Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz blakey #60820 üzenetére

    Némi helyzetjelentés a hibajavítási ügyemben, akit esetleg érdekel.

    A június eleje óta tartó szakadozás teljesen ugyanazzal a tünettel továbbra is megvan, állításuk szerint még mindig dolgoznak a probléma javításán.

    Jó hír viszont, hogy azután, hogy kétszer utasították vissza a kötbérigényem, majd telefonon 4 különböző ügyintéző is elmondta, hogy "72 órán túli kötbér csak akkor jár, ha a hiba a lakásban van" (???) az utolsó panaszomra, amiben pontos, ÁSZF-fel és vonatkozó törvényekkel alátámasztott indoklást kértem arra, hogy miért nem jár számomra 72 órán túli hibajavítás miatti kötbér, megkaptam ma a választ, melyen tájékoztatnak, hogy a hibát még nem sikerült kijavítaniuk, az folyamatban van még mindig, ezért a június eleje óta tartó időszakra, valamint a jövőre, amíg nem sikerül kijavítaniuk a problémát, kötbért írnak jóvá.

    Úgyhogy kisebb erkölcsi győzelmet arattam a UPC-vel folytatott csatámban. Kíváncsi leszek az NMHH mit mond erre.

    Tanulságok:
    - a UPC hibajavítási kompetenciája szánalmas
    - ha UPC-d van és fontos számodra a stabil internetkapcsolat, tarts otthon egy backup mobilnetet
    - ha problémád van, elképesztően kitartóan próbálnak meg hülyének nézni és lerázni
    - cserébe ha te is kitartó vagy, egy idő után feladják

Új hozzászólás Aktív témák