Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz SoulReaver #10803 üzenetére

    Nagyon szívesen! Látom azért még van köd pici, de gyorsan eloszlatjuk!
    Próbálom a bekezdéseid alapján pontokba szedni!

    1. Nincs olyan hogy T1-es legénység! A Tierek a gépekre értendők, és minden crew csoport meg tud tanulni bármit! Tehát alul nincs semmilyen sorrend a crew-k között, azok csak slotok!

    2. Huhh, ezt nem igazán értem, de próbálom levezetni hogy működik ez. Minden ágon (tank/repcsi), egy gépnek állandó fejlesztés alatt kell lennie. Ezt megállítani nem lehet. Amint kifejlődik (mindig az előtte lévő géppel lehet a leghatékonyabban kihúzni!), megveheted! Feljön egy ablak hogy perkálj (ezüst). Ha perkálsz (nem muszáj!), megkérdezi, hogy hová akarod betenni, melyik crew slotba (ezt se muszáj, csak x-eld ki, hiszen a garázsod végtelen hellyel rendelkezik). Ezután a fejlesztési fát látod, a meg nem vett géped ott csücsül egy árcédulával, és választanod kell egy gépet amit fejleszteni szeretnél. Addig nem tudod bezárni a tech tree-t!
    Ha neked most a BF be van rakva az első crew helyre, de már van egy megvásárolt géped, akkor azzal kicserélheted a BF-et, a mocskok elkérik az árát, hiszen új gépet tanulnak meg a srácok (az eddig kiosztott pontjaik megmaradnak!). A 2., 3. 4. stb.. crew hely még üres, rajtad áll, hogy milyen gépet tanítasz meg nekik!
    Tehát még egyszer: alul crew helyek vannak. Legénység csoportok, akik mindent meg tudnak tanulni! Ha egy gépet ki akarsz vonni a forgalomból, csak el kell küldeni holiday-re, olyankor az a slot újra üres lesz. Szóval nem kötelező minden crew helyet feltölteni gépekkel. Mint wolfram kolléga is írta, itt nem lehet eladni gépet, ami egyszer a tiéd, az az is marad, és úgy pakolgatod őket ahogy akarod.

    3. A spit valóban jól fordul, de vigyázz AB, RB, és SB mód repülési fizikája között hatalmas különbségek vannak! AB módban mindent lehet, és könnyű kezelni a gépet, a célzást marker segíti. RB-ben már elfőzheted a motort, nem töltődik újra a lőszer, nagy sebességnél/fordulónál törik a szárny, nincs aim marker, kifogy a benzin, stb..... SB mód, nulla oldal/magassági kormány korrekció, csak belső nézet, a gép éles fordulóban áteshet (dugóhúzó) és minden ami egy géppel a való életben is megtörténhet.

    4. Ne a gázzal játsszál, kivéve ha van légfék a gépen, azzal nagyon meg lehet szívatni az ellent. Amelyik gépen van flaps, azt be kell állítani, hogy a megváltozott helyzet hatására mire váltson. Van take off, combat, alap állása. Ha fordulóharcba mész (nem érdemes ám minden géppel!), váltsd át combat módba, ez jobban lassítja a gépet, de kisebb körben megfordul. Érdemes a magassági kormány pozitív állását is 1 szem gombra kitenni (nekem shift), mert fordulóban ez is sokat számít!
    Itt újra felhívom a figyelmedet arra, hogy ezen a praktikák alkalmazása csak AB-ban releváns, RB-ben a flaps akár már 300km/h-nál leszakadhat! SB-ben ugyanez a helyzet, és a magassági kormány max módja is csak óvatosan használható, mert nagyon instabillá válik tőle a gép fordulóban!

    5. Legénységnél ha csak vadászod van a pilóta skill-jeit húzzad csak! Ha van olyan crew slotod amibe bombázót teszel, ott húzni kell a lövészeket is! A G-erőt azért ajánlatos húzni, mert a pilótád annál később ájul el éles fordulóban.

    6. Igen a reload speed-et húzza, ami hatással van a levegőben történő újratöltés gyorsaságára (csak AB, hiszen csak ott tölthetsz újra!), illetve a földön/reptéren történő újratöltésre. A weapon maintenance arra van hatással, hogy 2 lövés között csökkentse a fegyver hibázását, illetve folyamatos tüzelés hatására később sül be, a bombák/rakéták szórását, torpedók szögsebességét. Van még ott javítási sebesség, egyértelműen minél jobban húzod, annál hamarabb van kész a géped amikor leszálltál agyonlőve. A második skill ezt még jobban gyorsítja, ha addig fel húzva mint a sérült gép Tierje!

    7. Szerintem nem kár. Jól van ez kitalálva. Ha hagynák hogy összeválogasd, csak OP gépekkel menne mindenki. A nemzetek AB-ban így is összemixelődnek, van hogy RB-ben is van mixed csata 1-1 nemzet között.

    Még valami:
    Igazából magának a Tiernek sincs jelentősége, a gépeket a BR (battle rating) besorolása alapján teszi egy csatába! Nézd meg a legfelső sort pl a fejlesztések menüben. Vannak reserve gépek (ez azt jelenti, hogy ezeknek a javítási és újratöltési költsége 0, és fullra vannak fejklesztve!) a BR-jük meg általában 1.0! A legnagyobb BR a játékban 9.0. Összesen 1 egész BR szórás lehet a gépek a között amik 1 csatába mennek: Tegyük fel AB-zol, beteszel 1 szem BR 5.0-s gépet, de a többi 1.0-s, akkor az 5.0-s gépedhez kapsz ellenfeleket, (tehát max 6.0-st). Az már más kérdés hogy a többi 1.0-s gépeddel amit bevittél, meg sem fogod karcolni őket. :) RB/SB-be max 1 gépet vihetsz, ott ez nem játszik. Tankoknál viszont igen, erre figyelj!

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák