Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    válasz King Unique #121363 üzenetére

    &Doky586

    Csak egy MS fiókom van, és amikor gépet kell telepítenem akkor egyből be is szoktam jelentkezni, ez mindaddig jól is működött amíg nem volt alaplap proci cserém. Akármit állítottam, egyszerűen nem akarta felismerni az új gépet a hibaelhárító, csak a régi gép nevét írta ki, amikor rámentem arra hogy hardverváltozás történt.
    Mindig be vagyok/voltam jelentkezve MS fiókkal, de most egyszerűen nem akart működni.
    Tegnap a telefonos ügyfélszolgálat nem volt elérhető már, túl későn telefonáltam, viszont a gépre szükségem volt. Úgyhogy vettem apróról egy Retail kulcsot. Megszívtam de ez van, többet biztos nem fogok OEM kulcsot venni. Mindaddig hibátlan volt amíg nem volt alaplap cserém, semmi gondba nem ütköztem bele. Csak tudnám akkor mi a francért írja a support oldalon az MS hogy mit csináljak hardverváltozásnál, ha egyszer végigmegyek ugyanazokon a lépéseken és semmi sem történik.?

    Amúgy az Aktiválás fül alatt ez szerepelt idáig is.
    A Windowst a Microsoft-fiókjához kapcsolt digitális licenccel aktiválták
    Szóval 100% hogy a MS fiókomhoz az adott license hozzá volt kapcsolva, így a hibaelhárításnak mennie kellett volna, de baszott működni.
    Na mindegy, most már jó az a lényeg. :K

    Köszönöm azért a segítségeteket! :R

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák