- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
daneeeeee
aktív tag
Sziasztok!
Egy adás-vételt szeretnénk értékelni (a vevő és én) de sajnos nem megy. Én hiába igazolom vissza, hogy igen ő vette meg tőlem a terméket, a vásárló saját állítása szerint semmilyen pm-et nem kapott a Hardverapró csapattól amiben értékelhetné a vásárlást.
Így itt el is akadtunk (Én ugye már többször nem is engedélyezhetem amit egyszer már engedélyeztem, a rendszer nem engedi)
Remélem jó helyre írok és tudtok segíteni nekünk.Köszönjük előre is
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!