- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Régen nagy kedvenc volt, tegnap letöltöttem és az első második meccsen, már mentek a Double kill-ek.
Megmaradt a régi hangulat, de a mostani műmájer FPS-ek után van még mit gyakorolni, hogy visszaszokjon az ember.
Elsőre a grafika rendbe van, ugyanakkor a csata hevében annyira nem is azt nézem.Kérdés:
A teljes (béta) verzió mikorra várható, idén lesz belőle valami?
Hány fps-re érdemes belőni a játékot?Live poor, die ritch.
-
Ragnar_
addikt
Azt hittem már totál öreg vagyok UT-hez, viszont játszottam néhány rohadt jó CTF-et először botokkal, majd human playerekkel is, és nem volt frusztráló. Sőt néha megcsíptem a 2. helyet is egyegy kör végén (mondjuk a playerek cserélődnek szal.. ). Próbáltam a legújabb Cod multi bétát, igaz azt csak deathmatch módban, de szerintem ez az UT4 prealpha már jobb. És ráadásul az én középkat gépemen röccenésmentesen fut. (lag azért volt itt-ott, de az a net miatt lehetett, mert offline módban nem nagyon emlékszem, hogy lett volna) Ha multiplayer lövölde akkor nekem UT4 lesz szerintem. Nem tudom a járműves részt beleteszik-e később, azt régebben se nagyon játszottam.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
exedoc
senior tag
válasz gyáliSanyi #301 üzenetére
Béta idén nem hiszem hogy lesz, de talán még jövő nyáron sem. Az igazán nagy probléma az, hogy nem igazán van rá ember az Epic-nél.
Jelenleg ők dolgoznak rajta aktívan:
- Chris Perna, Art Director (meg egy kis minden)
- Steve Polge a project lead, és gameplay programmer
- Pete Knepley, gameplay programmer
- Jim Brown, deisgner
- Rick Kohler, environment artist
- Joshua Marlow , environment artist
- Pete Hayes, mechanical modeler (fegyverek)
- David Spalinski, lead level designer (de elég sokat eltűnik valami secret projectre)
- Sidney Rauchberger, level designer
- Nick Donaldson, level designer (de ő is eltűnt az utóbbi fél évben)
- Thomas Browett, level designer (eltűnt fél éve)
- Adam Wood, concept artist (új tag, még tanulja a dolgokat, hiszen az UT fórumáról csak nemrég került hivatalosan is az Epic-hez)+ community. Rengeteg a technikai probléma, folyamatosan frissül alá a motor, (jelenleg 4.8) ezért még maguk a fejlesztők is tanulják, és beleszaladnak dolgokba, főleg optimalizálás terén elég nagy az erőlködés. Maya/3ds Max-Xnormal-UE4 pipeline még csak most kezd kitisztulni igazán.
szerk.: Community manager-t meg ilyeneket nem vettem aktívan játékon dolgozónak.
[ Szerkesztve ]
-
KisDre
senior tag
Egyébként, nem tudja valaki, feltudom ismertetni a Launcher-el hogy az UT és az Editor is meg van a gépemen, csak új oprendszerrel, és ne töltse le újra? Sajnos az előző vinyóm bemondta az unalmast, de az adatok nagyrészét, és magát az UT-t, letudtam még menteni, de nem lenne rossz ha nem kellene újra letöltenem.
(Esetleg ha valaki tudja, ugyan ez a kérdésem Witcher 3 esetében is GoG klienssel )[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
Ragnar_
addikt
Valószínűleg ha az Epic Game Launcher könyvtárába bemásolod a fileokat akkor nem kell újra letöltened. Steamnél legalábbis nekem működött az új oprendszeren ugyanoda telepítettem a steamet, és az összes letöltött játékot felismerte, és nem kellet újra letölteni. Egy próbát legalábbis megér szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
exedoc
senior tag
válasz #78687232 #307 üzenetére
Sajnos ezzel meg kell várnunk még egy következő update-et. Nem tudok "cook"-olni tartalmat, pontosabban Cosmetic Item-eket egy bug miatt, még keresik az Epic-nél a hiba okát. Érdekes, mert a "nagy update" előtt nem volt ilyen probléma. "nagy update" = szeptemberi build, ahol új pályák kerültek be, és egyéb tartalmak is frissültek.
-
exedoc
senior tag
Igazad van, elég jól optimalizált a játék, de ehhez iszonyat erőfeszítések kellenek. Jellemző módon az UT99-ben, még csak BSP-k voltak (BSP = Binary Space Partitioning) minden pályán, az Unreal2, és Unreal 3 motorban (2K3, 2K4, UT3) ott is BSP volt még az alap, de kisegészült külső 3d-s modellező programokban készült pályaelemekkel. Itt az Unreal 4 motorban már más a helyzet, a BSP geometria teljes egészében eltűnik mire elkészül egy pálya, és kizárólag pályaobjektumokból épül fel. Természetesen BSP geometriát át lehet konvertálni a motorban staticmesh-ekké, de csak egyszerűbb elemek esetében szerencsés. Ennek oka a lightmap számításban keresendő, mely a StaticMesh-ekhez képest fordítva működik.
Aki nem tudná mi az, kép alant egy készülő pályámról:
Más:
Járműves részt terveznek, de csak később.[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Próbáld elindítani a letöltést , utána leálítod, bemásolod a már letöltött fileokat, és verify. Persze ez sem biztos , hogy működik, de mivel nem időigényes egy próbát talán szintén megér.
(Én az ARK dev kitet nem tudtam elindítani, de az kb. 50 Gb letöltve..)[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
UDK-t nagyjából ismerem, ott még bőven lehetett használni BSP geometriát a pályákhoz. UE4-nél akkor inkább csak a tervezési fázisnál használják, ahol a pálya nagyolt felépítését, és a layoutot készítik, aztán a BSP brushokat lecserélik static meshekre. Amihez nem találtam túl sok infót eddig sem UDK sem UE4-hez, hogy golyóbecsapódás effekteket hogyan lehet megadni egy materialhoz. Gondolom előbb particle editorban meg kell csinálni a particlet hozzá aztán azt kellene valahogy a materialhoz rendelni. (Source engineben meg Cryengine3-ban tök egyszerű, ott mikor material típust válsztasz a modelhez, vagy a BSP brush -hoz ott hozzárendeli a bulletimpact effekteket.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
exedoc
senior tag
Igen, itt csak layout-hoz használják, vagyis BSP Shell-nek hívják. Kitesztelik rajta a játékmenetet, aztán a végére eltűnik. Eléggé tud frame droppolni, mivel a lightmap számítása itt teljesen más, mint az előző verzóknál.
Bullet impact-ot azt nem tudom, hogy kell csinálni én sem sajnos. :/
-
exedoc
senior tag
Igen. Azonban itt is elég sok dolgot kell figyelembe venni. Az Outpost23, és a TitanPass jó példa ezekre. Mivel 4K-s textúrák építik fel az elég komplex shader-eket, ezért pár dologra figyelni kell.
- Lehető legkevesebb fénnyel igyekezzünk felépíteni a pályát. Mivel a napfény a Global Illumination-el elég sokmindent képes bevilágítani, ezért kevesebb fényre lesz szükség, pontosabban derítésre.
- Textúrák, material-ok. 4K-s textúráink vannak. De egy textúrát / material-t nem ritkán akár 10-15 moduláris elem is használhat.
- Dinamikus részecskék (particles) melyek dinamikus fényeket használnak. (pl. földre hulló szikrák, melyek megvilágítják a földet) Abszolút mértékben kerülendő. Nagyon GPU, és CPU költséges, akár 30-40 frame-t is zuhanhat egy teremben, ahol ilyen van.
- Decals. Az elején az Epic is úgy gondolta, hogy ennek lesz a legkisebb hatása a teljesítményre, nagyon csúnyát tévedtek. Az új motorverzióban, már egy viszonyszámmal meghatározható a távolság a játékoshoz képest, ahol eltünteti, és nem fogja számolni. Az Outpost-on, és a TitanPass-on is többszáz van ezekből.
- A lehető legkevesebb különböző pályaelem legyen, a lehető legkevesebb különböző material-al / shader-el. Gyakorlatilag igyekezzünk ugyanazokat a pályaelemeket a legsokrétűbben felhasználni. Ha lehet egy material / shader-t a lehető legtöbb pályaelem használjon. OutPost-on pl. egy Master Material van, melyekről Instance készült, ezekben csak a diffúz színek, normal map-ok, Roughness mask-ok, stb. vannak cserélgetve. Kis túlzással, szinte az egész pálya egy Shader-t használ.
- Collision. Különböző pályaelemek, még ha bonyolultak is, használjanak a lehető legegyszerűbb Collision mesh-t.
- BSP. Tüntessük el, vagy konvertáljuk staticmesh-ekké. Mivel járok jobban? 1db egyszerű geometriájú BSP mesh-el (box vagy cylinder), vagy 1db komplexebb geometriájú, magas poligonszámú (UE-ben tri) staticmesh-el? Bármilyen furcsa is, a válasz az utóbbi. Ennek oka a Lightmap kiszámításában keresendő.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
-
#78687232
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#78687232
törölt tag
-
#75376384
törölt tag
arról lehet tudni valamit, hogy a játékmódnak visszajön majd az assault és a bombing run?
nem régen tettem fel a játékot, így eléggé el vagyok veszve bizonyos dolgokban és a tudásom is ködös, szóval bocs az esetleges triviális kérdésekért.
még csak 1-2 offline meccset játszottam, ott kiírta, hogy a csapatom 5 csillagnál fejlődhet (vagy mi). ezt hol tudom húzni?
a bónusz kérdés pedig, ha netes játékra adom a fejem, van valami szűrő az mm rendszerben? értem ezalatt azt, hogy nem örülnék új játékosként ha olyanokkal kellene játszani, akik halomra aláznak. -
Ragnar_
addikt
válasz #75376384 #322 üzenetére
Matchmakinggel kapcsolatban, ha jól tudom UT-ben eddig nem nagyon volt skill alapú matchmaking, szóval simán előfordulhat, hogy összerak skilles terminátorokkal. Nagy jelentősége nincs, ilyen lövöldékben úgyis esik/kel az ember.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
#75376384
törölt tag
értem köszi a válaszokat.
egyébként, amennyiben valakinek lenne kedve nyugodtan vegyen fel. elvileg ez az account nevem. aztán néha mehetne csak úgy a lövölde egymás ellen. -
Terrorista
senior tag
Hali!
Windows 10 alól játszik valaki? Nekem nem akar feltelepülni a weboldalról letölthető 130 megás launcher sem. Error 2755-el leáll.
Admin userrel telepítem, szóval nem jogosultsági gond lehet.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Terrorista #326 üzenetére
Nekem wintenről fut, minden okés....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Patrick
addikt
válasz Terrorista #326 üzenetére
Tökéletesen fut nálam is w10-en.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Terrorista
senior tag
Upgrade-elt vagy clean install a W10? Nekem upgrade volt W8.1-ről.
Az msi installerrel lehet valami, mert ennyit dob vissza: A rendszer nem tudja megnyitni a megadott eszközt vagy fájlt. Van egy retry és cancel gombom.
A retry nem csinál semmit a cancelre pedig kidobja az Error 2755-ös hibát. Megnéztem a hiv. fórumon és millió+1 hasonló laucnher telepítési hiba bejegyzés van, de megoldás egy sincs.
A launcher telepítése előtt kell valami mást telepíteni (Visual C++, vagy spéci UE4 sdk/kit akármi)?
Lehet clean install lesz ebből.
-
Patrick
addikt
válasz Terrorista #329 üzenetére
Upgradelt w7-ről. Ha visual c++ nincs fent, azt azért tedd fel. Nekem fent van, meg minden hasonló nyalánkság.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Terrorista
senior tag
Hát ez no comment kategória.
Továbbra sem települt fel, pedig órákat túrtam a fórumot. Több helyen azt ajánlották, hogy különféle registry bejegyzéseket csináljak. Megtettem, de semmi változás. Gondoltam újrahúzom gyorsan a W10-et, hátha. Időm volt, belefér.
A friss W10-el is ugyanezt produkálta.
Ma gondoltam még megnézek valamit: a launcher telepítőjét arra a meghajtóra másolom, ahova akarom telepíteni majd azt.... és nyilván ez volt a gond. Istenem ez így nagyon amatőr
Ha belegondolok, hogy hányan nyelik ezt be...
Most már kellően ideges vagyok, hogy szétlőjek bármit.
-
Patrick
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Ma nem jön valaki ilyen 6-7 körül?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vrmus
csendes tag
Hogyan lehet indítási paraméterként megadni a a felbontást? Véletlenül egy, a monitorom által nem támogatott felbontást állítottam be és mivel felhőbe menti a beállításokat, csak fekete képernyő fogad indítás után.
-
Ragnar_
addikt
Én majd blenderben próbálkozok egy pályát összedobni, mármint a mesheket. Később esetleg animált karaktereket is, ha sikerül UE4-hez. Egyébként jó lett a maszk, totál illik az összképbe olyan mintha origi epices item lenne, gondolom azért is hagyták jóvá.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ferdzsoo
addikt
Ma 6 utántól bármikor jó nekem valaki jöjjön már egyet gyalulni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
GamerToxic
csendes tag
Sziasztok!
Egy új Unreal Engine 4-es videót szeretnék bemutatni, szerintem ez még jobb (és szebb is) mint az előző Darth Vaderes.
A fények, a textúrák minősége s maga a belső nézet egészen lenyűgöző. Na ilyen látványvilággal kellene egy pöpec játékot csinálni.A videó bal felső sarkában láthatjátok milyen FPS értékeket kapok, s mennyire terheli a GPU-CPU-RAM triót.
1920x1080 / 60 FPS / DirectX 12
Ha tetszik a videó, nyugodtan csapass egy lájkot! Köszi[ Szerkesztve ]
A gémelés 8 mag felett kezdődik...
-
Ragnar_
addikt
válasz GamerToxic #343 üzenetére
Hát igen, én sokáig cryengine3 párti voltam, de az UE4 elképesztő, mondjuk kicsit nekem talán sok a reflection a falakon, ha márványból van is.. (toltam a vidire egy likeot )
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
bundásss
tag
ut ctf event video: https://www.youtube.com/watch?v=6TRSQg6ugcM
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Váltottam win10-re, és úgy látom laggosabb a UT win8/win10-en. Win7-en röccenésmentesen futott míg win8-on már voltak laggok, win10-en még rosszabb. (Starcraft2 gyakorlatilag játszhatatlan win8/win10-en.) És ez lesz a dx12 játékplatform OS? Win10-en kipróbáltam 800x600-ban is és ugyanúgy laggolt full low beállításokon.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ragnar_
addikt
válasz Ferdzsoo #347 üzenetére
Nem értem akkor mi lehet a gond. Neked sima Win10 van telepítve ? Semmi különösebb módosítás nincs az oprendszeren, mármint cuccok kikapcsolva, vagy éppen bekapcsolva, hogy optimális legyen ? Azért fura, mert ha ugye a VGA lenne kevés akkor azért 800x600-ban lowon azért illene nem laggolnia 760-al se, proci se annyira gyenge a 4mag 3GHz, és persze Win7 alatt FHD-ben kb. highon , amit alapból beállít a program sokkal lagmentesebb volt mint W10-en. Ez a Win8/Win10 eddig nem a legjobb játékra ahogy látom, vagy csak valami nincs jól beállítva, azért a konfigom se olyan régi, hogy azért ne futna rajta a Win10 optimálisan szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz atidzsiforc #349 üzenetére
Valami nem klappol akkor ezekszerint ennyire prociigényes a W10 Köszi microsoft.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...