tudom, wow-ból is van tört szerver, ebből is lehet). Azt viszont szeretném ha a stíluson nem változtatnának. Fentről, pályáralálátós. Ne olyanra mint a WoW és társai.
Rainforest Alliance Certified signature
-
DeusHun
őstag
-Én pl a románokra és hasonló kaliberű országokra értettem, ahol a kalózkodás nagyobb mértékű mint bárhol máshol (a román miniszterelnők pár hónapja köszönetet mondott Gates-nek, hogy olyan OS-t adott nekik amivel lehet kalózkodni... ).
-Igen, erre céloztam. Nekem 2 napi munkám bére menne el rá, usában megyed óra alatt összekeresett összeg. Az emberek meg olyanok, hogy az kell ami a másiknak is van, ha kell ''ellopják'' (mert valahol az internetes ''letöltöm és megvan'' is lopás). A WoW-ot azért nem vettem, mert csak tesztelni akartam. Szerintem a Diablo is ilyen lesz. Ha jó és tetszik, akkor összespórolom rá a pénzt. Spórolom. Mert nálunk ez megint 14k lesz. Máshol talán fele, harmada ennyiért hozzá lehet jutni (mint a zenecd-k esetében is), nálunk egy család 2 heti élelmét kitevő összeg. Emiatt nem nézik a ''naaagy cégek'' a mi véleményünket. Mert mivel mi emiatt lopjuk akkor a vélemény nem számít. Pedig csak az kéne, hogy valamivel elérhetőbb áron adni itthon (ebbe nem tudom mennyire tud a kiadó beleszólni).
Zárszóként: azzal 100%-ig egyet értek, hogy a Diablo név majd magát adja el. Nagyon-nagy rajongótáborra tettek szert vele és ha bukás is lesz, sokat fog kaszálni.Rainforest Alliance Certified signature
-
DeusHun
őstag
Hát igen, a D2-ben A3 elég gánya lett, annál jobban semmit nem utáltam; de én majd' 4 évig nyomultam vele. A D1-gyel én csak demóban játszottam
Viszont sok jót nem jósolok mivel az eredeti gárda kilépett, Diablo (elvileg ugye) meghalt, innentől nem tudom hogyan lehetne folytatni.
Kolléga kérésére: 30 éve készült a film.Rainforest Alliance Certified signature
-
-
Motar
tag
-
Kephamos
addikt
Hát ja! A diablo az maradjon meg diablónak. Remek hangulattal, jó zenével (az első rész zenéjét szoktam néha hallgatni utazás közben) és persze sok millió egérkattintással.
Az oblivion is elég gyenge lett szerintem a Morrowindhez képest. Ugyanaz, mint az új fallout-régi fallout téma. Buta konzoljáték lett belőle
-------------
Nem is reméltem, hogy rajtam kívül más is nyomatja aVTES-t itt a péhán. -
mephi666
nagyúr
na, igen... oltári a különbség a diablo és egy igazi szerepjáték között...
egy szerepjáték lényege, hogy a nevéből adódóan "szerepet játszol" és szerintem ezt leginkább papíralapú játékkal lehet megvalósítani, ahol a tp nagy részét nem arra kapod, hogy hány hordányi lényt öltél meg, hanem hogy mennyire játszottad ki a karaktert... és itt nem pusztán a harcmodorán van a szó, hanem azon, hogy a története/múltja/jelleme/céljai mennyire érződnek a játékos játékában gondolom ezt nem neked kell ecsetelni, de a diablo (ami egy enyhén rpg-fűszeresítű hack n slash) olyan messzi áll az rpg-től, mint az újabb nfs-ek a kőkemény szimulátoroktól... egy rpg-ben a karakterfejlődés/táposnál táposabb tárgyak szinte mellékesek... a diablo-ban meg erre épül az egész játék...
...de szerintem a lényeget le is írtam: az újabb nfs-ek is sikeresek annak ellenére, hogy közel nem szimulátorok és a diablo is nagyon sikeres a saját stílusában írtam már többször: a diablo sikere az egyszerűségében van és abban, hogy mindig ad újat... szerencsére nem ugyanazt a dungeon-t kell bejárni és a lények is randomgeneráltak... a tárgyakról nem is beszélve... mindig ad valami újat a játék... (a körítésről nem is beszélve: zene, hangok, videók, atmoszféra)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
celf
őstag
egy: ha tetszik ha nem, a diablo rpg, csak ahogy mephi666 is írta, rendkívül finom fűszerezésű.
a példa amit írtál, call of duty-val: sántit a call of duty bármelyik része szerintem egy kalap szar mint fps. vagy mint bármi más. és a helyzet az, hogy pont beletrafáltál, lehet ha raknak bele egy egyszerűbb fejlődés-rendszert, mondjuk ahogy private-ből major leszer... talán élvezhetőbb lenne. Mondjuk az is egyfajta fejlődés, ahogy a játék előrehaladtával egyre jobb fegyverekbe botlasz, vagy teszem azt a parancsnokságon egyre nehezebb küldtetésekekkel bíznak meg.
De a lényeg, lehet ezt az fps-rpg-t jól csinálni, lásd Deus Ex.
amúgy a diablóban is növeli a harcos a fegyverforgatási képességét... nem értem miért tagadod az rpg elemeket a diablóból.Hogy sok más játék van az rpg genre-ben... őőőő ezt is cáfolnám
Az általad felsoroltak közül egyedül a Dragon Age-el nem játszottam, de bevallom nekem se a morrowind, se a neverwinter, se a semmi nem jött be igazán. már a Baldur's Gate sem tetszett, amikor elkezdtem az egyel játszani. Telejsen kiábrándító volt a Fallout után. Az Icewind Dale egy gyönyörű játék volt az idejében, az egyik legjobb zenével, amit hallottam fantasyben, de Brian Fargo, vagy valaki más az Interplaynél nagyon elszúrta azzal, hogy megpróbálta a Blizzardot majmolni, és ahelyett, hogy a fallout mintáját követték volna, és ráállítják a régi brigádot full kapacitással a quest-ekre, és a world design-ra, azt hitték, ha csinálnak egy lineáris hack'n'slasht, 2-3 side questtel, akkor övék lesz a jackpot, lévén a hack'n'slash nagyon jól megy (lásd diablo). csak közben nem rakáták bele azt a fajta munkát, és töltést, amit a blizzardosok beleraktak a diabloba. nem is lett akkora siker.. pl. hol volt a multi rész ezekből a játékokból...
viszont akkor a siker.
tudod jól, hogy a siker a pénzbevételen kívül még jópár más dologból is áll.. legnagyobb szemét játékok eladásai is verdeshetik az eget, mégse játszik egyikel se, se te se én.
most nem akarom ezekhez hasonlítani a diablot, nekem is egyik kedvencem, csupán arra akartam rávilágítani, hogy a siker nem csak ebből áll. Nem feltétlenül baj, ha több rpg elem lesz benne (értsd: bonyolultabb sztori), úgy ahogy azt írta most az előbb valaki: ha a sztori nélkül is végig lehet tolni, csak persze akkor kimaradsz egy csomó jóból...
nos akkor ez így meg lesz oldva, akkor ez a játék lesz a best game ever made.amúgy megjegyzem, a fallout 1-et is úgy játszottuk anno, hogy gőzünk nem volt mi van, azt sem tudtuk miért fejeződik be hirtelen a játék az első 150 nap után ( ), vagy hogy mit kéne csinálni, merre van a water chip... ez a másik véglet, ilyen nem hiszem, hogy lesz a diablo 3-ban, de nem is kell legyeb. ahogy Boyarsky is mondta a feljebb linkelt interjúban: a játékosokat nem csak a már megszokott, újabb és újabb item fogja előrehajtani és lekötni, hanem a sztori is.
És lehet lázadozni, ha belegondolsz, a fallout-ban is a loot system volt az egyik legjobb rész. Amikor napokon keresztül vándorolsz a sivatagban, hátha találsz valami atomkemény vegyvert.... minden polcba, ládába, szekrénybe belenézel, hátha van valami új cucc ott...
alapjaiban ugyanaz a két játék, csak az egyik így, a másik úgy jó. nem lehet baj, ha ötvözik a kettőt, azt hiszem. csak ezt úgy kell tenni, hogy megőrzik mind a kettő jellegezetességét. nem hiszem, hogy ezek kizárnák egymást.uff.
[ Szerkesztve ]
-
celf
őstag
sok dologban egyetértünk. és sokban nem.
igen, ez, hogy a választásaidnak következményei vannak a játékban, tényleg kulcsfontosságú.
ellenben továbbra sem látod be, hogy valahol a Diabloban is vannak követkeyményei a választásaidnak, ha tetszik, ha nem
Ha úgy döntesz, hogy szar skillt választasz, akkor pofánver valamelyik boss. ha úgy döntesz, hogy nem mész előre a dungeonban, hanem maradsz a városban, és egyik faltól a másikig rohangálsz, akkor nem halad előre a mission. Rendkívül szegényes és egyszerű ezen a téren. Viszont ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne ilyen szempontból javítani a játékon. Hogy ne az az "errand boy" legyél, a go there do that, bring back című mission-ökkel. Mert a Fallout 1-2 óta erről szól szinte az összes crpg. Baldur's Gate included. Amikor kijött a BG, és nem tudtam körbecsászkálni a Sword Coast-on olyan módon mint ahogy a Fallout 1-2ben San Fransiscó, vagy L.A. körül... meg eleve a BG könyv is egy szar volt, de ez most lényegtelen, amit mondtani akarok, hogy alapvetően egy jobb crpg-ben a KM-nek maga a számítógépes játék korlátai felelnek meg. Kicsit absztrakt a hasonlat, de szerintem látható a párhuzam. Élőben a mesélő mondja meg, hogy mit lehet, és mit nem. A számítógépes játékban a játék mondja meg, hogy mit lehet és mit nem. Annyi a különbség, hogy neki aztán tényleg felesleges könyörögni
És mivel a számítógépes játék tartalmilag véges, így csak adott alkalommal lehet úgy végigjátszani, hogy újat nyújtson. Ugye ez is egy faktor amikor meghatározzuk, hogy egy játék mennyire jó. Hányszor lehet végijátszani úgy, hogy újat nyújtson. Persze, ez véges.
Dehát ezért jelennek meg új játékok. Nincs ebben semmi különös, gondolom ezt te is tudod, szóval nem kell így összeütköztetni a sima RPG-t a CRPG-bel. Nincs rá szükség.Visszakanyarodva a kiindulóponthoz. a Diablo-nak elkél egy kicsit jobban kidolgozott world design (world set ha ez mond valamit nektek, rpg-seknek ), okosabb, jól megírt, megfelelően árnyalt választás-konzekvencia rendszerrel, aminek köze nincs a BG, NWN, Morrowind, Oblivion, stb shitekhez, hanem valami ami emberi, a játékosok által is elfogadható párbeszédre alapul. Tehát nem kényszerül bele a játékos az idióta kalandor szerepébe, aki 3 féle képpen képes válaszolni valamire: Jó-Semleges-Gonosz módon. És akihez az NPC-k nem csak 2 féleképpen tudnak hozzászólni: seggfej módon, vagy mézesmázosan (Fallout3)....
szóval elkéne végre egy játék, ami jól néz ki, jó multiban, single-ben, jól ki van dolgozva az action, a story, jó a zene, szép vizuálisan, és... és egyszerűen csak odabasz.
Nem tudom mi másra van szükség.[ Szerkesztve ]
-
celf
őstag
nem valami olyasmiről lesz szó, hogy a a sorcerer az "vadabb" mágiát használ, kicsit mint a wild mage kaszt dnd-ben, a wizard az a klasszik, a mage-el egyetemben.
a witchmaster kicsit inkább a boszorkánymesterre hajaz....
a witch az egyértelmű, mondjuk ilyen kaszt kötve hiszem, hogy lesz.
warlock van még.
battle mage...
ilyenek.[ Szerkesztve ]
-
-
Cicero
őstag
-
mephi666
nagyúr
ezt néztem én is: eléggé wow-szerű lesz ilyen téren a játék, mert ott is előre módon kapta a statpontokat a karakter ...szerettem volna, ha maradnak a régi módszernél, viszont így szerintem sokkal könnyebb balanszolni a fix elosztás miatt...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Cicero
őstag
Pluszba a n00bok szar stat elosztással csak úgy hullottak duelben, ahol 1 pont is sokat számít..
Nem mellesleg d2ben szorkomnak max 30 str-je volt, többit cucc adta, így fordulhatott elő hogy baba után nekem volt a legtöbb életem a partyban.
Az str bug pedig a legjobb troll =) -
Ptech
őstag
Az, hogy, tudsz a bármilyen partyhoz csatlakozni, attól függ, hogy hogy állította be a játékot az, aki a partyt indította. Be lehet majd állítani úgy is, hogy teljesen nyílt legyen, hogy csak a friendlistben levő emberkék jöhetnek, meg hogy csak meghívásos alapon megy a dolog.
A max party meg nagy valószínűséggel 4 lesz, egyes források szerint max 5. -
AlyArkhon
őstag
Szeva. Elsők között mindenképpen függetlenül az árától .. Nem is lehet ez másképpen . Előző részei mellé kerül eme várva várt darab is
Csak érkezne már meg ...
Sierra Leone sokat szenvedett népének és mindazoknak , akik hiszik , hogy a pokolban is élhetnek Angyalok. UI .: Diabló él !!
-
Mukorka
addikt
Én találkoztam véletlenszerű map generálással. Nem tudom hogy mi a hivatalos álláspont erről de megesküdnék hogy többször is máshol voltak a kijáratok a dungeonokben. Amúgy meg tárgyakkal kell majd variálni, attól lesz a hero egyedi. Nekem se tetszik de ez van.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Integra
titán
rohadt jó lett a játékmenet, iszonyú rendben van, csak mész és darálsz, főleg coop-ban, nem kell állandóan a rohadt piákkal foglalkozni, teljesen más élmény lett az egész. azon kapod magad, hogy pályákat viszel végig megszakítás nélkül, esetleg meghaltál vagy cuccolnod kell, mert megteltél. ok, nightmare már kapásból más történet, mert ott már lófing vagy, de mégis élvezhető marad. érdekes ez a rúnásdi, de nem rossz. az meg kifejezetten tetszik, hogy a drága alig dobott drágakövek kiszedhetők a felszerelésekből... sajnos a craftingnál elég kaka felszereléseket lehet gyártani, legalábbis barbárnál én még egy használható gyors és erős kardot jó tulajdonságokkal nem tudtam beszerezni, mert mindig belegenerál valami nonsense attribute-ot...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a map rész nekem is feltűnt, de mivel alig használom, nem annyira zavaró, elég a kis térkép jobb felül. nála még pont akkorák a pályák, hogy nem unok bele. és sokkal több a waypoint. ami jó, mert d2-ben ugye mikor 3 pályát kellett átbóklásznod a waypoint-ért, akkor a guta tudott kerülgetni.. így ha kikell lépned, hamarabb megvan a pálya és kisebb az újra átbóklászandó távolság.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Horbal
őstag
Ráviszed az egeret a tárgy képre amit szeretnél, monnyuk egy ring, kettő van nálad az elsődlegest mutatja (jobb kézen lévőt), nyomsz egy ALT-ot átvált a másikra (bal), ugyan ez a fegyvereknél. Inventoryban és AHban is.
Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
-
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Suzuki topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Okos Otthon / Smart Home
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...