- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20411392
törölt tag
válasz HartgeH3-2.8 #750 üzenetére
Frissen regelt fiókkal nekem is rögtön működött és működik azóta is...
-
Zolee888
tag
válasz HartgeH3-2.8 #750 üzenetére
A sikertelen előfizetési kísérleteknél vont le neked a kártyádról pénzt?
Lehet én is csinálok egy új Uplay fiókot
[ Szerkesztve ]
-
Zolee888
tag
válasz HartgeH3-2.8 #753 üzenetére
Kétszer próbáltam a régi uplay accomon, végigmentem a számlázási adatokon és a bankkártya adatokon,a végén nem írt ki semmi hibát csak visszadobott a uplay főoldalára , de nem történt semmi, nem kaptam hozzáférést, se e-mailt,de még az 1 eurot se vonta le eddig.
-
Zolee888
tag
Új fiókkal sikerült egyből nekem is
-
Bluerainbow
Közösségépítő
válasz HartgeH3-2.8 #753 üzenetére
Gyakorlatilag is visszaküldik - 2 nap után visszajött revolutra.
Tájak fotók emlékek - https://www.facebook.com/2barangolo
-
Arolotifar
őstag
válasz Bluerainbow #756 üzenetére
Nekem 2 és fél nap alatt nem jött vissza
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
HartgeH3-2.8
addikt
Barátnőnek nem új accja van, ezer éves az is már, mégis sikerült. Öcsémnek szintén régi acc, elsőre sikerült.
Valóban aki új accot hoz létre annak beadja , fórumon is írják, de én azért nem hozok létre.
Pöcsívment, Ubi pontok a saját fiókomra kellenek.Nem baj, itt a csodálatos hétfő, francia barátaink talán megmozdulnak végre.
Szerk: kb 100x próbáltam, nem tudom hányszor vonta le az 1 eurot.
Semmi nem érkezett vissza, és szolgáltatás sincs. De költsék gyógyszerre.[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Arolotifar
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #758 üzenetére
Basszus, csak nem vonták le tőled minden próbálkozásnál Ennyire csak nem sz@r a rendszerük... Gyanítom, nekem sem jön vissza az 1 euro, csak azért pofa kell ehhez, hogy ingyenesnek hirdessék, közben meg nem az...
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
Capricornus
aktív tag
válasz Arolotifar #759 üzenetére
Összesen eddig 4x próbálkoztam, eddig egy eurót adtak vissza.
És persze azóta sem működik.
Per aspera ad astra!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ivan felébredt a mély kómából, és leírta azt amit már tudunk
Hello HartgeH32,
Thank you for contacting Ubisoft Support!
I understand you are unable to subscribe to Uplay+.
Please, kindly be informed that this is a known issue that is being actively researched.
Do rest assured that the dedicated team is working hard to resolve any issue that might be present with our services right now.
Thanks for your understanding!
Should you have any additional questions, please do not hesitate to ask further assistance.
Kind regards,
Ivan
Ubisoft SupportPersze nyilván megcsinálják nem kérdés, csak hát nahh, nem egy olyan cégről van szó ami tegnap előtt kezdte a dolgokat, hanem azért egy nagyobb múltra visszatekintő fejlesztő, kiadó csapatról van szó, ahol gondolom nem hülye gyerekek dolgoznak az irodában, és szerda óta nincs működő rendszerük. Na mindegy
Arolotifar háát majd meglátjuk, a külföldi ismerősöm biztos nem fogja keresni az egy eurot, öcsém biztos nem, a saját kártyámon még nem jött, bnőm kártyájára sem jött meg, csupán a levonás jelzése, de nála élő is a szolgáltatás, tehát értem is, vagyis nem értem mert az adott hónap hivatalos 0,00 euro, vagyis csak zárolja a pénzt, hogy működőképes kártyáról van e szó, a későbbi szolgáltatás megújításhoz. Ezt a support is elismerte, hogy nem vonnak, csak tesztelik.
Nyomok egy Martin Lawrence-es szuszát.
Hajrá Uplay+Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #761 üzenetére
Nálam továbbra sem működik a szokásos régiós hibával.
Azt is el tudom képzelni, hogy nem is akarjak megcsinálni, mert rájöttek, hogy ingyen kitolja sok ember azt az egy két játékot ami érdekli az nem túl jó deal.
Amin totál kiakadok az az hogy a beregisztrált accounthoz mar rég hozzárendelt kártyát amiről persze minden gond nélkül tudtam venni pl settlers history collections -t a store-jukbol "nem latja" ha elő akarok fizetni 0-rol meg kell adni minden adatot.Persze ha a storebol simán vennék csak valamit az nyilván egyből működne.
-
meszike91
senior tag
Sziasztok! Mi okozhatja azt hogy a frissítések nem töltenek le folyamatosan. X ideig tölt le full sebességgel, majd y időre teljesen leáll. Így kb 5x annyi idő letölteni egy frissítést, mintha folyamatosan töltene le.
Amikor nem tölt le akkor ezt írja:Amíg játszol helyreállítjuk egy szolgáltatás megszakadt kapcsolatát. Lehet közben a kliens a megszokottól eltérően működik.
[ Szerkesztve ]
du, du hast, du hast mich
-
HartgeH3-2.8
addikt
ImpersonatoR Az is benne lehet, hogy rájöttek ez nem jó DEAL, hogy egyesek kipörgetnek pár nap/óra alatt egy game-t, ebben is lehet valami, bár ezt a listát később bővítik, kivesznek, elvesznek. Elméletileg GamePass mintára. Az a fura, hogy öcsém accountja (régi), barátnőm accountja (régi), azonnal beadta. Van akinek beadja, van akinek nem. Érthetetlen mi alapján szelektál. Én úgy döntöttem nem csinálok új accot.
Szerintem lassan lejár a free hónap, aztán lehet megvenni 15 euróért.
Az a gond, hogy megnéztem a tranzakciós előzményeket közel 10 eurót vont le, ha nem többet, és vissza nem jött, tehát elvették a pénzt, szolgáltatás meg sehol. Direkt megnéztük, nem jött vissza.meszike91 Simán benne van, hogy mókolnak valamit a rendszeren és azért döglődik. Steamen lehet szerver régiót váltani itt asszem nem. Jelentkezz ki, zárd be, és várj egy kicsit, hátha magához tér.
Most amúgy volt egy kliens update.Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
meszike91
senior tag
válasz HartgeH3-2.8 #764 üzenetére
Azóta megoldódott. KB 1,6 megával szedett le az uplay. Ezt fixáltam az uplayben maximum 1 megára és akkor folyamatosan tölt. A logikát nem értem mögötte, de így is sokkal gyorsabb, mintha szedne fél percet 1,6-tal majd perceket nullával. Nem lehetett köze a szerverekhez, mert nagyon régóta szívtam vele, csak most cseszett fel igazán.
du, du hast, du hast mich
-
GAbre
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #766 üzenetére
Látom,akkor másnál is kér 1 eurót a 0Ft-os előfizetés.
Kérdés:
Uplay +al Division 2 is játszható?[ Szerkesztve ]
Avatar
-
HartgeH3-2.8
addikt
Azért vannak szerencsések. Akiknél működik a szolgáltatás és aktív, azoktól elnézést kér a ubisoft a kellemetlenségekért, és extra periódussal kompenzál. Aki fizetett, és még mindig nincs szolgáltatása, az nem kap semmit.
Teljesen logikus.
(Forrás: Ubosoft hivatalos fórum)
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Arolotifar
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #769 üzenetére
Nálam működik, de nem adott extra időt, 12 nap múlva lejár
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
#20411392
törölt tag
Nevetséges, hogy még ma se tudom aktiválni a uplay+t az eredeti fiókomra. Nem az ingyenesség elmulasztása zavar (hisz azt másik accon megtudtam szerezni), hanem ha fizetős státuszba lép a cucc és akkor sem fogom tudni aktiválni a szolgáltatást...
-
HartgeH3-2.8
addikt
Thank you for contacting Ubisoft Customer Support, and reporting your issue. I would like to start by apologizing for the late response to your case.
I am sorry to hear that you have been charged for the free trial for our Uplay Plus Service.
Please be advised that, we ask for a payment method to prevent interruption of service after the free trial. We do this by sending an authorisation request to your financial institution, to verify that your payment method works. Our team is currently investigating this issue.
The deducted funds, should be back to your account which you used for the payment once the authorisation hold has been lifted.
Please make sure to keep on eye on our forums for the known issues which are currently being investigated by our team:
https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2116070-Uplay-Known-Issues
We apologize for the inconvenience this must have caused you.
Please let us know if you run into any other issues or have any other questions. We will do our best to help.Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Arolotifar
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #772 üzenetére
Ugyanezt a választ kaptam. Eltelt 16 nap és nem kaptam vissza a pénzt. Őszintén szólva, költsék gyógyszerre...
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
MoVieFaN
tag
Ma elengedtem a Uplay+ aktiválást. Kenjék a hajukra...
Pont három hete jeleztem a hibát, azóta túl vagyunk jó pár üzenetváltáson, kipróbáltam nekik az aktivációs folyamatot: Paypal-lal, Curve, Revolut, OTP bankkártyákkal, 3 különböző böngészőből, notebookról, PC-ről, mobilnetről, UPC netről, cache törlés után, inkognitó módban stb. pontosan nem is tudom, de kb. €14-15 zárolt a bank 30 napra.
Nem lehet azt mondani, hogy nem tettem a megoldás érdekében semmit. Ezen felül még 2 db részletes hibakeresés dokumentációt is gyártottam nekik, képernyőképekkel +infókkal.Mindezek után ma ezt a megható üzenetet kaptam, még most is könnyezem :
"Megértem, ha az előzőekben elmondottak, nem azt a megoldást vagy kimenetelt jelentették az ön számára, mint amire számított, azonban egy-egy ilyen probléma esetében átfogó vizsgálatra van szükség és nem lehet megjósolni, hogy egy javítás mikorra várható.
Mindazonáltal biztosíthatom, hogy csapataink mindig azon dolgoznak, hogy minden megfelelően működjön és ez esetben is aktívan a megoldáson dolgoznak. Amíg a vizsgálat azonban tart, csupán annyit tudunk tenni, hogy kedves türelmét kérjük.
Kérem szintén legyen tekintettel arra, hogy támogatási jegyét nincs lehetőségünk nyitva tartani a nyomozás idejére, azonban szükség esetén azt bármikor újra megnyithatja azt egy új komplimenttel frissítve azt.Szíves megértését előre is köszönöm ennek kapcsán!"
A hibajegyet lezárják a külön kérésem ellenére megoldás nélkül, kompenzációról hallani sem akarnak.
Ha most leírnám amit gondolok, akkor biztosan kapnék pár nap pihit.
Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Teljesen megértem, eléggé bosszantó igen. El kell engedni más módja nincs sajnos.
Én nem tudom hányszor próbáltam, családtagokat, külföldi ismerőst beleszámolva talán 10-12 alkalom lehet. Annyi eurót buktunk. Ha tényleg nem jön vissza a pénz, az ennyi előfizetővel számolva az szép summa mondjuk. (Akkor az lopás nem?)Csináltam egy petíciót, de csak poénból [link] , meg néha benézek a fórumba történt e frissítés a hivatalos szálakon, vagy változás. Meg aki a ubisoft mellett kampányol azoknak írok vissza a uplay+ fórumon, gondolom nekik működik. Egy külföldi szeméből nézve teljesen más 10-12 dollár, aprópénz. Őket is értem, de biztos ők is szeretik megkapni, amiért fizettek.
Szerk: Kíváncsi leszek mi lesz belőle. Gondolom lejár szépen a próba, aztán megy a levesbe. Ja és akinek megvan a szolgáltatás az lemondani se tudja. Az is király.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Arolotifar
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #775 üzenetére
Nem bírtam magammal és írtam egy szép válaszlevelet Petarnak, amiben megemlítettem, hogy csoportos per indításán gondolkozunk az Ubisoft lekezelő magatartása és az időszakosan ingyenes szolgáltatásként reklámozott uplay+ miatt. Ma reggel visszakaptam az 1 eurot a Revolut kártyámra A digitális kártyát, amiről levonták az 1 eurot, átmenetileg kiürítettem és befagyasztottam, sok szerencsét az Ubinak a következő havi levonáshoz
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz Arolotifar #776 üzenetére
Én még nem tudom mit találok ki. Ismerőst, és családtagot is "belevontam".
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
MoVieFaN
tag
válasz MoVieFaN #774 üzenetére
Pont amire számítottam. Lejárt a próbaidőszak, lett is gyorsan megoldás:
Unable to subscribe to Uplay+ due to being on the wrong store
Description: Some players receive an error message that they are on the wrong store when trying to subscribe to Uplay+.
Status: We've resolved the issues we've identified that caused this to occur.Ingyen hónap, kompenzáció semmi. Ha ki akarom próbálni, hogy valóban megoldották-e a problémámat, akkor ugye elő kell fizetnem teljes áron egy hónapra. Ügyes.
Ezek mellett az már csak apróság, hogy a hibajegyet a statisztika érdekében erőből, megoldás nélkül zárták le.Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.
-
Imilenni
addikt
Vicces!
Kipróbáltam amikor lehetett az Uplay+-t, megkellett adni a kártya adatokat. Ezután én rögtön törlöm azokat, nos hát nem jött össze.
Szépen le is vonta a pénz a kövi hónapra, hónapra? A f@szt! (2019-10-07 to 2019-10-31 .)
Írtam is nekik, refundot kértem, nos hát az nincs! Vagyis van, ha korábban leiratkoztál az előfizetésről!
Ha jól értem, van olyan hogy hiába iratkozol le, ugyanúgy levonhatja a lét véletlenül?
Szép volt Ubi, nem csalódtam!"Hello MadarSzemely,
Thanks for contacting Ubisoft Support!
I understand that you have been charged for Uplay + after it has renewed and would like to have this refunded.The free trial of Uplay + was free only until October 1st, and so after this the new billing period would start. I am afraid that as the paid membership has now been ongoing since October 1st, we would be unable to refund this for you.
After looking into your account, I can see that this was not cancelled before the end of the last billing period. If you have already requested to cancel this subscription and have the official cancellation e-mail, please feel free to attach an uncropped screenshot to the case so that we can investigate this further.
If you would still like to cancel this subscription, please let me know and we can resolve that for you before the next billing period.
If you have any other questions, please do not hesitate to contact us again!
Kind Regards,
Kurt,
Ubisoft Support."Press "F" to pay respects.
-
Imilenni
addikt
válasz Arolotifar #781 üzenetére
Énis most tiltottam a havi kifizetést az ubi felé Paypalon.
Mennyire undorító kapzsi egy cég, még az EA is kifizeti akár időszakosan is a pénzt ami visszajár lemondás esetén
Még jó hogy az R6-on kívül más nincs tőlük,bár az se a shopból van!Press "F" to pay respects.
-
fatalka
csendes tag
Sziasztok!
Én is belefutottam a ****erdőbe
Múlt hét csütörtökön előfizettem volna 1 hónapot, szépen le is vonta a pénzt, persze a szolgáltatás Suspended, Uplay+ inaktív...
Írtam egy hibajegyet, hogy legyenek kedvesek akkor visszautalni a pénzt, ezt 4 nap alatt nem sikerült megoldani...
Kíváncsi vagyok mi lesz a történet vége... -
őstag
Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy a 2-step auth.-nal sikerült kizárnia magát?
Van pár kódom emailben, azzal a kliensbe be tudok lépni, de az ubi account oldalán már nem, mert emailbe ezek a kódok nem számok hanem betük, így nem tudom tiltani ezt a csudajó dolgot.
Mi erre a megoldás?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Kakaduku
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy valaki találkozott már a következő hibaüzenettel?
Az Anno 1800-hoz szeretném a 20%-os kódot felhasználni, azonban a képen látható hibaüzenet fogad. Már többször próbáltam, más játékokkal is. Van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a probléma?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Lehet valahogy megoldani,hogy két különbőző uplay fiókot használjak 1 gépen?
Úgy értve,mint androidon a klónozott alkalmazást.Ne kelljen ki-be loggolnom.Avatar
-
Mi a túróért van ez? Eddig nem volt ilyen hibám. Web login works.
-
-
Croft-21
őstag
Üdv!
Uplay-en akartam ma venni egy játékot, Revolut kártyával akartam fizetni, de vissza dobta. Már kétszer próbáltam, először úgy tűnik, hogy befoglalja az összeget, az appban függőben státusz jelenik meg, aztán 2 perc múlva meg sztornózva státusz.
Mi lehet a gond? -
Croft-21
őstag
válasz Bluerainbow #791 üzenetére
Végül paypalon keresztül fizettem, csak az a vicces, hogy ott is a revolut kártyámat adtam meg. Így már sikeres volt a fizetés.
-
Istvan2020
aktív tag
Sziasztok
Valakinek van itt uplay+ előfizuja mert 5 hónapja előfizettem rá,már le akartam mondani de nem engedi kitörölni a bankkártya adatokat,és még ez mellé meg is szívattak ebben a hónapban levették a pénzt de a szolgáltatásom meg nem elérhető,irtam a supportnak pár napig még vissza is írtak de most már semmi válasz de nem is müködik,a fiókom megvan de letölteni nem tudok,de a legrosszabb a bankártya adatokat sem tudom törölni -
Doblós
aktív tag
Sziasztok!
Sajnos az uplay ügyfélszolgálattal nem tudom megértetni a problémámat,hátha Ti tudtok segíteni,hogy milyen opciók vannak,vagy hogyan és miként kéne megfogalmazni nekik a problémámat,hogy megértsék:Szóval,a lényeg annyi,hogy kb.3-4 hónapja nem léptem be a fiókomba,most egy pár napja arra gondoltam,játszanék egy kis AC-t.A gépem valamiért nem mentette el a bejelentkezési adatokat,mondom,sebaj,megy fejből.
Nos nem ment,semmilyen e-mai címet és jelszót nem fogadott el.
A gondom csak az,hogy ami e-mail címmel regisztráltam anno,az megszűnt,szolgáltató váltás miatt,így hiába is kérek jelszó emlékeztetőt,nem tudom megnézni.
Leírtam a hibát a supportnak,akik azt kérték,igazoljam számlákkal az általam vásárolt játékok származását.
Evvel csak az a gond,hogy a hardveraprón vettem őket,tudjátok,hogyan működik,számlám természetesen nincsen,a levelezéseimben semmi infó nincs arról,hogy játékot vásároltam.
Tehát,ilyenkor mire számíthatok?
Nem tudom igazolni,hogy az enyém a fiók,max.esetleg azzal,hogy kb.másfél éve volt egy hibajegyem,ahol elég hosszú levelezést folytattam az ügyfélszolgálattal.
10-12 játék van a könyvtáramban,amit nem szívesen buknék be.
Bocsánat,kissé hosszúra sikeredett,remélem,valaki tud egy kis infót adni.
Köszönöm
Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
MasTer
tag
Segíteni sajnos nem tudok, de érdekelne, hogy mire jutottál, mert nekem is megszűnt az email fiókom, amivel regisztráltam, és nem tudom lecserélni (az eredeti, nem létezőre küldi a változtatáshoz szükséges linket). Egyelőre működik a Uplay, mert be tudok jelentkezni, de aggaszt a dolog rendesen. A support a kérésemre sem cserélte a mélt, simán lezárták a jelzésemet
MasTer of puppets I'm pulling your strings...
-
Istvan2020
aktív tag
Hiába írogat nekik bárki nem foglalkoznak senkivel semmivel,nekem igaz csak 5 ezrem lett oda amit levontak a uplay+ ra csak szolgáltatást nem kaptam január hónapban.
Én is írkáltam csak ígérgetek utóbbi időben már az sincs
Igy kénytelen voltam kamu paypal-t csinálni mert úgy tudtam kitörölni a kártyámat mert a dolog jat februárban is levonták volna tuti.
Egy nagy csalódás az egész. -
Doblós
aktív tag
-
Doblós
aktív tag
Nos,minden megoldódott,újra tudom használni a régi fiókomat.
2-3 éves ph-s levelezésekkel tudtam bizonyítani feléjük,hogy nem kamuzok.
Viszont azt a "tanácsot" kaptam tőlük,hogy legközelebb,ha ilyesmi gondom lesz,nem biztos,hogy el fogják fogadni az ilyen vásárlásokat,ezért inkább közvetlenül a storeból vegyem a játékokat.Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó