- iPhone topik
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz blakey #42773 üzenetére
Megfigyelésem szerint egy adott ügyintéző a legtöbb esetben nem rendelkezik információval arról, hogy az adott hibával kapcsolatban tettek-e már mások is bejelentést, más ügyintéző(k)nél. Ezért is próbálják az ügyfélszolgálatosok először mindenáron ráderőltetni, hogy márpedig a hiba csakis nálad lehet, és végigjátszatni veled az összes kötelező kört, ami nekik ilyen esetekre elő van írva. Nekem sem hitték el még soha elsőre, hogy az általam bejelentett hiba csakis náluk lehet... Néha az szokott segíteni, ha bemondom, hogy a hibát egy "sokak által látogatott internetes fórumon" is többen jelezték már.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!