- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Új hozzászólás Aktív témák
-
pzstm
titán
szép jó reggelt az Uraknak!
Rég sikerült már ennyire jól buli mint a tegnapi
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
thEndeR
aktív tag
válasz tDr1v3r #17699 üzenetére
Valószínű vasárnap megyünk, Calvin Harris és Borgore lesz. Engem még a Punnany Massif, Irie Maffia, Mary PopKids, Skrillex, deadmau5, Crystal Fighters, Clean Bandit és Macklemore & Ryan Lewis érdekelne.
Vennék egy 7 napos bérletet is, de nem lenne kivel menni. Túl fars a baráti köröm, amúgy rajtam kívül senki nem adna ki 50.000 forintot ezért.
[ Szerkesztve ]
-
thEndeR
aktív tag
Az hogy lehet, hogy vezet a Fradi?
-
nagyúr
-
thEndeR
aktív tag
Valaki nem tudja véletlen, hogy miért nincsen a cselzi mezeken név?
-
Mister_X
nagyúr
válasz MasterMark #17710 üzenetére
Mittudomén. A Keletin láttam a fázós zöldeket a délutáni hidegben, mikor áruért mentem gyalog az egyik étteremből a másikba.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
tDr1v3r
veterán
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
roberto211
őstag
Tegnap lagymanyosi hídon belerohantunk 60 al egy megane sportba.
Azt az utolso 1-1,5mp et mikor tudod hogy baleset lesz es mi lesz vagy hogy egyáltalán túléled e senkinek nem kívánom. Akkorát csattant mint állat eleje szarrá tört,hűtővize elfolyt scenikünknek.
Faszkalap olasz csavo lefekezett satuba irányjelző nélkül kb a terelőtábla elott 10meterrel,60 al jöttünk kb ,fektavon kívül voltunk es bumm. Rendőrökre 1 órát kellett várni, olasznak adtak igazat "haaat rafutas volt". 250k-s kar minimum.
Tegnap tanultam meg hiaba h nincs jogsim még meg nem rég kezdtem el, de nagyon figyelni kell az utakon es a táblákat/szabályokat nem azért találták ki mert nem volt más dolguk embereknek.
Ezek utan megfogadtam,hogy nagyon befogom tartani szabályokat ,es biztonságosan nagyon oda figyelve fogok majd vezetni. Igy is megvan esélye h egy masik hulye miatt csatt lesz de ha csak 10%-al tobb eselyem van mar megérte.
Visszatérve a kocsira. Lehet akármennyire fikázni francia autókat ilyen meg olyan stb ,de az h 1-2horzsolassal a térdemen kívül semmi baj nen lett anyámnál kicsit más a helyzet o megütötte magát kicsit ezt csak a kasztninak illetve annak köszönhetem hogy nem hiaba volt a kategória legbiztonságosabb autója a scenic I. Régi BMW t , régi hondat ,Suzukit es társait tuti nem fogok venni törésteszt miatt. Csak a biztonságra fogok rámenni. Es nem a presztízs meg imagere. Es mindenkinek ezt ajánlom. Attól hogy tud gyorsan menni a kocsi az nem jelenti azt h megis lehet állni s nem mindegy h mi véd meg.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #17714 üzenetére
Sajnos ilyen esetben a hátul érkező szokott ahibás lenni mert nem tartotta be a megfelelő követési távolságot.
Én múltkor még az ipari parkon belül egy BMW-t torpedóztam meg a Hondámmal (nem szeretem a BMW-ket ) de ott kis tempónál történt így lett rajta kb 3 karc. Megúsztam egy 20-asból (újrafényezésa bömösön) az enyémnek meg nem lett semmi baja, bírja ez.
De ott is szó nálkül elismertem hogy én voltam a hibás pedig előttem is tök hirtelen fékeztek le. Csak a nagy melegben egy pillanatra elbambultam mikor épp dokihoz siettem.Més que un club!
-
roberto211
őstag
válasz Napfénysüti #17715 üzenetére
Nem azt mondom h mi vagyunk a nem hibásak. Hanem azt h nem csak mi vagyunk a hibásak . Igy értem.
Azért ez nem olyan egyértelmű h hipp beleszaladsz es te vagy a hibás egyedül.
Hanem az h a csavo hirtelen bepanikolt rátaposott a fekre 60nal kb mert nem tud normálisan besorolni de azért kell neki a 200+le s auto utana meg ott siránkozik. Minden esetre az h nem lett semmi baj velünk annak örülök de h a autóval mi lesz az passz.De hogy az uj megane sport miből van h kb 10centit bement a lokharitoja meg kisebb dolgok keletkeztek csak az passz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
sajtee
őstag
válasz roberto211 #17714 üzenetére
a táblákat/szabályokat nem azért találták ki mert nem volt más dolguk embereknek. - Az a baj, hogy nálunk sajnos ez a helyzet. Hallottam ilyet is útépítőktől, hogy
- Ide kell egy 50-es tábla
- Józsikám, az elfogyott!
- Mindegy, bassz le egy 30-ast, azt' menjünk ebédelni.Nem tudom, ez így menyire lehet igaz, de valahogy hasonló érzésem van
Mindenesetre...
Örülök, hogy nem lett bajotok, és jobbulást kívánok neked is, és anyukádnak is!
A lényeg, hogy jól vagytok -
nagyúr
válasz roberto211 #17716 üzenetére
A lényeg az hogy tényleg nem esett komolyabb bajotok.
Mentettem már ki utasokat tetején átfordult árokban landoló kocsiból. Hála égnek be voltak kötve és ott sem lett nagyobb bajuk de azért az se mindennapi "élmény" volt remélem többet ilyenre nem lesz szükség.
Amin viszont akkor ledöbbentem mennyire nem állnak meg az emberek...
Én voltam a második aki odaért az utánam jövők mind elhajtottak.Més que un club!
-
Mister_X
nagyúr
válasz sajtee #17717 üzenetére
Ez úgy működik sok esetben, hogy drága felújítani rendesen az utat, egyszerűbb kibaszni a 30-as táblát és a nehéz útviszonyokat, mikor annak az útnak (ha nem lenne szar) egy 70-es lenne az ideális. Így még a biztosító se fizet, ha a kátyú miatt megsérül a felfüggesztés, mert te 50-nel mentél, holott kint van a tábla... traffipaxokól meg már ne is beszéljünk.
@roberto211: jól értem, tanulóvezető voltál vagy édesanyád vezetett? Gondolom utóbbi, de jobb képben lenni. Az olasz meg tipikus hétvégi vezető, lassan megy, nem használ indexet és még neki áll feljebb, én is nap mint nap találkozok olyanokkal az anyósülésen ülve, hogy kanyarodás közben bassza ki az indexet, de még így is tövig kell nyomni a féket, hiába a rendes követési távolság. Amin múltkor kerekedett el a szemem:
Mi voltunk a zöldek, 70-es táblánál mentünk 75-tel (relatív gyorshajtók voltunk, ugye 10% engedélyezett asszem), előttünk egy Audi A8, úgy 100m-re. Elhagytuk a felhajtót, egyszer csak azt látom, hogy az Audi mindenféle jelzés nélkül keresztbefordul előttünk az úton, a híd alatt!! (lelassít, majd elkezdett fordulni) amikor apám tövig nyomta a féket (és a dudát) és úgy 3m-re álltunk meg az idióta baromtól egy háron tonnás tehergépjárművel. A poén az, hogy a másik irányból enyhe kanyar van, aki 70-nel jön, az nem tudott volna megállni az Audi miatt. Apám félreállította a kocsist és vagy tíz percen keresztül vitatkoztak, én meg kihívtam a rendőrséget, mert volt kamera a kocsiban (talán feketedoboz is van benne, azaz valami, ami rögzíti a kocsi sebességét meg ilyenek), plusz olyan szép féknyomot hagytunk, hogy azt fél évig vakarhatja az eső lefele.
Én tényleg megijedtem, mert ha apám mögött nem lenne 30 év vezetési tapasztalat, tuti ütközünk. Konkrétan hallottam a szívverésem és mérni tudtam volna a pulzusom mellkason keresztül (kéz nélkül).
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
roberto211
őstag
válasz Mister_X #17719 üzenetére
Nem tudom mit kéne csinálni itt de ha megnézzük a komolyabb baleseteket szinte mindig a külföldiek okozzák..
Szlovák,Ukrán,Horvát,Olasz....
Nyilván nem én vezettem jogsi nélkül 0 vezetéssel a forgalomban ma volt csak ez első órám.
Apám vezetett amúgy.
Olasz meg kiszállt azt csak siránkozott ,hogy jajj szegény kocsija aztán mutogatta a betétlapot..
Lényeg a lényeg nagyon vigyázni kell mert rengeteg gyökér van az utakon aki ehhez hasonlókat művel. sajnos..
Fék az bevolt nyomva teljesen csak hát ugye egyből kapcsolt abs, de hiába az abs ha nem bírtuk kikerülni mert ha félre lett volna rántva a kormány akkor jobbról jönnek belénk.. Mindegy... ez van...
(#17717) sajtee : Az a baj ez valóságban is így van... Aztá odajöttek munkások utána a műszakvezető vagy mit tudom én milyen csaj és mondta,hogy itt minden nap valaki ütközik.. de köszi
Napfénysüti: "Amin viszont akkor ledöbbentem mennyire nem állnak meg az emberek..." Megállni? Ne viccelj,hogyne álltak volna meg.. 30perc után a két kocsi (mi meg az olasz kocsija)mellett megállt, lefékezett és nézte,hogy hogy tört össze és bólogatott magába az "ez igen" bólogatással... Odamentem.. Mondom színháznak képzeled ezt vagy mivan? Nem szólt semmit csak elpöfögött a dízel toledoval...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #17720 üzenetére
Na igen úgy is megállhatnak de az meg a másik rossz véglet. Bámészkodók sajnos mindig lesznek.
Més que un club!
-
sajtee
őstag
válasz roberto211 #17720 üzenetére
Motoros topikban írtam valaki egyszer, hogy utassal volt, megállt valami négy sávos út útpadkáján, és sokáig senki nem állt meg neki, pedig vagy 3 motoros is elment, és még több autós.
Aztán megállt egy motoros, megkérdezte, mit segíthet. A srác megkérte, hogy hozzon egy kis benzint a közeli kútról. A motoros elment, de fél óra múlva még semmi. Ekkor a srác észrevette, hogy nincs teljesen tartalékra kapcsolva a benzincsap, átrakta. Gondolta, vár egy kicsit, mert milyen az, hogy valakit elküld benzinért, és otthagyja, de nem jött később se... Így már el tudott pöfögni az első benzinkútig. -
thEndeR
aktív tag
Kb. 2 hete "sógorom" is balesetezett. Egy 75-80 éves öreg rosszul lett a volánnál (4 hét után engedték ki a kórházból) átment a szembe sávba és frontálisan belement a sógiba ( ). A légzsákok kinyíltak a kocsi is totálkár lett, de szerencsére nem lett baja.
sajtee: Azt a storyt én is olvastam, ma már senkire sem számíthatsz sajnos.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Mister_X
nagyúr
Bliccelő 10/10, videókészítő 11/10. Ha valakinél éves bérlet van, az nem próbál meg a korláton keresztül menekülni. "Kilökik az embert az úttestre" - aha, ha nem fogják, akkor vetődik ki, érdekes módon félig a korlát alatt volt, a másik oldalon meg a közterületisek. Ha éves bérlet van nála, akkor mit keresett a korlát másik oldalán? GG WP, LOL.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
sajtee
őstag
Ott volt a hiba, hogy csak védekezett.
Szívesen megtanultam volna rajtuk nyakat törni....
...persze, ha igaza van.
Ha nem, akkor is patkányok, viszont akkor ő is.Egyébként azt olvastam, hogy utána elengedték, mert nem tudták megmondani, miért kapták el.
Szép volt.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Mister_X #17725 üzenetére
Oké a bliccelo is hibás mert nem vesz jegyet ezt elismerem.. De egy ellenőrnek vagy mit tudom én ki az a két fehér ruhás csávó akkor se szabadott volna így ketten "leszorítani" egy 50-60kilos embert kb.. Ezek a közteresek, ellenőrök is azt hiszik magukról,hogy hivatásos testőrök vagy valaki agyonképzett profi biztonsági szakember ....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
sajtee
őstag
válasz roberto211 #17727 üzenetére
De tudtommal ő nem bliccelt.
Olvastam egy cikket valahol, ahol leírták, hogy ez a két farok nagyon nem volt képben, ezért elengedték.A bliccelőket meg persze, büntessék meg.
Ezeknek bilincset adni? Vicc. Előbb adnék a polgárőröknek...
Bár róluk tudnék mesélni történeteket... Vannak bajok ott is sok helyen.
Van itt egy nő, aki járt le a partra, megnézi, ki iszik meg egy sört, vagy akármit, aztán követi....
Bár itt a rendőr se volt kutya, mikor kiugrott a biciklis gyerek elé a bokorból fényes nappal.
De hát, ugye... Mindenki rendőrnek születik... Csak van, aki még odáig se jut el, hogy az legyen[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Tegnap voltam amúgy első gyakorlati órámon, nagyon király volt.
sx4 el tolom, aztán beültem elmagyarázta alap dolgokat oktató.. Amúgy nagyon jófejnek tűnik eddig ,ilyen 32-38 között lehet kb de tök laza meg jófej.
Na aztán kivitt a tanpályán az egyenes szakaszra megálltunk,először persze megmutatta,hogy induljak el persze tudtam de néztem a lábát,hogy ő hogy csinálja..
Na szép lassan elindultam először ugrott egyet a kocsi de nem fulladtam le csak egyetlen egyszer azt is a végén.
Aztán gyakoroltuk,hogy a kuplunggal hogy kell megtartani autót tehát 1esbe súrlódási pontnál(?) megtartani és úgy gurulni gáz nélkül,kuplungot teljesen felengedve.. Hát ehhez nagyon finommozdulat kell ez még kicsit nehezebben megy de belejöttem végére.. Aztán a finom gázadás.. 2ezres fordulat felé nem mehettem, de ennek az sx4 nek nagyon érzékeny a pedálja.. Kérdeztem oktatót,hogy miért. Azt mondja mert nem bowden húzza hanem elektromos és ilyen érzékeny.. kb 3mm-ert lejjebb tettem lábam már 2300an voltunk aztán mondogatta vagy 100x finoman Róbert,finoman 2ezer fölé nem megyünk..
Másik hibám az,hogy egyenesbe normálisan fogom a kormányt de kanyarba csak egy kézzel tenyérrel kormányzok, aztán mondta "Róbert azért ne lazázzunk már ennyire ez nem szimulátor" Utána kifejlesztettem egy egyedi két kezes technikát nem tudom már,hogy aztán mondta,hogy úgy összefog akadni a kezem. A végére megtanultam a normális 22:10es fogást.
Tehát minden jólment csak egyszer fulladtam le azt is beállásnál mert gázt nem adhattam csak a kulunggal álhattam be.
Aztán jöttünk egyenesen és balról jött egy taxis valahogy bekerült tanpályára, de nekem volt elsőbbségem.. Na megyek ,megyek 20-30között erre fel a taxis kivág elém, egyből kuplung-satufék
Bólintott rendesen az sx4 plusz hallottam a gumihangot is. Vártam,hogy leorditja az oktató a fejem lassan ránéztem de nem szólt semmit nekem adott igazat pont ott voltak oktató kollegák kocsi mellett aztán mondta is nekik. "hát igen...taxis"--
De minden esetre jó volt.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #17733 üzenetére
Tekergetnéd az enyém kormányát egy kézzel tenyérrel 90-nél. Hamar vége lenne a mókának.
Més que un club!
-
roberto211
őstag
válasz Napfénysüti #17734 üzenetére
90nél nyilván nem egy kézzel tartanám az autót.. Csak kanyarodásnál fogtam egy kézzel de nem menőzésből, meg ilyenek hanem csupán csak úgy jött meg így kényelmes(szervo)
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #17735 üzenetére
Én mindig 1 kézzel vezetek.
Egyszer az exem kitalálta, hogy tekerjem 2-vel. Utána szólt, hogy inkább ne.
-
nagyúr
válasz roberto211 #17737 üzenetére
Mennyire kis tempónál? Parkolásnál még megértem mert ott például van aki hátra nézve tolat és közben csak egy kézzel lehet tekerni a kormányt. Mikor leparkolok akkor én is csak tenyérrel tekergetem de hát ilyenkor megyek vagy kb 5-tel max.
Mondjuk én mindig az ajánlott 9-3 órás kéztartást alkalmazom ezen felül vezetésnél. Igaz a 215/40-es gumiknál nem is lehet lazázni mert viszik rendesen a nyomvájúk.Més que un club!
-
roberto211
őstag
válasz Napfénysüti #17738 üzenetére
Hat most csak a tanpalyan max 30al mentünk de sztem 40-50es tempóig megmarad ez de majd kiderül.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #17738 üzenetére
A jobbossal mindig a könyöklőn hentergek. 225/45 17 és még élek.
-
thEndeR
aktív tag
Elso vezetesnel rendesen lezsibbadt a kezem 1,5 ora utan. Mostanra mar nem veszes a dolog.
Kovetkezo oram 30.-an lesz. Nagyon sokan vannak az oktatonal...
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #17742 üzenetére
Ha már mész akkor szinte mindegy hogy szervós-e vagy nem. Az inkább csak nagyon lassú tempónál nagy segítség.
Més que un club!
-
roberto211
őstag
válasz Napfénysüti #17743 üzenetére
Jó de ha megyek nagyobb tempóval akkor nem is kell annyira forgatni a kormányt. Max ha driftelsz.
(#17745) thEndeR : Az igaz Mondjuk én sose tartom úgy egyfolytában a karom mindig találok valami más fogást amit letesztelek.. Aztán ha nagyon furcsa akkor az oktató rámnéz olyankor már tudom,hogy rossz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
thEndeR
aktív tag
válasz roberto211 #17742 üzenetére
Szervos, csak 1,5 oraig ugyan abba a pozicioba tartani nem a legjobb.
-
nagyúr
-
roberto211
őstag
válasz Napfénysüti #17746 üzenetére
Persze.
Hátulra van teljesen tolva aztán így van jól. Térd nincs teljesen kinyújtva ha kinyomom kuplungot ahogy elő van írva tehát így a jó. Magasságot nem nagyon állítottam, a kormányt kopra fel még aztán ennyi..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MasterMark
titán
Switch Tax
-
Mister_X
nagyúr
válasz MasterMark #17748 üzenetére
Vegyél X1-et te is
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
L_YKing
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- itt sincs warez!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest