- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
Hirdetés
-
PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes júniusi lista
gp A Sony leleplezte, hogy az elkövetkező időszakban milyen játékokat kapnak, akik a drágább előfizetést választják.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyana
csendes tag
Sziasztok.
Szeretnék segítséget kérni.
Garanciás ügyintézés miatt el vittem a konzolomat egy szervízbe ahol vállalták hogy elintéznek mindent helyettem.Csak bevinnem kell a gépet és elhoznom.
Na most ők el is küldték németországba a szervízbe,ahol hardveres teszteket végeztek és alaphelyzetbe állítást majd vissza küldték.
Az óta még rosszabb a gép...nem indulnak el a játékok.Elötte csak kidobált idönként a főmenübe.
A Garancia lejárt már addigra mikorra vissza érkezett a gép.
Természetesen én segítéget kértem a szervíztől aki intézte....egy hét alatt semmit sem csinált...most nálam van a gép.
Holnap megpróbálok beszélni a microsoft-al.
Járt esetleg valaki már így?
Mit gondoltok meg fogják javítani?
Köszönöm a segítséget. -
Shyana
csendes tag
válasz Steve1207 #104271 üzenetére
Remélem igazad lesz.
Már én is bánom hogy így intéztem,de gondoltam egyszerübb így nekem mert nem vagyok naphoz órához kötve
Sajnos ha most rámegyek az ezközeimre már akkor azt jelzi hogy nincs garancia.
Jan 20-ig volt. Ami azért is bosszantó mert én emlékszem hogy amikor a szervízbe vittem akkor még február9 volt...és valami oknál fogva vissza dátumozták. -
Shyana
csendes tag
válasz icemad #104278 üzenetére
Eddig az volt hogy ha olyan kedve volt kilépett a játékokból,volt hogy két napig nem csinálta volt hogy egy órában kétszer is.
Ha olyan kedve volt akkor nem csak a főmenübe,hanem ki is kapcsolt a gép lefagyás után.
Most már el sem indulnak a komolyabb hardver igényű játékok.Pl fortnite be sem lép. Forza horizon menüig elmegy de amikor elinditanám a játékot akkor lép ki.Minecraft gond nélkül fut.
Hát hogy ez méltányosságnak mondható e azt én is meg kérdőjelezem.Ha elküldök egy hibával valamit és rosszabb mint volt,azt nem nevezném javításnak. -
Shyana
csendes tag
Sajnos ez is problémás, ő felvette természetesen saját ezközeként és úgy küldte el.
Van képernyő fotóm arról hogy kint volt szervizelésen.
És egy papirt amit a szervízből küldtek.
Amin az szerepel hogy alapos hardveres tesztelés alá vetették,és gyári visszaállítást csináltak rajta. -
Shyana
csendes tag
válasz icemad #104295 üzenetére
Na ma érdekes módón én 2 perc alatt elértem a ms supportját.
És érdekes módón rögtön megoldás lett a problémás xbox esetére.
Végtelenül kedves ügyintézőt fogtam ki.
Ő a rendszerbe már áprilisig hoszabbítótt garanciát lát(nekem még mindig lejárt jan20.)
Holnap jön az ups futár a gépért és garanciában javítják.
Az ügyintéző azt is mondta hogy a háttér osztálynak külön jelezni fogja,hogy jobban nézzék át a gépet.
Remélem a végkifejlet is pózítiv lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...