- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Google Pixel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
gp A Sandfall Interactive érkező játéka valamikor 2025-ben érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
catroot
veterán
válasz gzbotii #55891 üzenetére
Ahogy egy klasszikust idézzek, "lószart, mama!"
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
-
kolosanyi
veterán
-
Воланд
titán
-
veterán
-
WinPho
senior tag
válasz gzbotii #58260 üzenetére
Szokásos "erdélybenvagyunkezértmindentnézzünkmegalehetőlegkevesebbidőalatt" program volt. Nemigen tudnék visszamondani sok helyet. Pláne, hogy egyszer már voltam Erdélyben és ugyanez volt a lényege...
Ami megmaradt és tetszett:
-Ívó -itt volt a szállás
-Parajd
-Gyilkos tó/Békás szoros
-Szent Anna tó
A szokásos baj volt ezzel a kirándulással. Többet utazunk, mint amennyit tartózkodunk az adott helyen. Szent Anna tónál 10 kibaszott percet voltunk és utaztunk kb 3/4 órát, plusz sietni kellett a következő megállóhoz. Nameg a templomos részek is kiakasztottak. (egyrészt a vallásról való álláspontom miatt másrészt mert nyomasztó helyek és unalmas előadásokat tartanak rólukI don't believe in the moon, I think it's just the back of the sun.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #59095 üzenetére
Megbizhato, kiforrott technika, ami egyedul nagyobb koltsegu kiadas lehet, az a vezerlesmodosito.
Hobizoli az autos topikban ugy irta, hogy a Lancia Kappa vezerlesmodositoja jo bele (igy igaz) es azzal nincs gond, na ezt en ugy fogalmaznam, hogy az uj cikkszamos valtozattal nincs problema, a Lanciak pedig mar azt kaptak, Alfakba es Fiatokba meg a regi is van, illetve sok joeletu felvasarolta a regit olcson, es az uj araban arulja, pl.: Hahu, igy ovatosnak kell lenni vele."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #59105 üzenetére
40-50e Ft, így egy vezérléscsere közel 100e, ami szerintem teljesen vállalható, csak sokan hőbörögnek, hogy cserélni kell azt is, így feleslegesen drágul, ezért ezt külön meg szokták említeni, mint plusz tényező.
Viszont, ha jó minőségű olajjal használod, és 10e kilométerenként cseréled, akkor szépen kitolhatod az élettartamát.
Ui.: a hibásodását úgy veszed észre, hogy hidegen az első indításkor kicsit dízeles hangja van, viszont ahogy megkapja az olajat, elnémul.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #59162 üzenetére
A Riviera a csúcsfelszereltségű, attól a belsőtől letettem a hajam amikor megláttam. Egy kabriónál szerintem ez kifejezetten fontos, mindenféle villantástól függetlenül.
Különböző editionokon kívül, nincs sok eltérés a felszereltségekben, elektromos ablak, ABS, légzsák, elektromos fűthető tükrök, kp. zár, szervó, állítható deréktámasz, ködlámpa, esetleg ülésfűtés. Na meg a hardtop, amit tavaly néztem Rivierat, ahhoz adták a gyári kemény tetőt is, szerintem utólagosan is beszerezhető, de csillagászati árra készülj, mert olyan mint a fehér holló.
Klíma nem túl gyakori extra bennük, hahu-ra ránézve a 21 találatból, mindössze 3 légkondis, mobile-n 300+-ből 50.Amire figyelni kell: hátsó futómű, ha túlzottan terpeszt, akkor a lengőkari csapágyat kell cserélni felül a hídnál, 8000 Ft körül van tengellyel és csapággyal. Vezérlésmódosító ha hidegen kicsit kerreg a motor pár másodpercig, akkor az is csere lesz előbb utóbb. Tegnap írtam, hogy gyakori és jó minőségű olajcserével el lehet nyújtani az élettartamát, ekkor kibír 2 szett vezérlést is.
Tegnap akartam válaszolni, csak dolgoztam, ha jól emlékszem, akkor 60e km a vezérlés intervalluma, érdemes betartani, olajat 10-15e-ként 5w40 mehet bele bátran, ez főleg hidegen áldásos, és a vezérlésmódosítot is kényezteti ekkor, mivel olajnyomással működik.A deréktámaszt érdemes megnézni, beülsz csavargatod, ha érzed, hogy nyom a megfelelő ponton, akkor jó, ha nem történik semmi, akkor vagy kiakadt belül, vagy eltört a rugója, nem jellemző, de előfordulhat, nekünk az előző Lanciában is megadta magát, fél óra a javítása.
Kulcsok legyenek meg hozzá, illetve a szerviz kulcs, és a kódkártya is, az utóbbival tudják hozzákódolni az új kulcsot (persze csak ha kell) a rendszerhez, különben letilt az immobiliser.
Szerintem Punto forumokon tudnak segíteni mindenben, illetve szerintem hobizoli is tud regélni róla órákon át, ő ismeri a Punto lelkét minden irányból.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
negyedes
addikt
-
veterán
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony FE 300mm f/2.8 GM OSS ( SEL300F28GM )
- HP VICTUS 16,1" Full HD 144 Hz, i7-11800H, 16 GB, 512 GB SSD, RTX 3060 6 GB
- Eladó bontott dell, lenovo, hp alaplapok
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- 1060 6GB, Logitech G PRO X Superlight - Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen