- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rayner
őstag
jó hát a bleedinget kinyírták...
-
_ocsisajt
őstag
és a hab a tortán, hogy megint szaraxik a belépés... grat...
Viszont nagyon örülök, hogy uppolták a summonokat, imádom a summonos buildeket minden ARPG-ben
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
r6man123
senior tag
Hogy látjátok, a patch után mik a legpontesebb buildek?
-
Hokunda
aktív tag
Oké, szóval az eddig működő BE-es buildeket ki lehet dobni a szemétbe, ha a summon szar volt, akkor legyen a többi is az alapon! Jó kis patch ez.
-
Dani79
tag
Most ezzel próbálkozom, saját megoldás, aether (occulist) dmg az alapja és dotot pakolok fel a mobokra. nem egy speedhunter és a bossokkal van bajom még (nehezen megy rajtuk a dot)
de lvl60 vagyok egy BE meelet alakítottam erre, mert volt pajzs és egy viszonylag jó dagger.
cuccaim java még sárga de 76os rift megy ezzel. akkor jó ha sokan vannak mert úgy pillanatok alatt leolvadnak -
Piszmaty76
aktív tag
Most jöttem rá ahogy olvastam hsz-odat, hogy a dagger-eknek abszolút semmilyen figyelmet sem szenteltem. Fogalmam sincs milyen előnye vagy hátránya van a többi melee fegyverrel szemben...
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
v-paci
aktív tag
Milyen védelmed van, egyedül a dire juncture? Nem látok sem block/dodge pontokat. Nem halsz túl gyakran?
Én egy iceshot archert szerettem volna, de nem igazán adja a jó fegyvereket a játék. Most egy poison dot archer van, magas dodge -al és azért kell a bossokkal tökölni eleget. Még mindig nem az igazi a dot, pedig már működik a crites dot pont is.
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
Boglya
senior tag
Sziasztok!
No én szombaton kezdtem el a játékot, már végigmentem a sztorin és ismerkedek az endgame-el, most 45ös tán a szintem. Harcos módban tolom és a bladestorm skillt használom, a leghasznosabb fejlesztés az volt rajta amivel folyamatosan pörög és lehet aprítani, szerintem nagyon jó, bár láttam, hogy a többség a bleeding edge-t használja. Így viszont előjött a diablo feeling
Tárgyakból barna egész sok esett már, lila még csak egyszer. Viszont nem tudom ti ilyesmivel találkoztatok-e, néha van random boltos a térképen és árul egy lila tárgyat, nekem így lett egy gyűrűm meg egy kétkezes kardom, ami szerintem - a szintemhez képest - nagyon brutális. Pont előtte esett egy barna kétkezes fejsze és ez a kard 3szor akkorát sebez mint az, azóta úgy megyek át a szörnyeken mint kés a vajon .
Maga a játék nekem tetszik, jelentős buggal eddig nem találkoztam. Persze tartalom terén még messze nem egy PoE, de nekem az a játék már túl bonyolulttá vált, pedig több 80+os karaktert is csináltam benne régen, de mikor legutóbb kipróbáltam már inkább ráhagytam, szerintem nem túl kezdőbarát. -
reelc
veterán
Megint lejött 20.7MB valami hotfix lehet.
Valahol vicces, hogy a nerfet említette valaki, ilyen játékoknál ez megszokott. Buff, nerf, nem a világ vége.
De ezt senki sem említette :
"We know that you appreciate the possibility to change Unique items into legendary items and to craft them, however, we have to remove these possibilities for the moment.
We are definitely not against implementing it as a feature in the future, we find the possibilities that it offers interesting, but we want to spend time in designing it so the system works and is properly integrated with the rest of the game.We will also implement a new power tier of uniques for the end-game progression with better raw values in a future patch, we are aware that aside from a few exceptions, Uniques are currently not competitive for high-end content."'
Funkció elvétele, és majd kaptok valamit. Mindez a megjelenés után.
Az ilyen dolgokhoz képest sehol sincs 1-1 nerf jelentősége.Boglya: Szia!
A félig halhatatlan denevérekkel találkoztam a sztori alatt bugként, mások meg olyan dolgoktól szenvedtek, hogy csak néztem.
Aztán az endgame már hozzám sem volt kegyes, bugzik.[ Szerkesztve ]
-
MrTwister
őstag
Nagyon helyes foltozgassák csak ráfér. Látszik, hogy törődnek vele, szép lassan csak kikupálgatják...
Szerk.:
"Funkció elvétele, és majd kaptok valamit." tehát gyakorlatilag mivel javítani nem tudják szép lassan elvesznek a játékból...ez már milyen?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966
-
reelc
veterán
válasz MrTwister #1015 üzenetére
Csak ez túl lassú, és fele ennyi probléma se lenne, ha letesztelték volna normálisan.
Ne érts félre tudok én mással is játszani, csak nem ennyi hibát vár az ember kiadáskor egy játékban.Még ha nem is ők maguk, de arra biztos van rá mód, hogy pár diákot-gyakornokot felvenni órabérért 2-3 hétre, titoktartással. De ez csak 1 példa.
Teljesen biztos vagyok abban amit korábban írtam, az érdemi fejlesztés az elmúlt 1-2 évben volt, így kimaradt egy csomó korábban beígért dolog + elég bugos ami kijött.
Sosem tudjuk meg, de le merném fogadni, hogy igazából még januárban sem volt kész teljesen a játék, és amikor 2 hét türelmet kértek, az nem csak a bugokra ment el, mert nem így kaptuk volna meg.Gyenge az angolom, de nekem az jött le: kivették, és majd más formában visszajön valami.
Ugye korábban szó volt housingról, kamera elforgatásról, gamepad támogatásról, stb. és van amit ezekből már a Kickstarteresek kifizettek előre. Megjelenéskor nincsenek, később ki tudja? Szerintem a bugírtás teljesen felborítja az ütemtervüket. Mert ennek kell az elsőnek lennie.Úgyhogy én a nerfen fenn sem akadok, az természetes.
Ne értsetek félre, a játék amúgy tetszik, jó ötletek vannak benne, a harcok is jók... de sok embert elfog tántorítani a vásárlástól az a Steames Vegyes értékelés is (11 nap alatt majdnem 20000 ember értékelése lett Vegyes).
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
1.0.7.0 Patch Notes ezt az előbb nem is láttam, fura a Steam, nem mindig az utolsó hírt mutatja az első linkként.
-
savior
őstag
A summonok sebzését mi növeli? A skillfán kiraktam a +summon attack/life stb bónuszokat.
Critical chance, ailment chance hat rájuk? +melee damage vagy a +spell damage növeli a sebzésük? Esetleg valami más?
Illetve a fegyver sebzése számít e?[ Szerkesztve ]
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
reelc
veterán
válasz BoneDragon #1019 üzenetére
A 2 kicsi az hotfix. Direkt azért írtam korábban méretet hozzá (csak a patch notest később láttam meg).
Gyorsjavítás, ami általában olyan dolgokat javít, amiket a patch nem rakott rendbe, de elkészültek vele és nem akartak várni a következő publikálással, vagy éppen az barmolt el.
Szóval valóban 1 patch volt, csak közben csináltak hozzá 2 gyors javítást.A Steamspy nem tudom mennyire pontos, de az adatai alapján már van 1 millió tulajdonos Steamen (ugye a Kicksarteresek, Early Accessesek, Humble Storeon vásárlók és a Steamen a megjelenése óta megvásárlók, szóval mindenki).
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz rumkola #1022 üzenetére
Valahogy megtudom érteni.
Ma 50,228 volt a max. játékos egyszerre, napról napra csökken.
Persze a hétvégére még nőhet.Lvl46-os pályát bepróbáltam úgy, hogy televágtam modifierekkel.
Kiírta a végén, hogy "B" kategóriás vagyok és persze a lvl szint miatt lvl46-as cuccokkal szórt meg. Elment rá majdnem 25 percem, vagy 10 percig biztos kergetőztem a pajzsos nagydarabbal és a spawnoló mesterlövész csicskáival. Lvl60-as vagyok.
Nem saját build, Wudijo íjász buildjét követem kb.
Ja és örültem, hogy nem bug lett a vége a mapnak megint.
A cuccaim eléggé vacakok, még 58 órányi játék után is. Elfogadom, ha én vagyok a túl béna hozzá, lehet elkullogok.(Erre a hónapra ígérték a Grim Dawn patchet én azt várom... szóval holnap vagy holnapután.)
[ Szerkesztve ]
-
Totyakos
lelkes újonc
válasz rumkola #1022 üzenetére
Megertelek, most jelenleg en is szuneteltetem par honapig, amig kitalaljak mi lesz. Tenyleg nagyon feelinges, fasza alapok, minden tuti, de ossze van csapva, es keves az end game, szarok az itemek, nehez gearelodni, nem lehet kovetni egy pontos buildet sem, mert ami esik, az van...Bar az vicces, hogy az uber hyper szuper PoEt is kb 3-4 hetig jatszak legtobben egy uj liga kijovetelekor, aztan pihi..
Amugy kereskedesre terveznek valamit wolcenben? Vagy tenyleg csak abbol lehet majd gazdalkodni ami esik, vagy amit magunknak craftolunk? -
Delávégá
tag
Nekem fura, hogy pont te írsz ilyeneket. D3 elején 58 óra játék után milyen gearben voltál? A gyenge loot miatt kb semmilyenben. Igazából vissza lehet olvasni ott is mennyi gond volt induláskor, az 1001 féle error code és társai ugye. A D3 elkényeztette a népet loot terén és már minden új játékban pár óra után mindenki az end geart várja. Én nem bántam meg a vásárlást. Szerintem bitang jól néz ki, a látványvilág is bejön és a történet se rossz. Meg maga a világ is érdekes.
Tettem még egy próbát ezzel a Grim Dawn-al. Nem rossz, de ez Titan Quest 2.0. Itt is minél többen vagyunk partyban annál jobb loot.
-
reelc
veterán
válasz Delávégá #1025 üzenetére
Rengeteget játszottam a Diablo 3-mal. De nem az elejétől, a RoS és a 2.0 után csatlakoztam.
Úgyhogy kimaradtak a kezdeti nehézségek. De néha mesélnek róla.
Jelenleg szezon elején a lvl1-70 egyedül olyan 4-4,5 óra körül lenne ha jól rémlik.
A Grim Dawn debütálásakor nem tapasztaltam komoly problémákat. De még az Early Accessben sem (béta).
Az szerintem nem bűn, hogy pl. 2000 óta, a Diablo 2 óta fejlődött valamit a műfaj, és nem abból áll a játékidő nagy része, hogy 2-3 bosst és 2-3 helyet farmolsz cuccért kb. vég nélkül.Igen, a GD dob olyan cuccokat, amivel Normal fokozaton tudsz haladni. De aki ezt könnyűnek érzi, pipálja be a Veteran fokozatot, és majd elmeséli, mi a helyzet.
De írom újra: lvl60-asként, egy profi build skill és pont leosztását követve annyit szenvedtem egy lvl46-os pályán. Ok, én vagyok a béna, mint írtam elfogadom.
Mert ugye véletlenül sem lehet gond pl.: az, hogy azért is tartott annyi ideig, mert ha rosszfelé fordulsz, simán eljuthatsz a boss helyére, aki még nem spawnolt, a kevés progress miatt, aztán kutyagolhatsz vissza akár a pálya feléig, mert amarra kellett volna menni egy elágazásnál.
Használtam mutatorokat, de nem olyat, ami kifejezetten bossra volt.Rád bízom melyik: vagy túl nagyok a pályák, vagy direkt így vannak szerkesztve, hogy a sok mászkálással még többet legyél játékban, de mégse haladj, vagy a pálya méretéhez képest kevés az ellenfél.
Nem tudom, valamilyen videóban láttam egyszer, hogy beszélt egy játékfejlesztő trükkökről. Pl., hogy egy karakter mozoghatna gyorsabban, de direkt lassú, mert így később érsz a pálya végére, és ezáltal az nagyobbnak tűnik. Így nő a játékidő. Csak úgy eszembe jutott.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
Mert azok a módosítók a végére valók amikor már farmolsz csak.A veterán szinteket kell felfelé pörgetni amennyire csak lehet, hogy az erősebb tárgyak potyogjanak, nulla mod csak lehetőleg a 3 szint teljesítése.
59-es vagyok 61-ig kinyitott veteránnal, és itt esnek olyan rarek amiken már elég plusz stat van a továbbhaladáshoz.EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
Van arra lehetőség, hogy a kisebb kövekből nagyobbat csináljak, vagy szórjam ki őket a kereskedőnél?
-
reelc
veterán
-
warcat
veterán
válasz Reinhardt #1031 üzenetére
Ne kezdj el rohanni/teleportálni egyből ahogy betöltött a pálya, a már felfedezett pályaszakaszra nem pakol be mobokat, 15-20 másodpercet írnak de kevesebb is elég nekem, mióta várok picit, nem jött elő, én is buktam egy expedíciót így ahol a 3. pályán nem volt elég a főnök megjelenéséhez.
EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
Nekünk tegnap az egyik kicsi boss beesett a pálya alá, ahol nem fértünk hozzá, így buktuk a dungeont. Közben pár farkas a barlang tetejére spawnolt, szóval vannak még érdekes dolgok.
-
Rayner
őstag
Itt a frissített buildem:
https://wolcen-universe.com/builds/gRPM0O-toxic-+-bleed-ailment -
Bennyboy
őstag
Spell damot vagy spell critet jelzi vhol a játék? Még details-ben sem látom.
ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa
-
Rayner
őstag
Eddig nem nagyon volt bug, de a legutóbbi patch óta elég sokszor üres a pálya, nem töltődnek be a mobok...
-
-
warcat
veterán
Fel kell ballagni az expedíciók nehézségi fokain.
150 körül már maxos cuccok is eshetnek de még becsúszhatnak a gyengébb tulajdonságok, 163-on már a maximum potenciállal esnek a tárgyak és csak a szerencsén múlik, mennyire lesz a maximum érték közelében.
EA: It's in the crate!
-
Bennyboy
őstag
-
Bennyboy
őstag
Akit érdekel kicsit streamelek: https://www.twitch.tv/goakulum
ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa
-
reelc
veterán
Pl. ezeket vették el a bétával 2019 márciusában:
"'Housing, the arena, daily dungeons, character customization (including female) and leaderboards are now temporarily disabled. These features will come back at a later date."Mondjuk a character customization (including female) benne van.
+ ezeken felül a kamera forgatás, és a gamepad support sem lett meg.Utánanéztem, hol van az aréna, mert az alfa videókban láttam anno. Gondoltam az egy gyors lootforrás lenne.
Akkor most ennyi az endgame, 2 féle mapozás?
Nem tudom, magasabb szinten mennyire lesznek változatosabb pályák, de alacsonyabb szinten elég kevés van, sűrűn ismétlődik.[ Szerkesztve ]
-
shotika
őstag
Én még egyelőre nem jutottam el az endgame-ig, a legmagasabb karim is olyan 20 lvl környékén szaladgál, de a kezdeti lelkesedésem már nagyjából normalizálódott, reálisabban látom a játékot. Jobban érzem azt, hogy nagyobb fába vágták a fejszéjüket. mint amire szerintem elsőre gondoltak. A bugokat hagyjuk, azokat úgyis befoltozzák, de nagyon hiányolok belőle egy egységes koncepciót, ami elhelyezi a játékot a saját gravitációján belül (ez nagyon ment a Diablo 3-nak, de még a Grim Dawn is pozitív példa - negatív példa a POE) - arra gondolok, hogy a körítés és a játék világa csupán egy váz arra, hogy az ötleteket és mechanikát belepakolják (mintha ezekre építették volna körítést és sztorit, és nem fordítva), és ehhez kapcsolódik a másik probléma, hogy ezeken a megoldásokon néha az érződik, hogy ad-hoc jelleggel toldották bele. Olyan alapszintű problémákkal küzd, amivel képes kizökkenteni belőle, ami egy ARPG alapköve - gondolok itt egy egyszerű eladás-vásárlás folyamatra, néha nem érzékeli a játék a kattintásom, ráadásul az árusnál a kategóriák ikonja túl közel van a tárgyakhoz, többször előfordult, hogy véletlenül vettem meg valamit, ami a játék elején azért probléma, mert nem önti az ölünkbe az aranyat.
Ami még számomra szintén zavaró, hogy iszonyatosan statikus tud lenni: a városban mindenki csak áll egy helyben (persze nyilván ne mászkáljon el az árus, ha rá akarok kattintani ), én ma már ennél többet várok el (főleg hogy a körítés nemigazán sikerült), azt várom hogy éljen a város, hogy hihető legyen, dinamikus (nem csak ami történik, hanem pl az időjárás is - miért van mindig nappal?) - a fentebb említettek többsége az erősen alfa állapotú Diablo 4-ben (a látottak alapján persze) sokkal jobban vannak kidolgozva, ráadásul újít is, pl a szörnycsaládok megjelenése - apróságnak tűnik, de minden igazán jó játék alapja, amitől működik, pont ezekben az apróságokban rejtőzik.Szóval jelen állapotában a Wolcen sajnos nincs készen, viszont az, hogy ennek ellenére a temérdek játékom között visszatérek rá, és időt fektetek bele, azt jelzi, hogy van benne valami. Egyrészről mutatja, hogy mekkora igény van egy akárcsak ilyen szinten felépített ARPG-re, másrészről a játékmenet, az akció, a zúzás, az agyalás a buildekre nagyon be tud rántani.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
reelc
veterán
válasz shotika #1046 üzenetére
A fentit azért írtam, mert próbálok egy kis összegzést írni az ismerősöknek.
Összegezve:+ A sztori betölti a szerepét. ARPG-nél annyit várok, hogy fenntartsa az érdeklődést, érdekeljen a vége. Teljesítette.
+ Szépen néz ki.
+ Vannak benne jó ötletek.
+ Jók a skillek, a build variálás. és a harcok is.
+ A könnyű attrib és passzív visszavonás (bár az utóbbinál zavaró, hogy az egész fát törli, jó lenne egy pontonkénti visszavonás).
+ Elég egy karival lenyomni a sztorit, a következővel már nem kötelező.
+ Jó ötlet a város menedzselős rész, végre nem "csak" önmagában lootért és XP-ért megy a dolog, hanem olyanért amit fel lehet fogni plusszként, ami nem volt máshol. De más felfogásban egy hosszabb és gyötrelmesebb karifejlesztés.
+ Offline mód: ha 1-2 év múlva becsődölnek a fejlesztők, akkor is lehet játszani vele.
+ Lostprophet jóvoltából lesz benne magyar felirat.- Sokszor nehezen reagál a jobb egérgombra ez probléma a kereskedelemnél.
- Most, 2020-ban gyenge egy ilyen árú játéknál a jelenlegi 2 féle mapozás, mint endgame. Főleg azokhoz képest amiket beígértek korábban. Már unom egy ideje, egyre kevesebb kedvem van leülni elé, 62 óra játékidő nem sok egy ilyen játékba.
- Mapozás közbeni bugnál fennáll az esélye, hogy legalább 10 percet buksz, ha befejezhetetlen miatta. Ebben az esetben csak a közben szerzett lootod van.
- Túl kicsi a hátizsák, és mivel az egyik játékmódban teleportálni sem lehet, helyben kell eldöntened mi kell. Pause nincs még szólóban sem. Sztori módban lehetett volna normális jutalom az Actos bossok halálánál, pl. egy hátizsák rekesz.
- A mapozás szerintem nincs jól megoldva. Vagy az ellenség kevés, vagy kevés progresst adnak, vagy a pálya túl nagy mindehhez. Ha ez komoly karival és cuccal sokkal gyorsabb, számomra akkor is negatív, mert ne érezzem már kínlódásnak az alacsonyabb szinteken sem. Mod nélkül is az.
Ráadásul ha lemész a pálya alatti járatba, akkor az nem progress.
Ha rossz irányba mész, eljutsz a boss helyéhez, aki még nem spawnolt, így lehet visszamenni egy korábbi elágazáshoz, majd vissza a bosshoz.
(Miközben ezt írom, nosztalgiával gondolok a Diablo 3 GR-re, szinte mindig a közeledben jelenik meg a boss.)
- A föld alatti területek nagyrésze úgy lett tervezve, hogy ott forgatni kellene a kamerát, hogy jobban ráláss hordókra, ládákra. Nos a forgatást kivették korábban, a pályák designja maradt.
Amiből úgy láttam, hogy nem opcionálisnak akarták, hanem hogy igenis használd.
Ehhez kapcsolódik az, hogy számomra a déli haladási irány nem komfortos. Erről olvastam is korábban, hogy sokan nem érzik annak, de ezt nem tudom linkelni.
- A minimap kb. használhatatlan, elnagyolt. Szomszédos utakat is mutat, a Fog of War használhatatlan.
- Semmilyen zenét nem tudok felidézni belőle (ezt csak azért írom, mert jó drágán megcsinálták, bejelentéssel, meg minden, de nekem olyan semmilyen)
-A beígértek hiánya a housingnak, a daily dungeonoknak,, az LB-nek, a gamepad támogatásnak.
Ezek nem voltak benne startkor. Lehet később lesznek, de most ugye az energiájuk a bug írtásra megy. Pont azok maradtak ki, amiknek értelme is lett volna az Online módnak. Mert ahhoz. hogy együtt játssz valakivel ahhoz sima coop is elég lenne, multis szerver fenntartás nélkül.
- Azt érzem, hogy az utóbbi 1-2 évben volt az érdemi fejlesztés, előtte úgy elvoltak az alfával, a titokzatos kommunikációval, aztán hoppá, átterveztük az egészet.
Szerintem rájuk szólt pl. a Tencent, ha már öltek beléjük pénzt, hogy 2020 elején már látni akarják a befektetésüket.
Úgyhogy kiszedtek sokmindent, a többit összerakták ahogy tudták, tesztre már nem igazán volt idő.Az új PoE szeretett volna lenni, de fizetős változatban, emellett fizetős kozmetikákkal. A folyamatos content és support ígéretével.
De a közelében sincs.
Mindent összevetve nem katasztrófa kategória. Nem Warhammer: Chaosbane, vagy Vikings - Wolves of Midgard. Számomra ezek sikerültek a legjobban félre, de más is így gondolja nem csak én.
Viszont az én szememben a Grim Dawnt sem éri el. Emlékszem az milyen volt bétában és kiadáskor teljesen játszható volt. Komoly bugok nélkül. Kis csapat, nem erőltetett bele multit. Coop van, nem vállalták túl magukat, hanem a maximumot nyújtották.Az én szememben kb. Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr kategória ez a játék.
Van benne potenciál, jó dolgok. De valahogy mégsincs egyben, sok a szerintem negatív dolog, amolyan "kompromisszumos" jó, a közepesnél jobb kicsivel.
A Wolcen esetében ebben már az is benne van, hogy még javíthatják a dolgokat.A dolgok nagyrészét patchekkel meglehetne oldani, a kérdés az, ki marad addig, vagy jön vissza akkor? Nem konkrétan ránk gondolok, hanem aki venne is kozmetikát (support a fejlesztők felé), ill. az új játékosok? Akiket max. akcióval lehet majd becsábítani, ha meglátják az értékeléseket.
Nyilván vannak más dolgok/szempontok is, ez az én véleményem.
Utoljára beszúrom ezt az egyik patch logból, egyszer már említettem ezt is:
"We know that you appreciate the possibility to change Unique items into legendary items and to craft them, however, we have to remove these possibilities for the moment.
We are definitely not against implementing it as a feature in the future, we find the possibilities that it offers interesting, but we want to spend time in designing it so the system works and is properly integrated with the rest of the game.
We will also implement a new power tier of uniques for the end-game progression with better raw values in a future patch, we are aware that aside from a few exceptions, Uniques are currently not competitive for high-end content."'Funkció elvétele, és majd kaptok valamit. Mindez a megjelenés után.
Az ilyen dolgokhoz képest sehol sincs 1-1 nerf jelentősége. -
reelc
veterán
válasz Delávégá #1048 üzenetére
Azt is lehetett volna rosszul csinálni.
Meg hát a csapat alapítója komoly pozícióban volt a TQ csapatban, és licenszelte a motort.
Bolondok lettek volna, ha nem annak az alapjaira építkeznek, és így a sok TQ fan jelentős része is próbát tett a játékkal.
Okosan csinálták.A Wolcenesek is a skinekkel foglalkoztak sokat. Színezés, kinézet.
A tartalomra és a bugokra nem sok idő jutott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Okos Otthon / Smart Home
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilinternet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB