- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz Delávégá #990 üzenetére
Értem.
Sok funkciót gondolom nem kapott ez a dolog egy ARPG-ben sem, ezek nem MMO-k.
A PoEről nem tudok nyilatkozni, de a Martyrról igen.
Ha jól rémlik 10-es szintig fejlődhetett a klán valami pontokat szét lehetett osztani valamire, de már nem is emlékszem rá.
Talán 7 feladat volt hétfőnkénti resettel. Az volt a klán progress, hogy ha teljesültek kaptál pénzt meg talán pontot, az aktív játékkal többet összeszedsz, szóval nem kiemelkedőt. Meg valami tárolót is cuccokkal.
Összeadódtak a dolgok, szóval ha összegyűjtöttél 50 valamit, más meg 20-at, az már 70 volt az 500-ból klán szinten.
A feladatok vagy nyersanyag beáldozásból álltak, vagy bizonyos ellenfelek által elejtett valamiket kellett összeszedni halálukkor (ez ugye limitálta azt, hogy milyen ellenségek ellen menj).
Úgy gondolom ez sem volt egy ésszerű rendszer.[ Szerkesztve ]