- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz Delávégá #990 üzenetére
Értem.
Sok funkciót gondolom nem kapott ez a dolog egy ARPG-ben sem, ezek nem MMO-k.
A PoEről nem tudok nyilatkozni, de a Martyrról igen.
Ha jól rémlik 10-es szintig fejlődhetett a klán valami pontokat szét lehetett osztani valamire, de már nem is emlékszem rá.
Talán 7 feladat volt hétfőnkénti resettel. Az volt a klán progress, hogy ha teljesültek kaptál pénzt meg talán pontot, az aktív játékkal többet összeszedsz, szóval nem kiemelkedőt. Meg valami tárolót is cuccokkal.
Összeadódtak a dolgok, szóval ha összegyűjtöttél 50 valamit, más meg 20-at, az már 70 volt az 500-ból klán szinten.
A feladatok vagy nyersanyag beáldozásból álltak, vagy bizonyos ellenfelek által elejtett valamiket kellett összeszedni halálukkor (ez ugye limitálta azt, hogy milyen ellenségek ellen menj).
Úgy gondolom ez sem volt egy ésszerű rendszer.[ Szerkesztve ]