Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Har_melin

    addikt

    válasz shotika #489 üzenetére

    "egy fejlesztő sem örülne ha egy másik cég az ő ötletével termelne magának hasznot"

    Ez igaz lehet a megjelenés előtt egy évvel, de nem a hivatalosan bejelentett dátum előtt két héttel. A Wolcen fejlesztői olyan szinten kommunikációs lúzerek, hogy nyugodtan mehet bármelyik marketing tankönyvbe elrettentő példának. Ilyen hibát, hogy egy szaklapnak kiküldenek egy tesztverziót, majd amikor már megjelenik az értékelés, akkor közlik, hogy bocsi, az nem is az volt, írjatok új cikket, ilyet nem lehet elkövetni. Az, hogy az elmúlt 10-15 nap nem volt tele azzal, hogy mi minden lesz a végleges játékban, ami NEM volt benne az early accessben, hogy mik azok a dolgok, amit ők maguk a legnagyobb durranásnak tartanak, az egy pr katasztrófa magában is.

    "Az időbefektetésről annyit, hogy szerintem a rosszul megcsinált karik is a tanulás szerves része. LEgközelebb mikor karaktert építesz, már meg lesz valamekkora rutin, és szerintem csak magunkkal baszunk ki ha mások buildjeit nézegetjük. Valamennyire a játékélmény rovására megy."

    Ez maximum a D2 bonyolultságú játékokra igaz ma. Én hat éve játszom a PoE-val, annyi órám van benne, hogy gondosan titkolom a család előtt. A GD-vel nem vagyok ilyen szinten, de azért ott is kipróbáltam már jópár karaktert. Egyiknél sem állnék neki buildet építeni. Miért? Mert ha a fejlődési rendszer nem faék egyszerűségű, a loot nem fixen determinált és főleg, ha a játék maga is változik, időről időre módosítják a balanszot, új elemeket hoznak be, akkor már egy félig casual játékosnak sincs ideje kipróbálni a dolgokat, még napi egy-két óra játék mellett sem. Új játékosra ez hatványozottan igaz. A PoE fórumon tíz újoncból kilenc azzal kezdi, hogy ő inkább a saját feje után tanulja meg a játékot, aztán vagy eltűnik a kudarccal, vagy megjelenik, hogy akkor most mégis kellene egy build.

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák