- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nagyon köszönöm srácok!
Remélem hogy úgy leszünk, hogy
"Disz iz dö biginning of a bjutiful frendsipp" - ahogy a Macskajajjban hallottuk..Kellemes megjelenés, nem leélt belső, elvileg koránál nem indokoltabb rozsdásodás, ésatöbbi, de hát turbóbenzines, ami eredetileg úgy indult, hogy szívó legyen a rövidebb távok miatt.
Most már csak a papírmunka van.
Eredetvizsga, átírás, üzembentartói, és az első kötelező szerviz.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12550 üzenetére
Én is mostanában kezdtem el nézegetni őket, de nem tudom mekkora előrelépés lenne a 2013-as deltáról. Mondjuk én mindenképpen benzines vonalon szeretnék maradni..
-
gipsztigris
addikt
válasz z0d1@Ku$ #12552 üzenetére
Szerintem futómű tekintetében ég és föld, megjelenés, komfort teinkintetében is szerintem komolyabb a Giulietta. Igazából a 170 lovas dízel nálam sincs kőbe vésve. Egy 170 lovas MultiAir vagy egy 1,75 tbi is alkalmas lehet, ha működni fog a kémia.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12553 üzenetére
A kémia nálam nem kérdés. Az a baj, hogy jelenleg egy Momo design-os deltám van és sajnos jobban mozog a pöcörő a sportosabb (inkabb mondanám a szokványostól eltérőbbnek) kinézetre (nem a boyracer típusra), az 1.75 tbi lenne nekem is a vágyam, hiába igényel több gondozást és odafigyelést. Vagy ha az nem, akkor legalább egy Rosso Competizione színű
-
juvegamer
tag
-
juvegamer
tag
válasz z0d1@Ku$ #12552 üzenetére
Hááát helykínálat tekintetében - legalább is hátul - biztos, hogy visszalépés. Én is gondolkoztam Giuliettában de miután kipróbáltam, hogy hátul mekkora hely van főleg úgy, hogy magamnak beállítottam az első ülést (185cm vagyok) elég nagy csalódás volt. inkább két személynek való a Giulietta szerintem.
-
z0d1@Ku$
senior tag
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12557 üzenetére
Pedig az Opel kifejezetten a családosoknak tervezte az autót. Helykínálat és praktikum tekintetében biztos, hogy jobb mint a Giulietta. Szerintem.
Amúgy én is most vettem egyet. Igazából a Croma helyett kerestem valamit (tavaly eladtam) amiben magas az üléspozíció mint a Cromában és jó a helykínálat elöl hátul és azt kell hogy mondjam a Meriva B-ben ezek megvannak. Pedig rengeteg olasz autót néztem de nem találtam semmit. -
nagyúr
válasz juvegamer #12555 üzenetére
Köszi!
Apóséknak az va, anyóka nem akart Opel-t. Már volt kettő, kifejezetten nem Opel-t akart.
Tudjuk, hogy kisebb hátul, főleg ha a 196cm magas fiam ül a sofőrülésben...
Jellemzően csak 2 gyereket kell vinni, a harmadik meg ha nagyon akar, akkor megy a másik kiskocsival. Amúgy beültünk mind az öten már első nap, ott azért már persze kics, de 4-en még okés.
Egy heti bevásárlás bőven elfér a csomagtartójában (tegnap tesztelve).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12559 üzenetére
Ezt előbb utóbb mindenki megtapasztalja, aki maradna olasznál. Nincs választék, ha igényesebbet akrsz (lásd többiek Delta után), akkor nincs semmi, közepes kombi nincs, kicsi kombi van Tipo személyében, de nálam pl az egy zónás klíma miatt az nem jöhet szóba.
Egy közepes szedán van az egész kínálatban, de van egy jókora szakadék árban és korban 159 és a Giulia között, Bravo és Tipo között stb.
Talán az 500X ami egy életképes alternativa lehet, de Croma után az kicsi.
20 éve megtaláltad a kínálatukban amit akartál, most mehetsz a konkurenciához.
Igazi balfasz brigád..."Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz z0d1@Ku$ #12558 üzenetére
Én önző vagyok és pont lexarom, hogy a hátul ülőknek mennyire kényelmes! Szerencsére a gyerekeknek már saját autója van, és nem kell őket fuvarozni. Egyébként meg akinek kényelmetlen hátul az keressen kényelmesebb közlekedési eszközt! Nekem a bal egyben minden faxxa!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12562 üzenetére
Őszintén szólva én is egy kezemnek egy ujján meg tudom számolni hányszor ültem hátul (1x sem).
De aki ült hátul, az mind azt mondta hogy eddig ez volt a legkényelmesebb utazása Párom pl azt mondta, hogy a Delta hátsó ülése kényelmesebb volt, mint a hosszú utazásra tervezett Citroen C5 hátsó ülése, ami amúgy légrugós, szóval nagyon hajós a futóműve. -
juvegamer
tag
válasz Integrale #12561 üzenetére
Igen, nagyon jól összefoglaltad én is ezzel szembesültem. Kár hogy a Cromának nincs utódja.
Még a kombi Insignián gondolkoztam az 1.8-as benzines verzión ami talán a Cromában lévő 1.8 benzin motor Euro5-ös verziója? Csak asszem a váltó ezen meg az M32-es ami elég problémás ha jól tudom. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12562 üzenetére
Persze ha nálam is a gyereknek lesz saját autója akkor többet nem lesz szempont a hátsó lábtér. Akkor én is Giuliettát vennék. Elöl két embernek az is tökéletes.
-
erik365
aktív tag
Elérkezett az első fékcsere ideje, hátul mikor cseréltem Ferodo tárcsa, Remsa betét került fel. Ez 2 éve hibátlanul üzemel, nem sípol semmi gondja. Előre is ezt terveztem, de a Remsa betét jelenleg nem kaphat. Menjen mellé a Ferodo/Brembo betét, vagy inkább egy Ate-Ate páros a nyerő? 2009 Bravo T-jet.
1.4 T-jet M32
-
gipsztigris
addikt
válasz erik365 #12569 üzenetére
Nem rangsor, mert igazából mindegyiket építettük már számtalan gépjárműbe és egyikre sincs panasz sem fékerőben, sem nyikorgásban, sem pedig tartósság tekintetében.
- ATE (tárcsa+betét)
- Brembo betét (tárcsában csak a prémium tárcsái jók)
- Textar (tárcsa+betét)
- Juratek (tárcsa+betét) ár-értékben ez a legjobb!
- Zimmermann (tárcsa+betét)"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12570 üzenetére
Köszönöm, akkor nem kísérletezek most, Ate-Ate szett megy fel, árban is baráti.
1.4 T-jet M32
-
nagyúr
Giulietta, 1.4TB, B1000.
Találtam ma egy kis repedést egy csövön.
Szerintem valami légbeömlő cső lehet.Aztán kerestem a neten, és lehet, hogy az, de a bontón kívül érdemi eredményt nem dobott a google. [link]
Hogyan keressek rá, ha újat vennék?
(igykeztem a csövön lévő számsort is fotózni, az alapján sem kaptam igazi eredményt. sem 3538, sem 23.00.334.022 számsorra)Ilyen állapotban mennyire veszélyes/rizikós közlekedni vele? Mit okozhat?
Gazárzsmódszer is létezik ideiglenes áthidalásra?[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #12575 üzenetére
Láng (gyertya, öngyújtó), vagy zsebkendô egyszerûbb szerintem. Járó motornál odstartja, ha megmozdul, rászívja, akkor lyukas.
"Bad reklám is reklám too"
-
426os
őstag
válasz cappa72 #12572 üzenetére
Lehet, hogy csak sorja, de idővel ezek a csonkok el szoktak törni, szóval lehet egy kezdődő repedés is.
Attól függetlenül, hogy sikerül-e megigazítani/javítani, érdemes lehet beszerezni egyet tartalékba, mert a Bravo-khoz valót is egyre nehezebb beszerezni és nagyon megy fel az ára.
Mindenképp alvázszám alapján kell kikeresni a hozzávalót, mert kis különbségek vannak a különböző évjáratok/motortípusok/Euro besorolások között.Ha nagyon kinyílik, akkor teljesítményvesztés lehet, illetve beszívhat port, apróbb dolgokat a turbó. Nekem is törött volt, csere után 1500-2000 fordulat között érezhetően jobban ment az autó.
.
-
nagyúr
válasz Integrale #12573 üzenetére
Ma ma reggel rendes fényben megnéztem.
Öntési/fröccsöntési többlet.
Huh.
Köszönöm a tanácsot.(ZAR94000007203224)
@#12577 426os
Megszívlelem, lehet, hogy még izibe' beszerzek egyet.
Azt méztem, hogy amire csatlakozik arra "turbo" van írva.@#12578 hobizoli
Az nem lesz jó, mert az 955-ös, A Giulietta meg 940-es típus.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #12580 üzenetére
Mi féktisztítót használunk ilyen dolgokra. Befúj egyet és ha felpörög a motor, akkor tuti szív oldalról is.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #12581 üzenetére
Én is így szoktam, még a régi Simsonos időben tanultan egy öreg szakitől.
Mikor lendkerék oldali főtengely szimering szívatott, azóta megmaradt ez a szokás.1.4 T-jet M32
-
LógaGéza
addikt
Tegnap végre felraktuk a 166-os 310-es féket 159-re. Minden plug and play volt, annyi, hogy kell hozzá a 166 fékcsöve is.
Ami viszont probléma, hogy a jobb nyeregben az egyik csavarnál, ami a csonkállványhoz rögzíti a nyerget úgy néz ki megszaladt, ugyanis nem szorul meg benne a csavar. Létezik más megoldás ennek a rögzítésére, mint a felfúrás?
M14-es csavar, csonkállványt is fúrni nem a legjobb buli amit el tudok képzelni... Ráadásul féknél nem szívesen vékonyítom el az anyagot."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
berek21
senior tag
Valakinek esetleg egy hobby project? [link]
LG Velvet eladó!
-
LógaGéza
addikt
válasz molnarpeter #12584 üzenetére
Helicoil lesz, holnap viszem is egy szerelőhöz
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LógaGéza #12586 üzenetére
👍 nekünk egy pont M14 hengerfej csavar menete szakadt be a blokkba, illetve már úgy vettük, hogy M16-ra volt fúrva, végülis kapott tőcsavar szettet - meg ugye egy egyedit a felfúrt helyre, Loctite vasreszelékes epoxival megtámogatva, de ott volt hely az öntvényben minden irányban.
-
fpatrik17
senior tag
Sziasztok!
Két hónap múlva kezdek új munkahelyen, ami heti 2 munkanapi pesti utat fog jelenteni hosszútávon. Budapest ide nekem 145 km, ebből 90 km autópálya. Eddig egy 2006-os 1.4 Nissan Note volt a közlekedőedény alattam, amivel a napi városon belüli munkábajárás, időntként egy-egy hosszabb út hibátlanul működött, viszont nem pályázásra való jószág (bármennyire is imádom az igénytelenségét).
Szerintetek egy diesel Delta jó választás lenne a következőkre?
- 2,5 millió Ft felé nem szeretnék menni
- Évi 30-35k km, ebből heti 1-2x hosszabb út (oda-vissza 290 km, amiből 180 autópálya)
- 192 cm, 95 kg vagyok. Szeretnék kényelmesen elférni elöl, illetve ha valaki mögém ül, akkor ne nyomorogjon (vicces, de a kis Note ezt simán tudta)
- Fogyasztás max 6 liter
- Nem szeretnék lemondani a Note pakolhatóságáról. Tologatható üléssor, lecsukott ülésekkel kimondottan jól és magasan megrakható utastér.
- Évjárat, km nem érdekel
- Megbízható motor, elfogadható árú futómű és kopó alkatrészekAkármeddig forgattam a hahu-t, a Delta volt az egyetlen autó, ami ezeket tudja és még jól is néz ki!
Következő kérdésekre keresem a választ:
- Milyen motorral vennétek a helyemben? Nagyságrendileg mennyivel drágább fenntartani egy nagyobb köbcentist (szervíz és egyéb)?
1.6 (120le), 1.9 (190le), 2.0 (165le) motorokkal szerelték őket tudtommal. Szerintem nekem az 1.6 is elég lenne, de nem ismerem a különbségeket... Azt tudom, hogy az 1.6 automatába a fos GM váltót rakták, a többibe tudtommal már értelmeset.
- Automata váltó mennyire kiforrott rendszer? Mennyire kell az automatákat kerülni?
- Nagyon bejönnek a napfénytetős verziók. Azon kívül, hogy figyelni kell a karbantartásra (gondolom szilikon spray), van-e bármi hátulütője?
- Ülésfűtés az ennyire hiánycikk a deltákban? Szinte alig találok olyat, ami tudná...Köszi!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
gipsztigris
addikt
válasz fpatrik17 #12588 üzenetére
Következő kérdésekre keresem a választ:
- Milyen motorral vennétek a helyemben? Nagyságrendileg mennyivel drágább fenntartani egy nagyobb köbcentist (szervíz és egyéb)? Mindkét motor kiforrott, megbízható és takarékos darab. Fenntartási költsége kb. egyforma az általános (vezérlés, olajak, szűrők, kuplung, stb.) alkatrészek tekintetében. A 2.0 literesnek elektronikusan vezérelt örvénylapátjai vannak, míg az 1.6-nak fix állású lapátok motor nélkül. Örvénylapát motort már cseréltünk párat, valamint a 2.0 literes szívócsöve és EGR-je hajlamosabb a kokszosodásra. De ez orvosolható probléma. EGR hűtő műanyag ház is hajlamos a repedésre mindkét motornál.
1.6 (120le), 1.9 (190le), 2.0 (165le) motorokkal szerelték őket tudtommal. Szerintem nekem az 1.6 is elég lenne, de nem ismerem a különbségeket... Azt tudom, hogy az 1.6 automatába a fos GM váltót rakták, a többibe tudtommal már értelmeset.
A facelift utáni 1.6-ba már a C635-ös váltó került, míg az fl előttibe a C530-as. Klasszikus automata nincs dízelben, csak robotváltó C530 alappal. Az 1.6 Mjet is bőven elegendő, ha nem akarsz kétszáz utazóval közlekedni. Nekem 1.6 van, de azzal sem szoktam szégyent vallani!
- Automata váltó mennyire kiforrott rendszer? Mennyire kell az automatákat kerülni? A robotizált váltó nem egy Forma1-es technika. Időnként lelassul, nagyon lassan vált vissza. Ha kézi módban használod akkor teljesen vállalható.
- Nagyon bejönnek a napfénytetős verziók. Azon kívül, hogy figyelni kell a karbantartásra (gondolom szilikon spray), van-e bármi hátulütője?
- Ülésfűtés az ennyire hiánycikk a deltákban? Szinte alig találok olyat, ami tudná...
Olasz iportból érkezett a legtöbb Delta, és miután szeretnek a déli országrészből hozni autókat arrafelé nem ismerik az ülésfűtés fogalmát. Német, Osztrák import Deltákban előfordul. Van megoldás utólagos ülésfűtésre, nem túl drága, tartós, szénszálas fűtőpaneleket lehet kapni."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
SOS ! Nincs valakinek véletlenül eladó Fiat Grande Punto 1.4 8V benzin 199A700 motorkódú autóhoz katalizátor ? Tudom ez nem az apró, de ott nincs. Hétfőre vinni kellene a szerelőhöz, hétvégén semmi nincs nyitva. Face-en körbenéztem érdeklődtem a Grande csoportban, de messze van.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz fpatrik17 #12588 üzenetére
2,5 millió Ft felé nem szeretnék menni
Hát...pedig fogsz Mivel azt írtad, hogy imádod a Note igénytelenségét, ezért én arra következtetek, hogy nem akarsz sokat költeni az autóra. A delta nem ilyen, igényli a rendszeres karbantartást és nem is olcsó a fenntartása.
Ha autópályázol, szerintem bőven elég a kréziváltó, ott berakod hatosba, és mész. -
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #12589 üzenetére
en vennek vmi 1.6JTD-t, a 130-t az is tudja
automata miert fontos ha autopalyan megy?több drón kell ;P
-
Hőguta
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek vonóhorgos Tipo Sedánja?
Az érdekelne hogy a lökhárítóból mennyi kivágás szükséges,és mennyire látszik?
Esetleg kép?
Lengyel fórumonon ezt találtam,de nem igazán látszik: -
juvegamer
tag
válasz fpatrik17 #12588 üzenetére
Szia!
Én inkább egy Fiat Cromát vennék erre a célra. Abban is van 120 és 150 le-s multijet verzió. Nagy, kombi szerű autó, hatalmas belső térrel és magas üléspozícióval. A futóműve is robosztusabb és jobb mint a Deltáé (hátul pl.multilink). És szerintem fenntartani is olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen