- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Kevés Lexus témájú bejegyzés van a topikban, ezt szeretném bővíteni saját élménnyel
Tegnapra sikerült szerveznem egy találkát egy helyi sráccal, aki Lexus IS 250-et hajt. Az volt a nagy kérdés, hogy a kocsi be tud-e jönni a mélygarázsba, ugyanis a lehajtó végén nagyon szűken 90°-ban jobbra kell fordulni, amitől elég durva meredekség jön össze a belső íven. Végül sikerült betennie problémamentesen. Korábban azért húztam le a listámról a kocsit, mert vektorgrafikák alapján túl alacsonynak mértem az orrát (a rövid túlnyúlás ellenére).
Szóval visszaállt a Lexus IS vs. Volvo S60 alapkérdés, aminek részben örülök, mert S60-ból azóta sincs épkézláb állapotú eladó példány a közelemben.
Jövő szombaton utazok Lipcsébe egy honfitársunkhoz, akinek kipróbálom majd a 2.5T-jét. Nagyon kíváncsian várom, főleg annak fényében, hogy az papíron hasonló teljesítményű, mint a Lexus. A lóerőkön kívül viszont szinte semmi közös nincs bennük
A tegnapi srácot megkértem, hogy vigyen el egy körre. A kocsi kívül-belül olyan gyönyörű volt, hogy majd megeredt a könnyem, a bőrök kicsit fényesre kopva, de makulátlan állapotban (150e km). A hátsó sorban éppen jól elfértem magam mögött, királyinak semmiképp se mondanám, de az ülés kényelme ezt részben feledtette. Menet közben (már elöl ülve) egész jó a futómű, jól közvetíti az út egyenetlenségeit, de nem ráz szét a kockakövön. Szerpentinezni, pályázni sajnos nem mentünk el, mert a próbakör sem volt előre egyeztetve, aztán már ment volna haza
A teljesítménytől viszont nem voltam elájulva. V6, 210 lóerő ide vagy oda, nem érződött, és főleg nem hallatszott. Lehúzott ablakkal városban csak magasabb fordulatszámon énekelte túl a motor a klímát, ami eléggé elkedvtelenített. Felhúzott ablakkal meg alig hallatszik több egy nagy szusszanásnál, de sajnos a városi forgalom miatt nem tudta kiautózni rendesen. Gyorsulásra egy jobbfajta 150 lóerős TDI is nagyobbat lép szerintem, valami hasonló konklúzióra jutott az autós újságírók java is
A srác a helyi Lexus márkakereskedésben dolgozik, szóval elég közvetlen infókkal tudott szolgálni. A megbízhatóságról és szervizigényről csak szuperlatívuszokban beszélt. A hátsó fékeket kell vásárlás előtt mindenképp ellenőrizni, mert ha beáll (a csillagok együttállása vagy nem tudom mi miatt lehet ez), akkor bizony összerohad és sérül, a csere pedig zsebbe nyúlós. Mint minden más Ő ősz óta hajtja, eddig csak benzint tett bele és előélete alapján a korábbi gazda telefonkönyve se lett szamárfüles a Lexus Szerviznél.
Fogyasztásra 9 litert mondott főleg városi használat mellett, ami napi 20-20 km, tehát van ideje bemelegedni a motornak. Egy ismerősének amerikai import IS 250-e van összkerékhajtással, az már 11 liter körül kér átlagosan, főként városban használva. Még így sem rossz Végsebessége óra szerint 230, de elfelejtettem rákérdezni, hogy mennyire élhető és stabil 150-180 feletti nagyobb tempónál (ugyebár Németországról beszélünk, ezt a bejegyzés elejéről lehagytam).
Ja, és az ülés szellőztetés állati király dolog!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen