- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezt igazán csak az fogja megszívni, aki ripityára töri a verdát Marrakesh-ben
All→M8
-
Z0C!
őstag
Kultúra / Sport utalvánnyal fizethető lesz a jegy a WTCC-re / DTM-re?
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
joshua7
veterán
Féloff, de tesztelik már a BTCC-s Civic kombit. Hátöö...
Semper Fi
-
válasz joshua7 #4254 üzenetére
Jézus ereje
Ha már BTCC: Menu visszatér a BTCCbe
Ideje volt már. Kár hogy nem WTCC, de ott legalább tolhatja neki, ami a csövön kifér.All→M8
-
vlevi
nagyúr
válasz joshua7 #4254 üzenetére
Gyaloggaloppból tudnék idézni:
"hülye angolok, angol hülyék"
Mondjuk, valahol nem baj, ha autó méretű autókkal versenyeznek, mert mostanság, például, ami a WRC-ben megy, hogy Fiestával, Poloval versenyeznek, hát, kicsit, hogyismondjam,
Oké, hogy gyors, meg izé, meg minden, de hát, akkor is egy versenyautó az legyen versenyautó kinézetű és méretű. -
Z0C!
őstag
-
joshua7
veterán
válasz !Overdose! #4257 üzenetére
A 850 kombi szerintem is állat volt, de ez... Mondjuk a szériakivitel olyan ronda, hogy nem lehet csodát tenni.
N€T0X|N: itv4 stream mi? Én mindig másnap nézem a futamokat, addigra jó estben fönt van a yt-on 720p-ben. Szerény véleményem, de ha a WTCC fele olyan jó lenne, mint a BTCC...
Z0C!: a Xsara -> C4 hasonlat nem jó, mert a C4 váltotta a Xsara típust, szóval azok megegyeznek méretben. Akkor már inkább C4 -> DS3.
Nekem mondjuk bejönnek ezek a kiskategóriás raliautók, főleg az aszfaltos, ültetett, nagy felnis változatok.[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
joshua7
veterán
válasz callmeakos #4255 üzenetére
Ha már BTCC, akkor Giovanardi is visszatér a szériába. Nem gyenge az idei felhozatal.
Semper Fi
-
Ventur@
senior tag
Az új Civic-ről is van már pár kép: [WTCC Blog].
Nekem kifejezetten tetszik ezzel a szélesítéssel. Főleg a fara nagyon bejön, olyan jó kis Peugeot 207 WRC-re emlékeztett. Kiváncsi leszek Zengős szinekben mennyire lesz durva a gép .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Ventur@ #4264 üzenetére
Nekem bejött a tavalyi, de így egymás mellett az már inkább csak egy színes utcai autónak tűnik erősebb motorral, mint túraautónak. Szóval nekem mind1. Így már tök más, mint az utcai. Egyszeri néző fel sem fogja ismeri benne az utcai változatot...
Talán a kettő között lett volna egy arany középút, de így is jó lesz. -
Ventur@
senior tag
...és mellé még milyen szépen is muzsikál .
Dögös az új Granta hangja - WTCC hírblog
Ehhez képest az idei F1-es motorok hangja, apró kis cincogás .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Z0C!
őstag
nem csalódtam a papában
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Pár kép a Valenciai tesztről
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
"Pénteken aztán megjött Loeb és a kiábrándító pofon. A francia beült a C-Elysée-be, és leiskolázott mindenkit. A végleges köridőket sajnos nem tudom, mert a délutáni etap kezdete előtt kellett eljönnünk, de addig masszív hideg zuhany volt, amit láttunk.
A kilencszeres ralivilágbajnok látszólag játszi könnyedséggel adott másfél másodpercet (!!!!) Tarquininak, és majdnem kettőt Monteironak. Miközben úgy értesültünk, hogy a Honda igenis tempót próbált menni, mindkét Civic jelentősen javított az előző naphoz képest."
Várható volt sajnos.
És nyers tempóban állítólag Lopez még Müllert is veri.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #4276 üzenetére
nem, hogy miért ír váratlanul nagy előnyről, pontosan lehetett tudni, hogy ez lesz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz callmeakos #4278 üzenetére
az az irdatlan mennyiségű tesztelés amit a citró sunyiban lenyomott meg az óriási előny a tervezésnél és építésnél.. ez van, csodák nincsenek. és sajnos nekem a jas-szal kapcsolatban továbbra is fenntartásaim vannak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #4278 üzenetére
A Citroen már tavaly júliusban pályára vitte az autóját, azért az 8 hónap előny... eddig 2db tesztgép létezett és Valenciára készült el az első versenyautó, amit már vinni fognak Marrakechbe is, szerintem ők már csak finomhangolnak.
Inkább az a meglepő hogy az RML is ennyire odakeveredett tempóban a Honda környékére. Reméljük nem lesz pofára esés.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
16 millió euró a Citroen büdzsé: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #4281 üzenetére
csak loeb fizuja több, mint a honda éves költségvetése.. szóval ne kergessen senki illúziókat :-/
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
joshua7
veterán
Az Onyx leghamarabb 2015-ben indul.
Semper Fi
-
Ventur@
senior tag
Tudom, hogy nem WTCC, de mégis túraautózáshoz kapcsolódik:
Elindult a BTCC is és múlthéten hétvégén volt a Brands Hatch versenyhétvége. Akit érdekel itt a 3 futam:
Race1
Race2
Race3Azért nem semmi az autófelhozatal, valamint a résztvevők mennyisége . Na nekem délután másfélóra szórakozás .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
quby
őstag
válasz callmeakos #4285 üzenetére
Menu bácsi jól tolta! Bár a 3. versenyen emberesen kirakta Ingram-t
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
N€T0X|N
őstag
válasz Ventur@ #4288 üzenetére
Gyári támogatással nem annyira nehéz. Plusz látszott a közvetítésen is, hogy sokkal jobb a súlyelosztása, mint a hatchback-nek (nem emelkedett el a hátsó kerék az íves féktávokon), nem annyira orrnehéz, ami gumikopás szempontjából - is - jól jöhet még a gyilkosabb pályákon.
Mondjuk én - most is - a jó helyen hajtó autót vezető pilótáknak szurkolok, szóval hajrá BMW és Audi (A Rob Austin-féle, a kis kék retek az nem jó, mert elöl kapar )!
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
-
Ventur@
senior tag
válasz N€T0X|N #4289 üzenetére
Rosszul fogalmaztam meg, amit akartam . Lényeg az lett volna, hogy örülök, hogy ilyen jók a kombi Civic-ek, mert jópár helyen olvastam, hogy ez így eléggé rusnya egy autó. Nekem kifejezetten tetszik és kiváncsi leszek, mit mutatnak 2014-ben .
De hogy végre ON is legyen már:
Elindult a Hungaroringi WTCC promó.
Alig várom, hogy május eleje legyen. Már be vagyok sózva !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
N€T0X|N
őstag
válasz Ventur@ #4293 üzenetére
Hát... megnéztem a mai DTM tesztet. Nem volna rossz, ha a WTCC is ilyen irányba fejlődne. Elképesztő brutálisat szólnak a gépek. Remélem idén a WTCC is picit többet fog nyújtani, mint az utóbbi években (nyilván a nyócezerig pörgetett vényócnak a közelébe nem fog érni így se, de legalább valami legyen már...), mert rettentő ingerszegény volt ilyen szempontból az utóbbi években.
Sent from my keyBoard
-
-
N€T0X|N
őstag
válasz callmeakos #4296 üzenetére
Tudom, annyira nem is baj így, hogy jön a DTM is hozzánk. Remélhetőleg verseny is lesz, nem csak külön classok, mint Citröen, többi három márka, végül a TC2-esek.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Integra #4298 üzenetére
Tőlem a WTCC nyugodtan lehúzhatja a rolót, ha nem tudnak színvonalas/izgalmas/látványos versenyeket biztosítani.
Még mindig az ausztrál V8 és a BTCC a legkirályabb túrában, ami csak azért gáz (na nem rájuk nézve), mert egyik se világbajnokság. Jó lenne a WTCC-t is felhúzni arra a szintre látványban, de érzésem szerint ehhez kevés lesz az, hogy lesznek új autók... főleg úgy, hogy idén gyakorlatilag két classt engednek össze, de mindkettőhöz csak fél mezőny autó tartozik (Lesz egyáltalán 2x10 autó? TC2-re tudjuk már, hogy hány nevező van/lesz?)... nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog belőle kisülni.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen