- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #149 üzenetére
És azért azt sem árt nézni hogy bizonyos fegyverrendszereket nemis kapunk meg amik nélkül nem leszünk sokkal de sokkal előrébb. Ja és az sem mind1 hogy egy szerződésen belüli pontban feszegették a svédek hogy bizonyos összegért alkalmassá teszik a grippeneket a meglévő orosz fegyverarzenál szállítására
A festékekről pedig teljesen igazad van. Én igen régen festettem már pisztolyal és akkor nem volt ily nagy a választékPSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
Kephamos
addikt
-
lao ce
aktív tag
válasz #65675776 #238 üzenetére
van egy nagyon kezdo kerdesem.
ha mar latom itt a vastag festek problemat, akkor hogy higitod? kerlek mint a kisgyereknek magyarazd el. a problemam nagyon prozai, ugyanis ott van a modellfestek a maga 3 biligrammocskas dobozocskaban es abbol kell kiszedni a 0.0000002 csipetnyit ami kell valamihez (en mondjuk fogpiszkaloval csepegtetek a keverofeluletemre), aztan a higitot kiszedni meg oruletes. nem jovok ra hogy mivel, kulonbozo dolgokat probaltam, de nem tudom mi a nyero, nem tudom nyitvahagyni mert elajulok, stb stb. van valami higito kicsepegtetos uveg mint pl a tus ragaszto?nicht kompot
-
lao ce
aktív tag
válasz #65675776 #241 üzenetére
koszonom a valaszt.
ezzel a keveressel mindig is bajom volt akarhanyszor nekiultem osszerakni valamit. a fa nem valik be mert beszivja a higitot, a muanyag meg oldodik egy ido utan, legalabbis az en keverotalkamat ugy kimarta hogy a fel asztalom elazott higitoval. a szemcseppentot beszerzem, logikus. es megprobalok akkor uveg keveroket kiprobalni.
most telen sor fog kerulni eletem fomuvere , a spanyol galyara, de nem akarom elkapkodni. elobb az elozo kis kalozhajot be kell fejeznem hogy visszarazodjak.nicht kompot
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #260 üzenetére
Jaja...a légiharcok nagy része nemis a földközelben zajlik. És a csapásméré is igen kitolódott nagyobb magasságokba ahogy említed is. Amugy általában mindig a környezet alakítja ki az adott festési normát.
Amugy valóban izlések és pofonokPSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #274 üzenetére
Nagyon egyszerűen Ugy hogy nem épp a napi állást néztem hanem a közelmúltra koncentrálva próbáltam kivetíteni a közelharcok fontosságát. Valószínüleg az nem vésztartalék hogy minden gyakorlórepülésen ill. harcigyakorlóbevetésen igen fontos szerep hárul a manőverező közelharc gyakorlására. Az AWACS nagyonjó dolog és sehova nem mennek nélküle. Nemis hiába van az anyahajókon elszórva jópár E-2 De amugy talán az elvre akartam hangsúlyt helyezni hogy nem leszerepelt (vésztartalék) a manőverező közel légiharc.
PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #276 üzenetére
Lehet hogy a logikám rossz..de én régebbre gondoltam (pontatlanul foggalmaztam) Nagyonis igazad van és valóban a cél az hogy minél messzebbről minél kevesebb járulékos veszteséggel usszonak meg egy csatát.
Sorry a pontatlanságomértPSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #282 üzenetére
Én az Jetfly-t nézegetem hírekbe. Sajna az újságokat már rég nem veszem. Én a Top Gunt-t szerettem magyon és amióta megszünk, szétvált nem nagyon vezsem. Egyszer-kétszer..és inkább neten szoktam sasolgatni ha van idő...
PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz #65675776 #276 üzenetére
Üdv!
Elég unalmas lehet az amcsi pilótáknak a technikán keresztül nézni h a kilőtt rakéta eltalálja e a 140 km-re lévő célt. Az amcsi pilóták szinte sebezhetetlenek.
A régi időkben azért izgalmasabb lehetett, mikor még Tobak Cicáék a Gusztival űzték a Fortresseket őket meg a Mustangok....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz #65675776 #294 üzenetére
Szvsz az igazi légiharc a manőverező légiharc , ott mutatkozik meg igazán ki a jobb pilóta, ki ismeri jobban a gépét. Repcsi szimulátorok közül is a VH-sokat szeretem inkább, de jó lenne Korei háborús is. Ott még géppuskáztak de már jetekkel.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz #65675776 #296 üzenetére
Az első mondatoddal 1etértek. Nekem azonban jobban bejön viszont az emeber ember elleni küzdelem mint a gép gép elleni. Az USA pilótáinak nem lehet nagy izgalom egy bevetés mert az elektronikai hadviselés megvédi őket mindekitől. Csak néha kapnak le egy-egy amcsi vasat. Mint pl. a lopakodó F-117-et. Hallottam, hogy egy B-2-őt is leszedtek, vagy az csak kacsa?
Egyébként a Gripen vajon jó választás volt? Szvsz jobban jártunk volna F/A-18D-vel, mert úgy tudom azt is lehetőségünk lett volna megvenni....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz #65675776 #296 üzenetére
Nem szerencsés összehasonlítani a két gépet, mivel az egyik vadászbombázó, a másik meg vadászgép... Más kérdés, hogy az F-16 kivállóan bevált vadászgépnek is.
De azért nem véletlen, hogy tipikus felhasználás az F-16 bombázó célokra - F-15 légifölény kivívására felállás.
Manőverezőképességben meg a mig tényleg jobb mint az falcon, az más kérdés, hogy a légiharc nem csak abból áll.
Ja hogy Irak egén a mig vesztett? Inkább hadjuk az iraki pilóták kiképzését az amikhoz képestMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz #65675776 #299 üzenetére
Továbbra is tarom, hogy nem áll az összehasonlítás.
Több okból is! Köztük az általad felsorolt okokból is.
1. A kiképzés Minőségén szerintem sose fogunk egy nevezőre jutni, egyszerűen nem tudod megmagyarázni, hogy az iraki pilóták hasonló szinten álltak, mint amerikai ellenfeleik. Szerintem téged ''kicsit'' megfertőzött az amcsi propaganda. Tudod azért szokták dicsérni az ellenfelet, hogy legyen mivel megmagyarázni a veszteségeket.
2. Az Amcsi légierő gyakorlatilag be sem merészkedett addig a iraki légtérbe amíg teljesen szét nem verték a légvédelmet. A repterekkel együtt! Így a vadászok gyakorlatilag semmi ellenállásba nem ütköztek. (dobhatnál egy linket a falcon vs. fulcrum légiharcról).
3. A két típus közül kifejezetten manőverező légiharcban (no rakéta) a mig-29 jobb. Ezt gyakorlatilag minden pilóta, aki magyar mig-29 esek ellen felszállt gyakorlatok alkalmából, megerősíti. (Nem vitatom, hogy a légiharc manapság legkevésbé sem ezen múlik)
4. Ugye nem feledjük, hogy a falconok folyamatosan korszerűsítve vannak, amíg a migek, egy két kivételtől eltekintve megmaradtak olyannak amilyennek a 70-es évek végén megálmodták. Ha felszállítanának egy továbbfejlesztett (korszerűsített) Mig-29-est egy F-16 ellen akkor esetleg össze lehetne őket hasonlítani!
5. Az 1 hajtómű - 2 hajtómű problémáról nem beszélve, ami közelharcban szintén a mig malmára hajtja a vizet. De emiatt az összehasonlítás szintén nem lehetséges.
6. Az általad említett harc alapján nem lehet kijelenten, hogy az egyik jobb, vagy a másik.
és még egy csomó minden miatt nem lehet, pl az általad említett fegyverzet, avonika miatt. Ami a fejlesztésekből, illetve annak hiányából adódik.
Egyébként itthon valóban ''divat'' a migeket fényezni, mivel az emberek nem látnak mást, mint hogy a repnapokon a pilóták sikert sikerre halmoznak. Így az marad meg bennük, hogy a migek jobbak mint ellenfeleik. Az meg nem érdekli őket, hogy harcértékben messze elmarad a falconoktól. Mivel erről általában már nincs szó tvben, sajtóban.
A falcon egyébként valóba könnyű vadászgépnek lett kifejlesztve, amit tömegesen lehet gyártani, és vele légifölényt kivívni. Bennem valamiért az maradt meg hogy könnyű vadászbombázó (valszeg a tipikus felhasználás miatt) Szal ebben igazad van!MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz #65675776 #302 üzenetére
Amiből végül kifejlesztették a F/A-18-ast. Szal dönteni nem is tudtak köztük, inkább mindkettőt rendszerbe állították.
Az amerikai repülőgéptenderek, meg sokkal inkább a lobbiról szólnak, mint a gépek valós tulajdonságairól. Lásd F-22 vs. F-23. Ahol egyes szakértők szerint a gyengébb gép győzőtt, mások szerint nem. Mindenesetre az egy reálisabb összehasonlítás, mint az 1 hm. 2 hm.
Igazából nem tom min vitatkozunk! Írtam az előbb, hogy a falconnak magasabba harcértéke, ezt nem kell nekem bizonygatni!
A két hajtómű előnyeiről a közelharcban, meg szerintem felesleges vitatkozni. Magasabb tolóerő/tömeg arány, ami jobb gyorsulás, jobb emelkedőképességet eredményez. És ezeknek a közelharcban igenis szerepe van! 2 hajtóművel nagyobb a sansz a túlélésre, mivel 1 hmmel is tovább repül a gép.
Még egyszer leírom: manőverező képességben jobb gépnek tartom mint a falcont. Másban nem!MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz #65675776 #299 üzenetére
Nem is tudtam, h nem gyártják már a Hornetet. '97-ben vettem az uccsó Top Gunt, meg az uccsó makettet is 2001-ben építettem össze. Kicsit frissíteni kéne az információs adatbázisomat
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz #65675776 #309 üzenetére
Bocsi hosszú lesz:
''Pumák az Oroszlánok ellen
Németh Zoltán
Alattam lassan suhannak a vakítóan fehér cumuluszok a jól megszokott 3-es légtérben, valahol Kecel környékén. Mellettünk pár méterre lassan himbálózik egy MiG-29-es.
Mint mindig most is gyönyöru látvány ez a gép. Még pár másodperc és összecsapunk egy gyakorló légiharcra, nem túl surun, de azért néha elofordul ez mostanában velünk.De ez a feladat mégis nagyon különleges számomra, ugyanis most egy amerikai F-16 B hátsó ülésében ülök, elottem Spanky, egy kanadai pilóta, aki a holland légiero cserepilótájaként már lassan két éve a királyi légieronél repül.
Az orosz vadászban pedig Hegedus Erno (magyar) és Weeds (holland) repül. Nagyon kényelmesen ez a kabin, az ülésem gyárilag 30 fokban hátradöntve, a lábaim kényelmesen nyugszanak a pedálokon, a bal kezem baloldalt a gázkaron, a jobbom pedig a jobb oldalon, egy kéztámaszon pihen. Mégis én vezetek, hiszen a harci gépek között egyedülálló módon ezt a típust egy „side-stick” segítségével irányítják, ami a kabin jobb oldali panelján helyezkedik el. Én vezetek, pontosabban közlöm a számítógéppel, mit is akarok. Egy bonyolult program irányítja a gépet, mindig az ideális helyzetnek megfeleloen állítja a kormánylapokat, és persze figyeli a kezem mozgását is néha, amikor rá ér. De ezt csak tudatom tudja, az érzékeim tökéletesen be vannak csapva, a gép nagyon jól követi a mozdulataimat, teljesen olyan, mint amit eddig megszoktam. Természetesen felkészítettek, eloször szinte mindenkinek felágaskodik az F-16-os, hiszen a pilótának meg kell szokni, hogy a bot csak pár millimétert mozdul, és közben inkább a rá ható erokre figyel a számítógép. Nekem is megemelte egy kicsit az orrát a gép, amikor átvettem a vezetést, lehet ez a másik gépbol vad ágaskodásnak tunt. De most már nyugodtan, és egyenletesen úszunk az égen. Pár enyhe fordulóval próbálkozok, jól követi a gép a szándékaimat, bevallom, nagyon tetszik. Lassan át kell adnom a vezetést, arra sajnos kevés az ido, hogy annyira megismerhessem ezt a gépet, hogy légiharcra vállalkozzak vele, foleg egy 29-es ellen.
Spanky rádiózik, én pedig nagy levegot veszek, elkezdjük a légiharc kiinduló helyzetét felvenni. Pár másodperc múlva már közel hangsebességgel repülünk, velünk szemben pár kilométerre a 29-es is gyorsít a viszonylagos sebességünk 700 méter másodpercenként. Már majdnem elrepülünk egymás mellett, amikor felhangzik a „Fights on” vezényszó, amit talán úgy lehetne fordítani „Harcra fel”. Gyozni kell, ezért nagyon keményen fordulunk, 9 g szorít az ülésbe. Kitekerem magam, jól látni mögöttünk, hogy a kétfarkú is fordul, elindul fölfelé, mi is emelkedünk. Picit lemaradunk, de szigorúan megyünk a 29-es után. De még messze van, és már is szembe fordul, ismét keresztezünk. Felemás helyzet, nem igazán tudom, kinek szurkoljak, mindenesetre tekerem a fejem, ha kell, segíteni tudjak Spankynak. Most mi fordulunk szukebben, lassan kezd elénk kerülni a másik gép, megindul lefelé, lelkesen zuhanunk utána. A 29-es elkezdi emelni az orrát, vízszintes szárnyakkal elindul felfelé, egyre közelebb kerülünk hozzá, de még nem lehet loni, most inkább fölöttünk van. Mi is elindulunk fölfelé, elkap a vadászláz, na még egy picit, ez meglesz, egy szép, szabályos bukfenc ívén vagyunk. A másik gép már lassan a hátán van felettünk, mi olyan 60 fok körül járunk fölfelé, amikor hirtelen megszólal egy noi hang: „Pull up, pull up”. Szinte köpi a „P” betuket. Spanky azonnal reagál, balra dönti a gépet, csökkenti az emelkedés szögét. Én még mindig a 29-est nézem, egyre feljebb emelkedik, aztán a tetopont után kicsit kiengedi a húzást, és egy nagyon picit ránk dönt. Még nagyon messzire mögénk mutat az orra, de a pilóta már stabilan és sokáig ránk tud nézni. A sisakcélzónak ez már jó, innen már lehetne akár loni is. Na éles helyzetben most kéne katapultálnunk, vigyorgok befelé.
Sparky,a vendéglátó
Spanky küzd még, megpróbál szembe fordítani, de már alig van sebességünk. A 29-es tovább fordul, orra teljesen és sokáig ránk mutat, kiengedheti a húzást, gyorsul. Most fognának be a rakéta fejek, a lokátor (a játékszabályok szerint a másik gépben most nem használnak sisakcélzót), az infra célzó, még egy apró korrigálás, indítás, gyakorlatilag végünk van. Az F-16-os nem volt képes tovább emelkedni a kritikus pillanatban, nem tudta követni a MiG-et a bukfencben. Spanky még mindig küzd, nem akarja beengedni a másikat gépágyú lohelyzetbe. Surun és hirtelen váltjuk a fordulóirányt, a másik gép cakkban van mögöttünk, pár másodpercre képes csak ránk „nézni”, ebbol valóban nem lehet célzottan loni gépágyúval. De rakétával igen, már legalább a negyedik találatot „kapnánk be”, ahhoz képest, hogy „halottak” vagyunk egész szép a látvány. Úgy tunik, a kabin plexije felnagyítja a másikat, nem tunik közelinek, de mégis hatalmas a másik gép, most látni igazán, mennyire ráfekszik a 29-es a levegore. Lassabban vált ugyan fordulót, de az orra mindig fenn marad, és folyamatosan fenyeget. Most csak akkor lenne esélye az F-16-osnak, ha a másik gépen nincs több rakéta, és elobb fogyna el az üzemanyaga. Nincs értelme tovább pazarolni az üzemanyagot (mindhárom hajtómu teljes utánégetésen dolgozik). Megszólal a rádió, másik gép „terminate”-t jelent, azaz véged. Spanky lemondóan kikapcsolja az utánégetot, vízszintesen repülünk, a 29-es felzárkózik a következo feladathoz. A második felállás is hasonlóan ér véget, elindulunk haza. Ismét van idom kicsit szétnézni, fantasztikus a kilátás a gépbol. Foleg a hátsó tér tetszik, látom a vízszintes vezérsíkot, sot egy kicsit még annál is lentebb nézhetek. Vezethetek is egy kicsit, nagyon jó az F-16-ossal repülni. De ha harcolni kellene menni, én inkább átülnék egy MiG-29-esbe.
A Falcon hátsó ülésében
Egy hetet töltöttek nálunk a holland 315 repüloszázad pilótái, az oroszlánok a pumák között, és mi mindenképpen nagyon jól éreztük magunkat. Szerintem ok is élvezték az ittlétet és a repülést, legalábbis nekünk úgy tunt. Sokszor és sokat tudtak a hollandok önfeledten szórakozni, látszott rajtuk az a nyugati pilótáknál már sokszor megfigyelt magabiztosság, amit mi talán a létbizonytalanság és a kevés repido miatt csak ritkán tudunk kifelé mutatni. Mi, azóta sem jutottunk el Hollandiába, pedig az oroszlánok vártak bennünket.....
Nincs lóvénk de ilyen drága masinákat veszünk(Grippen) ahelyett hogy ezt a szuper típust(MIG-29) fejlesztenénk tovább,jóval olcsóbban.,ahogy mások teszik.Pl:Németek.''
És ezt egy pilóta irta
A falcon hm. adatai tényleg jobbak mint EGY RD33-masé, de kettő esetén már más a helyzet.
Legalábbis úgy tűnik ebből a beszámolóból. Az f-15 is azért megy felfelé mint egy rakéta, mert 2 olyan hajtómű van benne mint az F-16-osban. Az RD33-mas meg nem annyival rosszabb, hogy egy F100/F110 ellensúlyozni tudja.
Ja az amiknak, van jópár Mig-29-esük, amit azért vettek, hogy tanulmányozzák a gyenge pontjait. És légiharc taktikákat dolgozzanak ki ellenük! Nagyon jól csinálják. Szal lehet jobb gép az f-16 mint ahogy jobb is, de azért a gyözelmek mögött nem csak a gép/pilóta van.
A festékekkel igazad volt! Az összes Humbarol túlélte Aszem a Szu-7-et fogom összeépíteni. Ha lesz szabadidőm. Majd nyomok képeket.
[Szerkesztve]MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz #65675776 #338 üzenetére
Honnan veszed h keverem? A gázturbina gázzal megy a sugárhajtómű meg uránnal, azér' sugárzik.
Van azért némi fogalmam, a gázturbina a hajtómű fajtája, a sugárhajtás, a légcsavar az meg a hajtóerő ''közlésének'' fajtája.
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #349 üzenetére
Bazz..ennyiért engem is bármi érdekel
Amugy épp a ''D'' variáns kialakításán fáradozom, de nem akarom nagyon elkapkodni. Bár hosszú évek óta újra ez az első project Szal annyira csodát nem várok magamtólPSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
Vigneau
félisten
válasz #65675776 #366 üzenetére
Én úgy vettem észre annak idején - kb. 6 éve -, hogy a Testors festékei inkább szórópisztolyhoz valóak - nálam valahogy felhólyagosodtak -, én azonban ecsettel szívesebben dolgoztam. A Humbrol nálam bevált. Általában 1 rétag alapozót - legtöbbször szürke -, 2 réteg - szerintem vékonyan felhordott - festéket, valamint 2 réteg lakkot alkalmaztam.
Lehet, az újabb Testors cuccok már jobban beválnak. Most egy HS-129-et akarok csinálni, talán kipróbálom majd őket nála, de ez még odébb van.Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz #65675776 #372 üzenetére
Dehogy sértődöm, de ennél jobban nem megy a dolog. Bosszankodtam én is eleget a Testors felhólyagosodása miatt, mivel másnak meg simán bevált. Így - nagy valószínűséggel - bennem és a technikámban lehet(ett) a hiba. Anno úgy lettem 2. helyezett egy városi kiállításon, hogy egy festékszóróval festett F-111 végzett előttem. Velük fel se tudom venni a versenyt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz #65675776 #374 üzenetére
6 éve 2-es, 4-es és 6-os lapos ecsetet, tűhegynyi vékonyságú kis ecsetet és hengeres fogpiszkálót használtam. Valószínűleg ilyesmit fogok ezek után is használni, ha rászánom magam újra a makettezésre.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden PH!-s makettezőnek!
VigneauTe mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #393 üzenetére
Jaja, énis e miatt vacilálok. Hogy egy ''tömeg'' szín legyen vagy valami különleges. De valószínüleg a tudásom szerinti hátrányból fakadóan semmi extrémet nem tudok megalkotni mert nincs kellő tapasztalatom és eszközöm hozzá. De még gondolkozom és nézelődöm mi lehetne...
PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
oceanearth
őstag
válasz #65675776 #400 üzenetére
figy én szinte mindent kipróbáltam, próbáltam ecseteset, tűset. a revell nagyon nem tetszett. a humbrolnak volt jó az ecsetes ragasztója, csak az ügye ecsetes, az nem olyan jó a kis részekhez. a legjobban a fekete dobozos modell modell master jött be.
én mondom kimondott speckó modell ragasztót hsaználtam, de egy idő után az is elnged, bár ez függ sokmindnetől -
L_ajos
őstag
válasz #65675776 #398 üzenetére
Remélhetőleg betudok szerezni egy festékszórót és gyakorlások után vágnék csak bele. Mindenki ezt ajánlja a ecset helyett mert azzal nagyon sok a macera és a végeredménynél is nagy az esély hogy nem lesz szép egynletes stb.
PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
Yaye
őstag
válasz #65675776 #299 üzenetére
''Az iraki pilóták akkoriban a világ élvonalába tartoztak, mivel egy Irán ellen vívott 8 éves háború után voltak!!! Rendkívül harcedzettek voltak, és motiváltak.''
Ááááhhh, dehogy.
Ajánlom figyelmedbe ezt az írást (szerző: 1st Lt Matthew M. Hurley USAF, megjelent az Airpower Journal 92-es téli számában) [link]
Annak akinek nincs kedve végigolvasni, idekopizom az iraki pilóták produkciójára vonatkozó legjellegzetesebb bekezdést:
The restrictions that Saddam placed on the IQAF were most clearly demonstrated when Iraqi pilots did fly, particularly in air-to-air combat. The IQAF's tactics generally seemed confused, and its pilots displayed poor situational awareness by frequently allowing coalition fighters to close to within a few miles before taking defensive action. Iraqi MiG-29 pilots in particular ''appeared not to know how to fly,'' as demonstrated by an early engagement in which a MiG-29 pilot shot down his wingman and then flew his own aircraft into the ground some 30 seconds later. Iraqi MiG-29 pilots reportedly flew with the air-intercept radar button taped down to lock onto the first aircraft detected and continually depressed the trigger to fire their weapons as soon as they acquired a target. Apparently, all Iraqi fighter pilots practiced these techniques, for when they managed to lock onto coalition aircraft, they launched their missiles at extreme ranges and missed every time.
Attempts to engage coalition aircraft, however unsuccessful, were unusual; once in the air, Iraqi pilots generally preferred to avoid direct combat. Rather than fight the approaching coalition warplanes, most Iraqi fighters would try to run for cover before coming within range of enemy air-to-air missiles. As Royal Air Force (RAF) Group Capt Niall Irving remarked, ''Every time [RAF Tornado F3 fighters] went in for attack, the Iraqis turned tail and put the airplanes back on the ground again.''
Ennyit a harcedzettségükről, kiváló felkészültségükről és motiválságukról. -
tomika
aktív tag
válasz #65675776 #411 üzenetére
Vettem két festékspray-t is, mert előtte azért ki akarom próbálni, aztán nehogy elfogyjon a szárny felénél... 890 Forint volt darabja. Olcsóbban jöttem így ki, mintha megvettem volna a legolcsóbb festékpisztolyt is. Amellett ahhoz kellene kompresszor meg miegymás, aminek horror ára van.
Én selyemmatt feketét vettem, talán ez lesz a leghasonlóbb mint a valós gép. A fényes már túlzás lett volna szerintem.
Hmm, az jó, mert a boltban csak Humbrol volt, így olyat vettem. Satin Cote-ot. Egyáltalán elég lesz a gépre egy üvegcse? Ez a Humbrol tényleg ennyire rossz?
Ja és nagyon kösz a kimerítő választ!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Háztartási gépek
- Házimozi haladó szinten
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Napelem
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...