Hirdetés

Aktív témák

  • atiska007

    senior tag

    válasz Krinyo #11329 üzenetére

    Jó lenne, ha a kedves fórumtársak megértenék a szolgáltatók hozzáállását a dolgokhoz.
    Bár én nem T-nél dolgoztam, DE:

    A telefon egy szükséges rossz, amit a szolgáltatónak el kell adnia, garit kell rá vállalni, amiért cserébe a szolgáltatásait el tudja adni (amiből ugye a bevétele származik)

    Azt értsük meg, hogy a szolgáltatóknak semmilyen ráhatásuk nincs a készülékekre, max beveszik a kínálatba, vagy nem.
    Pl. az előfizetéses telefonok eladása az első pillanatban csak ráfizetés egy szolgáltatónak.
    A csere a szolgáltatónak szintén ráfizetés, bár fene tudja milyen szerződésük van.

    Szóval bocs az off-ért, de mindenki a "T-mobájlt" szidja és nem a ZTE-t, hogy milyen selejt telókat adott el ide.

    lehet itt jönni, hogy a toyota szervizeli a kocsimat gariidőn belül, meg még más hülyeségekkel, de fogjuk már fel, hogy a T nem a ZTE.

    Mindenki örüljön, hogy ha kicserélik és ne habzó szájjal szidja a szerencsétlen T-s szervizest. Kiadtak neki parancsba valamit, vagy nem és pont.

    Talán a fórumot is fel lehetne tölteni értelmesebb dolgokkal, mint a 256Mb-os sírások és fröcsögések, hogy milyen szar a T, hogy ilyet el mert adni.

    Vettél volna OSF-et ebay-ről oszt csókolom, ha nem jó a 256Mb-os.
    Persze mikor bejött a teló, akkor mekkora jó volt a 256Mb, meg hogy ezért a pénzért mennyire megéri így is.

    No offense, de minek sír valaki, hogy átb@szták, mert most már 512-es van.
    Ilyen alapon én is visszavihetném a gyártónak a kocsimat, hogy cseréljék ki, mert sokkal több extrával árulják most ugyan azt a típust.

    Na ennyi, azt hiszem nem fogom látogatni ezt a fórumot, mert régóta már csak ennyiről szól:
    -gradiens hiba
    -átvertek a 256 Mb-al
    -szemét T

    Mittudomain!

Aktív témák