Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DVlad

    őstag

    válasz ollie #196888 üzenetére

    Ott sem nyer semmit a szolgáltató, hiszen a forgalom után szedi a fee-t, tehát mindegy neki, hogy "a" játékos felől megy "b" játékos felé a pénz vagy fordítva.
    Én mindössze annyit akartam mondani, hogy minden rendszerben vannak emberi és nem emberi tényezők/rések, amik a cégre nézve kártékonyak lehetnek akarva vagy akaratlanul.

    A manipulációról nekem szilárd tényekre alapuló tapasztalatom van a wot-ban, de ezek a szokásos, mindenki által ismert dolgok, leginkább a lövések pontosságával, anomáliájával kapcsolatban.
    És a goldot tiltsák be! :D

  • nanus

    senior tag

    válasz ollie #196888 üzenetére

    Azért hogy megtartsa illetve pénzköltésre bírja a játékosokat ,ez egy üzleti vállalkozás.

    A csalást nevezhetjük másképp tóninak ,józsinak . vagy! RNG, ill MM. :D ezt játék szabályoknak nevezik :DD

    1.Hogyan legyen egy játék népszerű?

    -Legyen"ingyenes"

    -Lehessen csalni(évekig) igen tudom ezek csak modok voltak......nem volt kurva csak fizettek neki a dugásért.

    Ha lebukik csalással kivágom de csak egy hétre ,mert utánna majd megvesz minden szart,vagy előfizet nálam a csalásra hisz azt is én csinálom??? :DDD ez a wg?

    Tudom, itt mindenki tisztán játszik.Én meg paranoid vagyok.

    Ők meg ukránok? Azok mindenre képesek nem? F...om zárjam az ajtót????? :F :O :Y

    Kopognak ki merjek nézni? vagy ugorjak ki az emeletről? :P

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ollie #196888 üzenetére

    "De ez nem póker."

    Valóban nem az, de sokkal közelebb áll hozzá, mint mondjuk a sakkhoz. A póker is úgy lett kitalálva, hogy az egyéni teljesítmény és a szerencse valamilyen arányú keveréke legyen. Így a jó játékos hosszabb távon pozitív, míg a rossz játékos pedig negatív mérleggel rendelkezik. A szerencse faktor miatt a jó játékos sem tud mindent megnyerni, ahogy a rossz játékos sem tud csak veszíteni, de lesz köztük különbség ha játékok egész sorozatának mérlegét megvonjuk. A sakk ezzel szemben kizárja a szerencse faktort, csak és kizárólag az egyéni képességek számítanak és a jobb játékos mindig el fogja verni a rosszabbat.

    "itt nem nyer azzal a WG az égvilágon semmit sem, hogy te többet nyersz vagy többet vesztesz, más előnyére vagy kárára."

    A pókernek sem az a lényege, hogy a játékosokat ne hagyja nyerni, hanem éppen az, hogy a szerencse faktor közbeiktatásával csökkentse a különbséget a jó és a rossz játékos nyerési esélyei között. Ennek meg csak az az egyetlen szimpla értelme van, hogy a többséget jelentő "átlag alatti" játékosnak is legyen sikerélménye, mikor mellé szegődik a szerencse, így addig vissza fog térni újra és újra a kaszinóba, amíg rá nem megy a gatyája, meg nem unja vagy megtanul sakkozni inkább.

    Én anno sokféle valóban kompetitív, skill alapú játékot játszottam, például Counter-Strike-ot. Kurvakemény a tanulógörbe, mikor a jobb játékosok közé beesel és dominálnak, nincs RNG ami a készségek közötti különbségeket kicsit tompítja. Kezdőnek lenni marha frusztrált érzés egy ilyen játékban, profinak viszont sokkal kielégítőbb, mert nincs közted és az eredményeid között egy szűrő. Ez már a sakkhoz áll közelebb.

    A World of Tanks meg inkább egy pókerjáték. Kezdőnek lenni nagyobb élmény benne, mint a CS-ben/sakkban, ahogy teljesen profinak lenni is az, mert addigra már túl vagy az RNG-n dühöngésen. A kezdőt még nem érdekli az RNG, a profit pedig már nem érdekli. Szerintem a WoT-ban az a réteg érzi magát a legrosszabbul, akik valamivel átlag felettiek, de nem is profik. Ez a réteg már érti a játékmechanizmust, ott van az elmélet a fejében, de még nem tudja mindig tökéletesen kivitelezni azt, amiről már tudja, hogyan kéne csinálnia, sokszor túlgondol, túltaktikázik dolgokat és ha az RNG éppen a kárára sorsol szívatást, akkor azt nagyon rosszul éli meg. A pókerben is ez a réteg szenved a legjobban.

Új hozzászólás Aktív témák