- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- Több Redmi, mint kolbász
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123757 üzenetére
Szerintem ezt a csatornakeresést csak a "koaxosok" veszik észre. Nálam soha semmilyen csatornakeresési folyamat nem látszik vagy ha van is, egy pillanat az egész és máris élnek a módosítások. A beállításoknál a "TV csatornák" menüpont egyszerűen meg se jelenik. Szóval kikényszeríteni se tudok egy keresést. Ha meg alaphelyzetbe állításra nyomok, akkor is lényegében kihagyja a keresgélést, minden megvan azonnal.
-
Livius
őstag
válasz
kezo0 #123781 üzenetére
Úgy veszem észre, hogy a jelenlegi ár amit kérnek, még az jó, és az ami volt a szerződésnél is kínálva még október elején. Csak egy külön oldal van erre, hogy januártól emelni fognak egyoldalúan. Azért az, hogy szerződők egy árra hűséggel, és utána emelnek csak úgy, nem hiszem hogy amúgy normális lenne, de hát az ÁSZF-be berakták, kérdés, az hogy jogosan rakták-e be.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
válasz
kezo0 #123785 üzenetére
Nah várjunk, itt az van hogy az utólag fizető előfizetőnek van ez az emelési lehetőség. Nah most, én nem vagyok utólag fizető szerintem, mert most jött a számla a következő hónap szolgáltatására. Akkor most hogy is van ez? Nah meg, akkor ha mégsem vagyok még utólag fizető, kérhetem azt hogy előre fizető legyek igazából is, mondjuk mindig egy hónappal előbb fizessek? Mert akkor elvileg nem emelhetnének a leírtak szerint.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
válasz
kezo0 #123787 üzenetére
Ha olyan is lehetne, hogy az egész 1 éves hűséget ki lehet fizetni egyben, hogy előre fizetővé váljak, még az is megérné egy 4000 Ft-os internet csomagnál.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
ledgeri
nagyúr
válasz
kezo0 #123787 üzenetére
Ez is szerintem egy nagyon régen valaki által szépen félrefordított/félre nemesített, dolog, ami nagyon szépen bentragadt szépséges történetű nyelvünkben.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
kezo0
addikt
válasz
kezo0 #118701 üzenetére
Újabb szűkítés történt az analóg csatornaválasztékban (legalábbis itt nálam, Bp.-en, a XIII. kerületben), mert kivették ezt a 6 db csatornát:
Viasat 3, TV4, Sport 2, Spektrum, Discovery, TLC.
E csatornák helyén az ilyenkor szokásos, piros alapon fehér betűs szöveget („Tisztelt Ügyfelünk! Az itt elosztott analóg csatorna műsorjele megszűnt. A digitális jel vételezéséhez médiaeszközre van szükség, … stb. stb. stb.”) lehet olvasni.Ami még mindig jön analógban (11 db):
M1, M2, Duna, M4 Sport, RTL, TV2, RTL II, Cool, ATV, Muzsika TV, helyi TV.
(Az utolsóban nem vagyok biztos, mert ott most épp nincs műsorjel, de a megszűnésről tájékoztató szöveg sincs.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123966 üzenetére
És nálad ezek után mindig minden csatorna bejön? Ha a beállításoknál a rendszerinformációknál megnézed a "TV minőség" részt, nincs egyetlen csatorna sem, ahol azt írná, hogy:
"Internetes TV csatorna neve:" illetve alatta ABR? (Ami aztán nem tudom, hogy vajon az adaptive vagy az average bitrate rövidítése-e.)
-
Trailbreaker
kezdő
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124020 üzenetére
Akkor hogyan teszel különbséget aközött, hogy az ország valamennyi pontján, ahol elérhető a szolgáltatásuk vagy az ország bizonyos pontjain, ahol elérhető a szolgáltatásuk?
Akkor miért nem mondja azt, hogy több településen is fennáll a probléma? Na ez országosságot ugyan nem jelent, de szórványosságot az országban igen.
-
Adams84
tag
válasz
kezo0 #124132 üzenetére
Szerintem az eddig nyilvánosságra hozott táblázatok alapján inkább az a valószínű, hogy differenciáltan emelnek az ügyfeleknek. Vannak szolgáltatások, amiknél csak a kedvezményes díjat emelik meg pontosan 9,39%-al, és vannak olyanok is, ahol a listaár emelkedését terhelik rá az ügyfélre (ez utóbbi módszer alkalmazása arányaiban jóval nagyobb emelést jelent az ügyfélnek).
Az eddigiekből talán az látszik, hogy a TV és telefon esetében tartják a max. 9,39%-os emelést, de az internet esetében -bizonyos esetekben- nagyobb mértékű emelést érvényesítenek.Hogy mi alapján szegmentálhatják az ügyfeleket, az eléggé érdekes kérdés ..
Ötletek:
- van / nincs hűséged
- mióta vagy előfizető
- mennyire kedvezményes díjat fizetsz
- összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed vanMindenesetre minél több táblázat lesz közzétéve a fórumon, talán annál közelebb jutunk a megoldáshoz
-
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #123759 üzenetére
Vicc az egész. Felvétel lejátszása közben ez a szardarab nekiállt frissíteni úgy, hogy már eleve ez az új (általad írt) verzió volt rajta, szóval biztos, ami biztos alapon ráfrissítette magára ugyanazt.
Milyen újabb hülyeségre kell még felkészülni?!
Na meg is néztem, már augusztus 27-én csináltam egy screenshotot a verziószámról. -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124351 üzenetére
Hát nekem most volt ilyen először és valóban az EPG-vel lehet összefüggésben, mert annak ellenére, hogy ugyanúgy letölti az EPG-t, ahogy korábban is, az infóknál az EPG-nél "nem elérhető" helyett már dátum van.
Ez meg csak annyit csinált, hogy megjelent egy üzenet miszerint:
A Vodafone Mediaboxra időzítve van egy frissítés.
És ki a picsa időzítette, merthogy én nem, az biztos!
Opciók: Visszavonás vagy Folytatás.. majd semmire nem nyomtam rá, hanem kb. 1 perc után automatikusan a folytatást választotta.
Ezután pedig Kérem várjon... majd durván 2 perc "pulzáló" karikázás után újraindult az egész és hirtelen minden további üzenet nélkül visszadobott az élő adásba.Még mindig ott tart a sztori, hogy magát az élő adást nem képesek elválasztani a GUI/OSD-től. Szóval pl. ebben az esetben is, ha felugrik ez a szar, addig minek megy a háttérben a videó vagy az élő adás? Vagy ha belépek a menübe, akkor a menüre akarok figyelni, nem a műsor hangjára meg a homályos képére.
Meg jó, mit bánom én, menjen tovább a kép a háttérben, ha már ennyire nagyon akarják, de a hang kussoljon már el a háttérben! Hát van olyan, hogy a kép nem is látszik egyáltalán, de a hang még szól a háttérben. MINEK?! -
blakey
titán
válasz
kezo0 #124374 üzenetére
…és csoportos beszedéssel végre a mai napon elment a pénz a bankból -
, közben nálam valaki úgy gondolta, hogy megszűnteti a csop. beszedésemet, nem én voltam.
Most átállítottam díjlehívásra. Ki a f@szom szórakozik ennél a cégnél? Miért kell egy működő szolgáltatást b@sztatni?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz
kezo0 #124380 üzenetére
Most alaposabban elolvasva, amit írtál, úgy érted, hogy egyszer csak eltűnt a beszedési megbízás a bankodból, anélkül, hogy te megszüntetted volna? - nem a bankom szüntette meg, mert aktív (volt, mert ma megszüntettem és átálltam díjlehívásra), hanem a Vodánál, az októberi első fizetés sikeres volt, a következő már nem, az azutáni sem, itt már telefonáltam, nagy nehezen kimondták, hogy náluk van a hiba, ma megint telefonáltam, mert a számlám banki átutalás szerepel, azt mondták, hogy igen, nincs elfogadott csop. beszedés.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124381 üzenetére
Nálam csatornakeresés sosincs, mert szerintem egy fájlt letölt a bekapcsolás közben azt kész. Elvan magának. Mindenesetre furcsa.
Nem tudom, nekem már eleve automatikusan beállítódott a KETTŐ meg a HÁROM, csak most vettem észre ezt a kérem várjon marhaságot, mert eddig nem volt. Amit egyébként nem is bántam.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124384 üzenetére
Nálam nem törölték ki egyik felhatalmazást se. A mobilszámlával általában nincs is semmi gond, ott max. 1-2 napos csúszás adódott eddig. A vezetékessel viszont feszt gondok vannak.
Jelenleg kettő van a myvodkafon rendszerében:
egy 11.02 határidővel (lejárt), egy másik meg 11.30-as határidővel.Bank rendszre ennyit mutat:
Ma 21-én lett levonva ez a bizonyos 11.02-es, ami ugye az októberi számla volt. Végül is "csak" 19 napot késtek. -
zoli62
addikt
válasz
kezo0 #124451 üzenetére
Én a meccseket mindig tekerve szoktam nézni. Tavaly volt egy bosszantó hiba. Amikor megállítottak az élő adást, és legközelebb folytattam a visszanézést,, a műsor három perccel később indult. Bejelentettem másik húsz szoftveres hibával együtt, és láss csodát, fél év múlva megjavult. Akkor még be lehetett jelenteni szoftveres hibajelenségeket, a gyakorlott ABC operátorok gyűjtötték is ezeket, idén erre már esély sincs, vagy technikust kiszállás, vagy semmi. Ebben visszalépett a Vodafone hibakezelése, cserébe megszaporodtak a nagyobb területeket érintő VTV hibák. Én a múltkor meg is kérdeztem már, hogy túllépték-e az évi 2%-kos üzemszünetet. Majd februárban fogják összesíteni.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
kezo0 #124479 üzenetére
Természetesen az anyavállalat (A Vodafone Group Plc) román leány vállalata szolgáltat.
De itt is ugyanazok a problémák tapasztalhatok mint Magyarországon.
Remélhetőleg előbb-utóbb mindkét országban kijavítják a hibát.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
zzola
félisten
válasz
kezo0 #124598 üzenetére
Az nem a szolgáltató hibája, hogy a központi adatbázisból nem tudja betölteni a régi igazolvány számát. A december 8-i határidő teljesen rendben van, belefér az ÁSZF-ben leírtaknak.
A HW csere már érdekesebb, illetve az SMS egy picit korán érkezett.
Amúgy megértem a panaszod, ennyi huza-vona nyilván nem hagy jó szájízt benned... -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124598 üzenetére
az országos elektronikus nyilvántartás, amit a Voda rendszere is használ az ellenőrzéshez, egyszerűen nem kezeli ezeknek a régi személyiknek az adatait, hiába érvényesek úgy egyébként…
Gondolom azért, mert a régi formátum két betű, 6 számjegy, az új meg 6 számjegy és két betű a végén.
Nekik ugyanis levélben megírtam a problémát, amelyre 30 nap eltelte után sem kaptam választ – sőt, azóta sem.
Szokásos vodkafonos hülyeség, hogy legyen az email, form vagy postai levél, kivárják a 30 napot. Az azóta semnek gondolom az az oka, hogy fogalmuk sincs, mit válaszoljanak.
amíg sor nem került az ujjlenyomata rögzítésére…
Ez mióta kötelező? És akinek mondjuk génhiba miatt nincs ujjlenyomata vagy megégett stb.. azzal mi van? Adja a lábujját?
nyalja meg azokat (sic!),
Ez még a kovidhiszti nélkül is undorító.. főleg hogy azért még ha minden agyon van fertőtlenítve is, nem biztos, hogy az ujjon maradt fertőtlenítőszer-maradványok nyaldosása a további egészség záloga.
aki beutal a bőrgyógyászhoz,
De csak a sürgősségi beutaló miatt kell háziorvos nem? Mert amúgy tudtommal a bőrgyógyászat azon kevesek egyike, ahova nem kell alapból beutaló, max. időpont.
meg sem vizsgálta anyu kezeit – nyilvánvaló volt, hogy nem először tesz ilyet
Akkor simán be lehet kamuzni neki bármit? Vagy vinni kell az igazolást arról, hogy nem sikerült az ujjlenyomatvétel? Ez állami volt? Urambátyám országában gondolom van az a pénz, amennyiért képes ezt igazolás nélkül is bárkinek kinyomtatni.
amit mindenképpen cserélni kell egy újabb típusra
Ezért nem vagyok hajlandó új szerződést kötni.
elvileg jövő csütörtökön lesz lecserélve az eszköz.
Ahol az elvilegen van a hangsúly!
nekem kell majd leadnom???
Szarjál rá, én se adtam le semmit, szerinted felszámoltak kötbért? A szöveg is egy komplett faszság, ahol az eszközök "kártérítési díjait" felsorolják. Mondom a lényeget: a le nem adott és még működő eszközöket megsemmisültnek kell tekinteni. Kíváncsi lennék, hogy erről egy jogi szakértőnek mi a véleménye. Ez egy világcég sajátos jogértelmezése, ami minden logikai alapot nélkülöz (ami bizonyíthatóan létezik és működik, az nem semmisült meg és PONT). Kártérítést olyan dologért követelhet, ha tényleg tönkretettem, megrongáltam, elvesztettem vagy valóban megsemmisült pl. egy balesetben. Ennek tényét bizonyítaniuk kéne, ha már ők "vádolnak" engem, de a semmit vagy a "nem történt meg"et nem lehet bizonyítani. Ha videóval bizonyítom, hogy tessék itt van nálam és működik, akkor az nem meríti ki a "megsemmisült" tényállást.
Bizonyítsa ennek ellenkezőjét úgy, hogy nem fér hozzá fizikailag az eszközhöz. Ez bukógyanús lenne.
már fenyegetnek, hogy adjuk le a régit?
Ilyet még vagy négyszer küldenek majd, kb. havi 1-et, mindet le kell szarni. Hivatalos tájékoztatást pedig nem SMS-ben kell küldözgetni. PONT
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124606 üzenetére
OK, csak én arra kérdeztem rá, hogy az orvosnak kellett-e valamilyen igazolás, mert ennyi erővel bárki megkereshet akármilyen random bőrgyógyászt, hogy némi kenőpénzért igazolja már neki, hogy nem képes ujjlenyomatot adni.
Egyébként valaki feltette már a kérdést, hogy MIÉRT is kötelező ujjlenyomtatot adni és eddig miért csak opcionális volt? Van erre racionális magyarázat?
egyben röhejes is valahol az egész.
Nem ez a röhejes, hanem az, hogy kötelező. Mi ennek az oka? Pláne ha még útlevele sincs az embernek vagy nem szándékozik elhagyni az ország területét.
nyalja meg az ujját…
Ügyintézőnek is mondtam volna, hogy nyalja ő meg a saját ujját.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!