- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Továbbra is Dél-Korea uralja a tévékbe szánt OLED kijelzők piacát
ph Viszont a kínai riválisok óriási erőfeszítéseket tesznek, és kisebb méretkategóriában már ledolgozták korábbi hátrányukat.
-
Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
ma Ilyen az, amikor át is címkéznek és a névvel is zavart okoznak.
-
Mobilarena
Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Azoknak szól ez a topic, akik a lentebb felsorolt csomagok valamelyikébe léptek:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pilipi
aktív tag
Akkor ha jól értelmezem nincs más dolgom mint felhívni a 1270-et ott az új előfizetés menüpontot kérni vagy van számhordozási pont is ?
Majd bediktálni a 3 számomat az ügyintézőnek és MobilePlus díjcsomag-ra áttérhetek?
Telefonon el tudom intézni az egész procedúrát és kiküldik postán a sim kártyákat? -
pilipi
aktív tag
Én úgy jártam, ahogy azt az ember álmaiban elképzeli.
Nézegettem az oldalukat asztali gépen, és volt ott egy menüpont számhordozásssal kapcsolatban kérjen visszahívást.
Rányomtam , beírtam a telefonszámot, enter és megcsörrent a telefon.
Mondtam is a srácnak, hogy szerintem le sem ért az enter gomb, nem értem ezt, hogy csinálta.
Néhány perc kedélyesNERélgetésbeszélgetés után elmondtam neki a 3 darab hordozásos számot és a választott csomagot, Ő elmodta az elmondandó dolgait és közölte, hogy pár nap múlva érkezneka kártyák futárral. Majd újabb pár nap múlva átállás.
Úgy is lett, kártyák jöttek, átállás a jelzett időpontban megtörtént.
Annyi gubanc volt egyedül, hogy a három számból csak kettőnél sikerült a hordozás.
Az egyik a vodás igeiglenes számon maradt.
Jeleztem nekik írásban pár sorban az oldalukon, hogy mi történt, majd kikapcsoltam a készüléket (rossz szokás tudom, de éjszakára mindig kikapcsolom) és akikor bekapcsoltam már rendben volt a hordozás. Ezek után jött egy email, amiben tájékoztattak, hogy elnézést kérnek és fogadjak el egy 5000 forintos kárpótlást a probléma miatt. Amit már le is voltak az első számlámból.
Amit az alkalmazással pillanatok alatt be is tudtam fizetni.
Eddig elégedett vagyok, nem kell roamingolni és 140 Mbps a sebesség.
Talán az egyetlen hiba, hogy az appban nem mutatja a perceket csak az adatmennyiséget, ez állítólag bug és javítani fogják.
A másik oldalon (digi) eltünt az ügyfélkapuról a 3 mobilszám, de mivel a márciusi és áprilisi számla már elkészült a hordozáskor (március 13) így rajta van a számlákon a plusz 9 plusz 9 ezer forint. Jeleztem a DIgi ügyfélszolgálaton, hogy nem készítenek-e új számlát amire azt válaszolták, hogy nem inkább levonják majd utána jóváírják.
Mondtam is a hölgynek, hogy igazából nekem mindegy ha levonnak pluszban 18 ezret majd utána 3 hónapig nem fizetek semmit, mert a TV, internet és vezetékes telefon éppen 6000 forint.
Én így jártam az átállással, elnézést a hosszú történet miatt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen