- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
A következő lépés a kombinált gázturbinás-torlósugárhajtómű lehet. Ilyet eddig nem sokat gyártottak, rendszerbeállítva egyedül az A-12 család gépein volt. Jó nagy és drága konstrukció.
Másik lehetőség a kombináltciklusú hajtómű (ez működhet gázturbinaként és rakétahajtóműként is. Nem keverendő a kombináltciklusú erőművekel!). Azonban légkörben minek vigye magával az ember az oxidálószert, ha egyszer a levegőben van?
Alacsonylégköri és közepes magasságú repülésre továbbra is a gázturbinák a legmegfelelőbbek. Itt is van innováció, pl az (Y)F120, ami a teljesen hagyományos F119-cel szemben maradt alúl az ATF programban, pedig sokkal jobbnak bizonyult (sokadjára fordult elő, hogy a USAF egy kevésbé előremutató eszközt rendszeresített, sok ott a konzervatív gondolkodású vezető). A jelek szerint viszont az F-35-höz mégiscsak kifejlesztik F136 néven.