- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sellerbuyer
őstag
válasz HunAtis81 #367 üzenetére
Hát nagyon nem.
Nálam soha nem volt kipipálva, hogy jegyezze meg az accomat belépéshez, tehát én mindig manuálisan léptem be a Uplay-be és pár nappal az ominózus eset előtt még simán be tudtam lépni, ahogy előtte is mindig, soha nem kért kétlépcsős marhaságot.
Akárhogy is, összességében kapják be, mert egy olyan szolgáltatást rendeltek hozzá a fiókomhoz, ami egyszerűen nem működik és ők tudtak róla, hogy nem fog mindenkinek működni, csak letojták magasról. Úgy voltak vele, hogy majd úgyis visít, akinél nem jó és a support majd megoldja (tény, hogy villámgyorsan megoldják, ha már odatalálsz a FB oldalra, mert máshol nem bírsz segítséget kérni, pont a belépési procedúra miatt). Fizetős cuccokhoz emberek nem férnek hozzá, olvasom, hogy vkinek új accot kellett csinálnia (játékok persze odalettek) emiatt... durva na...