- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #1569 üzenetére
Az RDR2 a felbontást és egy kettő grafikai beállítás kivételével ugyan az. De a generációk közötti különbség szemléltetésére nem jó (RDR1 és 2 már igen).
Akkor már Forza Horizon 2 jobb példa (főleg azért mert ez a 1-2 éves dolog az "exclusive" játékokra vonatkozik). Ott kettő kiadás elég sokmindenben különbözőt egymástól, a legtöbb esetben a nevében volt ugyan az a játék. Ott látszott a generációs különbség igazán.
És hiába jött ki a Rise of the Tomb Raider 360-ra azért az a játék elég sok statikus elemel dolgozott még mindig (vagyis ott nem volt akkora fejlődés a 2013-as részhez képest mint egy Forza Horizon és Forza Horizon 2 között)
GTA V is kijött mindettől generációra, de ott látszott igazán, hogy azt a játékot mennyire visszafogta a prevGen limitációja. Ezt nyilatkozták is a fejlesztők is egy RDR2-es nyilatkozatnál, hogy az a játék hiába jelent meg PS4/One/PC-re az igazából tervezésileg egy prevGen játék maradt, szemben az RDR2-vel amit már erre a generációra írtak (és azt meg majd ez a konzolgeneráció "fogja majd vissza" a következő generáció idején).Ugyanis ha visszafelé is adsz támogatást (vagyis egy előző generációs hardver-en is kell hogy fusson), azt vagy úgy teszed meg, hogy a régi gép tudásához igazítod a játékot (vagyis a játéknak futnia kell alap FAT One-on is, és ennek köszönhetően az új gép tudását ki sem használod), vagy pedig annyira lebutítod a Series X játékot, hogy az igazából csak a nevében marad ugyan az (tehát valójában kettő hasonló játékot csinálsz ugyan azon a név alatt, mint a Fh1 és a FH2 esetén). Mert ilyen esetben a butításnál már nem elég, hogy akkor minimum Low-ra veszed a grafikát, hanem belenyúlsz a fizikába/AI-ba és más nem vizuális dologba is.
Ilyenekre amúgy volt példa korábban, de az még kb. a PS1, PS2-es időkben voltak és gyorsan ki is haltak.
És még mielőtt itt is előjön az One X elég erős lenne a nextGen-be is dolog... Nnm! Nem lenne erős, mert ott vannak az elavult Jaguar magok, ott van a lassú HDD, ott van a One eléggé elb*szott fejlesztőkörnyezete, de leginkább mert ott van az alap One/One S, ami még az X-et is visszafogja.
Egyébként szerintem ezt a megoldást azért csinálják mert vagy nem lesznek kész startra az új játékok amik ki is használnák gép tudását, vagy pedig nem érné meg nekik egy max. pár milliós konzolra (is) kiadni azokat ezért várnak 2 évet, hogy legyen több felhasználó.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen