Hirdetés

Aktív témák

  • celf

    őstag

    válasz oxox #2043 üzenetére

    :)
    egy: ha tetszik ha nem, a diablo rpg, csak ahogy mephi666 is írta, rendkívül finom fűszerezésű.
    a példa amit írtál, call of duty-val: sántit :) a call of duty bármelyik része szerintem egy kalap szar mint fps. vagy mint bármi más. és a helyzet az, hogy pont beletrafáltál, lehet ha raknak bele egy egyszerűbb fejlődés-rendszert, mondjuk ahogy private-ből major leszer... talán élvezhetőbb lenne. Mondjuk az is egyfajta fejlődés, ahogy a játék előrehaladtával egyre jobb fegyverekbe botlasz, vagy teszem azt a parancsnokságon egyre nehezebb küldtetésekekkel bíznak meg.
    De a lényeg, lehet ezt az fps-rpg-t jól csinálni, lásd Deus Ex.
    amúgy a diablóban is növeli a harcos a fegyverforgatási képességét... nem értem miért tagadod az rpg elemeket a diablóból.

    Hogy sok más játék van az rpg genre-ben... őőőő ezt is cáfolnám :)
    Az általad felsoroltak közül egyedül a Dragon Age-el nem játszottam, de bevallom nekem se a morrowind, se a neverwinter, se a semmi nem jött be igazán. már a Baldur's Gate sem tetszett, amikor elkezdtem az egyel játszani. Telejsen kiábrándító volt a Fallout után. Az Icewind Dale egy gyönyörű játék volt az idejében, az egyik legjobb zenével, amit hallottam fantasyben, de Brian Fargo, vagy valaki más az Interplaynél nagyon elszúrta azzal, hogy megpróbálta a Blizzardot majmolni, és ahelyett, hogy a fallout mintáját követték volna, és ráállítják a régi brigádot full kapacitással a quest-ekre, és a world design-ra, azt hitték, ha csinálnak egy lineáris hack'n'slasht, 2-3 side questtel, akkor övék lesz a jackpot, lévén a hack'n'slash nagyon jól megy (lásd diablo). csak közben nem rakáták bele azt a fajta munkát, és töltést, amit a blizzardosok beleraktak a diabloba. nem is lett akkora siker.. pl. hol volt a multi rész ezekből a játékokból...
    viszont akkor a siker.
    tudod jól, hogy a siker a pénzbevételen kívül még jópár más dologból is áll.. legnagyobb szemét játékok eladásai is verdeshetik az eget, mégse játszik egyikel se, se te se én.
    most nem akarom ezekhez hasonlítani a diablot, nekem is egyik kedvencem, csupán arra akartam rávilágítani, hogy a siker nem csak ebből áll. Nem feltétlenül baj, ha több rpg elem lesz benne (értsd: bonyolultabb sztori), úgy ahogy azt írta most az előbb valaki: ha a sztori nélkül is végig lehet tolni, csak persze akkor kimaradsz egy csomó jóból...
    nos akkor ez így meg lesz oldva, akkor ez a játék lesz a best game ever made.

    amúgy megjegyzem, a fallout 1-et is úgy játszottuk anno, hogy gőzünk nem volt mi van, azt sem tudtuk miért fejeződik be hirtelen a játék az első 150 nap után ( :D ), vagy hogy mit kéne csinálni, merre van a water chip... ez a másik véglet, ilyen nem hiszem, hogy lesz a diablo 3-ban, de nem is kell legyeb. ahogy Boyarsky is mondta a feljebb linkelt interjúban: a játékosokat nem csak a már megszokott, újabb és újabb item fogja előrehajtani és lekötni, hanem a sztori is.
    És lehet lázadozni, ha belegondolsz, a fallout-ban is a loot system volt az egyik legjobb rész. Amikor napokon keresztül vándorolsz a sivatagban, hátha találsz valami atomkemény vegyvert.... minden polcba, ládába, szekrénybe belenézel, hátha van valami új cucc ott...
    alapjaiban ugyanaz a két játék, csak az egyik így, a másik úgy jó. nem lehet baj, ha ötvözik a kettőt, azt hiszem. csak ezt úgy kell tenni, hogy megőrzik mind a kettő jellegezetességét. nem hiszem, hogy ezek kizárnák egymást.

    uff.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák