- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
Kephamos
addikt
Hát ja! A diablo az maradjon meg diablónak. Remek hangulattal, jó zenével (az első rész zenéjét szoktam néha hallgatni utazás közben) és persze sok millió egérkattintással.
Az oblivion is elég gyenge lett szerintem a Morrowindhez képest. Ugyanaz, mint az új fallout-régi fallout téma. Buta konzoljáték lett belőle
-------------
Nem is reméltem, hogy rajtam kívül más is nyomatja aVTES-t itt a péhán. -
mephi666
nagyúr
na, igen... oltári a különbség a diablo és egy igazi szerepjáték között...
egy szerepjáték lényege, hogy a nevéből adódóan "szerepet játszol" és szerintem ezt leginkább papíralapú játékkal lehet megvalósítani, ahol a tp nagy részét nem arra kapod, hogy hány hordányi lényt öltél meg, hanem hogy mennyire játszottad ki a karaktert... és itt nem pusztán a harcmodorán van a szó, hanem azon, hogy a története/múltja/jelleme/céljai mennyire érződnek a játékos játékában gondolom ezt nem neked kell ecsetelni, de a diablo (ami egy enyhén rpg-fűszeresítű hack n slash) olyan messzi áll az rpg-től, mint az újabb nfs-ek a kőkemény szimulátoroktól... egy rpg-ben a karakterfejlődés/táposnál táposabb tárgyak szinte mellékesek... a diablo-ban meg erre épül az egész játék...
...de szerintem a lényeget le is írtam: az újabb nfs-ek is sikeresek annak ellenére, hogy közel nem szimulátorok és a diablo is nagyon sikeres a saját stílusában írtam már többször: a diablo sikere az egyszerűségében van és abban, hogy mindig ad újat... szerencsére nem ugyanazt a dungeon-t kell bejárni és a lények is randomgeneráltak... a tárgyakról nem is beszélve... mindig ad valami újat a játék... (a körítésről nem is beszélve: zene, hangok, videók, atmoszféra)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
celf
őstag
egy: ha tetszik ha nem, a diablo rpg, csak ahogy mephi666 is írta, rendkívül finom fűszerezésű.
a példa amit írtál, call of duty-val: sántit a call of duty bármelyik része szerintem egy kalap szar mint fps. vagy mint bármi más. és a helyzet az, hogy pont beletrafáltál, lehet ha raknak bele egy egyszerűbb fejlődés-rendszert, mondjuk ahogy private-ből major leszer... talán élvezhetőbb lenne. Mondjuk az is egyfajta fejlődés, ahogy a játék előrehaladtával egyre jobb fegyverekbe botlasz, vagy teszem azt a parancsnokságon egyre nehezebb küldtetésekekkel bíznak meg.
De a lényeg, lehet ezt az fps-rpg-t jól csinálni, lásd Deus Ex.
amúgy a diablóban is növeli a harcos a fegyverforgatási képességét... nem értem miért tagadod az rpg elemeket a diablóból.Hogy sok más játék van az rpg genre-ben... őőőő ezt is cáfolnám
Az általad felsoroltak közül egyedül a Dragon Age-el nem játszottam, de bevallom nekem se a morrowind, se a neverwinter, se a semmi nem jött be igazán. már a Baldur's Gate sem tetszett, amikor elkezdtem az egyel játszani. Telejsen kiábrándító volt a Fallout után. Az Icewind Dale egy gyönyörű játék volt az idejében, az egyik legjobb zenével, amit hallottam fantasyben, de Brian Fargo, vagy valaki más az Interplaynél nagyon elszúrta azzal, hogy megpróbálta a Blizzardot majmolni, és ahelyett, hogy a fallout mintáját követték volna, és ráállítják a régi brigádot full kapacitással a quest-ekre, és a world design-ra, azt hitték, ha csinálnak egy lineáris hack'n'slasht, 2-3 side questtel, akkor övék lesz a jackpot, lévén a hack'n'slash nagyon jól megy (lásd diablo). csak közben nem rakáták bele azt a fajta munkát, és töltést, amit a blizzardosok beleraktak a diabloba. nem is lett akkora siker.. pl. hol volt a multi rész ezekből a játékokból...
viszont akkor a siker.
tudod jól, hogy a siker a pénzbevételen kívül még jópár más dologból is áll.. legnagyobb szemét játékok eladásai is verdeshetik az eget, mégse játszik egyikel se, se te se én.
most nem akarom ezekhez hasonlítani a diablot, nekem is egyik kedvencem, csupán arra akartam rávilágítani, hogy a siker nem csak ebből áll. Nem feltétlenül baj, ha több rpg elem lesz benne (értsd: bonyolultabb sztori), úgy ahogy azt írta most az előbb valaki: ha a sztori nélkül is végig lehet tolni, csak persze akkor kimaradsz egy csomó jóból...
nos akkor ez így meg lesz oldva, akkor ez a játék lesz a best game ever made.amúgy megjegyzem, a fallout 1-et is úgy játszottuk anno, hogy gőzünk nem volt mi van, azt sem tudtuk miért fejeződik be hirtelen a játék az első 150 nap után ( ), vagy hogy mit kéne csinálni, merre van a water chip... ez a másik véglet, ilyen nem hiszem, hogy lesz a diablo 3-ban, de nem is kell legyeb. ahogy Boyarsky is mondta a feljebb linkelt interjúban: a játékosokat nem csak a már megszokott, újabb és újabb item fogja előrehajtani és lekötni, hanem a sztori is.
És lehet lázadozni, ha belegondolsz, a fallout-ban is a loot system volt az egyik legjobb rész. Amikor napokon keresztül vándorolsz a sivatagban, hátha találsz valami atomkemény vegyvert.... minden polcba, ládába, szekrénybe belenézel, hátha van valami új cucc ott...
alapjaiban ugyanaz a két játék, csak az egyik így, a másik úgy jó. nem lehet baj, ha ötvözik a kettőt, azt hiszem. csak ezt úgy kell tenni, hogy megőrzik mind a kettő jellegezetességét. nem hiszem, hogy ezek kizárnák egymást.uff.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest