Hirdetés
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71043776
törölt tag
válasz Norbi887 #80079 üzenetére
A Fókuszsegédnél az automatikus szabályokat kapcsoltad ki, ugye? Egyébként lehet, hogy a gondok forrása azonos, de ezt így nehéz lenne megmondani (kb. mint hogy mitől sérül a felhasználói profil). Indítsd újra a gépet, majd állítsd be amit kell (például a Fókuszsegédet). Ha a frissítésekre hibát ír, akkor próbáld meg a hibaelhárítót, az magától reseteli is, ha kell. Lehetséges, hogy majd kézzel kell telepítened egy frissítést, amitől megjavul (1709-en volt ilyen pár hónapja).
Szerintem is elég bugos lett, egy laptop le lett húzva a töltőről alvó módban, ébresztés után azt írta, hogy nincs aksi, és hálózatról megy. Frissen telepített rendszeren a Defender úgy megőrült, hogy a beállításai megnyitása helyett elkezdte 100%-on használni az SSD-t (nem is lehetett csinálni semmit rajta), plusz megevett 3-4 giga memóriát. Semmi sem hozta helyre, ezért újra lett rakva a rendszer. Azóta sincs semmi baja. Az Avastra nagyon sokan panaszkodnak, hogy állandóan összeakad a rendszerrel, de a Defendert sem kell félteni.
(#80077) Geth: Gépház > Kivetítés erre a gépre, piros szöveg: "Még mindig próbáljuk megállapítani a funkciók támogatottságát". Ez most azt jelenti, hogy a gép nem támogat valamit, vagy hogy a rendszer?
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest