- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Hát ez nem egyszerű műtét.
Mindent megrendeltem holnapra meg is jön minden.
De ahogy néztem, le kell szedni még a bölccsőt is, nagyon szét kell kapni a gépet hozzá.
ValószÍnűleg egyik nap szétszedem, másik nap összerakom.
Ahhoz képest a 170.000.- hez képest amit szakszervÍzben ajánlatként kaptam még Így is bőven megéri inkább a 2 nap szenvedést.Renault power
-
Ragadozó
Ármester
válasz Evil Snowman #2700 üzenetére
ez a kanyar dolog butaság...a yaris jó kis kocsi nem vitatom, de a corollát se kell leírni...semelyik sem sport kocsi, helyén kell kezelni őket...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Evil Snowman
őstag
válasz Ragadozó #2702 üzenetére
A kanyarra vonatkozó mondat melyik része butaság? Ne sértődjön meg senki, de egyenesben minden retard tud menni ezerrel, ahhoz nem kell semmi extra tudás. Halálom, amikor megyek el az 51-esen nagyszüleimhez,a sok fittipaldi egyenesben fekgyorsít 120-ra, majd amikor jön a kanyar akkor jujj-jujj fékezzünk 60-ra, mert különben biztos leesünk az útról.
A Corolla-t nem írtam le (igazából egyik japán autót sem írom le, mert japán fan vagyok) csupán ezen cikk alapján alkotam véleményt.
A sport kocsi pedig tág fogalom, ha egy gyártó egy adott modelljéből készít egy sport változatot, akkor számomra az az. Persze nem egy GT86, de ha a gyártó szerint egy sport modell akkor az sport. De ez csak az én álláspontom.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2703 üzenetére
Ne ezt a cikket vedd alapul, van amúgy is másik 3, amiben mást írnak.
Az nekem is a halálom amikor kanyar előtt fékeznek mert nem ismerik az autójuk képességeit....
Nekem a forgalmiba 1025 kg van írva, nem a sima yaris 950 kg? Emlékeim szerint az könnyebb ennyivel a TS meg mivel van benne anyag(kicsit több ) ezért nehezebb kell, hogy legyen.[ Szerkesztve ]
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2704 üzenetére
A csodálatos magyar műszaki vizsgázató helyeket hagyjuk inkább, mert lövésük sincs sok alapvető adatról sem. Szerintük az én TS-em 1015kg, legalábbis a forgalmiba ezt írták. Maradjunk annyiban, hogy a saját farkukat sem találják meg a gatyájukban még leírással sem.
Info innen van, erre kicsit többet adok.
- Yaris 1.0 (1999): 914 kg
- Yaris 1.5 TS (2000): 950 kg
- Yaris 1.4 D-4D (2001): 941 kg
- Yaris 1.3 (2005): 1011 kg
- Yaris Verso 1.5 (2006): 1004 kg
- Yaris 1.8 TS (2007) 1120 kg -
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2705 üzenetére
Na de ez most csak annyit ír, hogy a 2000-es yaris, előtte is volt, és utána is, 2003-tól a javított verzió, nekem 2003-as van, annak is ennyi a súlya? Egyszer leméretném kíváncsiságból.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2706 üzenetére
Hát nem tudom. Másik oldalon 1015 kg írnak, egy harmadikon 980 kg-ot. Tényleg az marad, hogy az ember elmegy egy MÉH telepre és leméreti.
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz Evil Snowman #2703 üzenetére
Én a tűzoltóságon dolgozom, látom, hogy mit tud okozni az "ezt még tudom venni 110-el" mentalitás. A közút nem versenypálya. Az biztos, hogy nem azok miatt kell kimenni műszaki mentésre, akik fékeznek kanyarban...
-
Drenadar
veterán
válasz kolosanyi #2708 üzenetére
nem úgy van, hogy kanyarban már nem fékezünk, hanem kanyar előtt kell, kanyarban max gázelvonás és ha írányba van a kocsi akkor gázadás? Mi annak idején még azt tanultuk, hogy a kanyarban fékezés sok gondot okozhat, instabil kocsi, stb...
de tény, hogy ésszel kellene menni...
-
kolosanyi
veterán
válasz Drenadar #2709 üzenetére
Kanyar előtt, igen, de a lényeg, hogy nem csikorgó gumikkal vesszük a kanyart, mondván mi aztán érezzük az autót. Ahogy centizéskor se azért lassít le az értelmes sofőr, mert nem tudja, hogy hol az autója eleje meg vége, hanem azért mert nem hiszi tévedhetetlennek magát.
-
Evil Snowman
őstag
válasz kolosanyi #2708 üzenetére
Aki a kanyarban fékez az ugyan legyen már olyan bájos és tegyen egy szívességet a többi normális autósnak és adja vissza a pics@ba a jogosítványát. Ha gyorsan mész be egy kanyarba és érzed, hogy elkezd lesodródni az autó és emiatt fékezel a következő történik:
- a már amőgy is tapadás határon lévő első kerekeidet még jobban beterheled, mert a fékezésből adódóan szinte az összes súly előre terhelődik, ami nem éppen jó
- ebből következően autótól függően frankón elbutul a hátulja (megszűnik a tapadás) és adott esetben úgy beleng, hogy már keresztbe is álltál (tudom, mert jártam már így a ringen )Drenadar-nál a pont:
1. Fék a kanyar előtt
2. Kanyarbejáratnál annyi gáz, hogy tartsd a sebességet
3. A kanyar képzeletbeli apex-től pedig már gyorsíthat az ember kifeléFélre értés ne essen nem én vagyok az új Emerson Fittipaldi vagy Michael Schumacher, de a pályanapok erre pont jók, hogy megtanuld az autód határait.
Akikhez a tűzoltóknak ki kell menni, azok általában sajnos olyan emberek akik nincsenek tisztában a saját maguk és az autójuk határaival. Elhiszik, hogyha vettek egy használt luxusautót, akkor, majd az kihúzza őket a csávából. De sem az ESP, sem az ABS, meg egyéb kisegítő technikák sem mindenhatóak.
Ugyanakkor minden nyálasságtól mentesen szeretném itt megköszönni mind a te, mind pedig az összes kollegád munkáját amit végeztek, főleg, hogy egyáltalán nem vagytok jól megfizetve, ahogy hallottam. Hatalmas respect nektek.
Aki csikorgó kerekkel vesz egy kanyart az szimplán balf@x. Erre nem lehet mást mondani. Mindig lassan kell kezdeni és utána tolni a határig (Ami alatt nem a csikorgós kanyar bevételt értem, kivéve, ha drifter az illető és épp versenyen van )
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz Evil Snowman #2711 üzenetére
Én a műgyantás tréningeken tanultam ezt meg, leghasznosabb dolgok ezek, amióta csak autóban ülök. Nem engednék ki az utcára senkit anélkül, hogy végigcsinálna egy ilyet.
-
Evil Snowman
őstag
válasz kolosanyi #2713 üzenetére
Az a baj, hogy a műgyantás (főleg ha fel is van locsolva) gyakorlás elvileg a csúszós, jeges úton való gépjármű kezelést hivatott gyakoroltatni, ha emlékeim nem csalnak. Nos aki ilyen körülmények között ezerrel bedobja az autóját a kanyarba, az sajnos hülye. Nem lehet másképp jellemezni.
-
Drenadar
veterán
válasz Evil Snowman #2711 üzenetére
Én még le sem mertem tesztelni a corolla úttapadását, de nem is nagyon szeretném...
Akkor értékeltem át azt, hogy jobb lassabban menni, mint egészen máshol kikötni, mikor jóval a megengedett felett, de kihalt útszakaszon (borzalmas út azthiszem apaj és szabadszállás közt valahol) készültem bevenni a kanyart, de olyan szörnyű volt az út, hogy egy göröngy az aszfalton megdobta a kocsit, szerencsére nem volt se pozna se semmi az út szélénél, baj nem is történt, de az az érzés, mikor te kanyarodnál, de a kocsi teljesen másfele megy... nah az szörnyű. Jobb ésszel menni és nem ragaszkodni az adrenalinhoz közúton
-
Evil Snowman
őstag
válasz Drenadar #2715 üzenetére
TS Corolla?
Adrenalint közúton keresni nem a legjobb. Nekem még az előző autómnál (Nissan EXA) volt olyan, hogy autópálya lehajtó, 40-es táblával kitáblázva beestem a kanyarbejáratba 110-el címszóval, hogy elfér ez, mert sport autó (rohadt lapos, eléggé lent van a súlypontja) és egyszer csak elindult a külső íven lévő szalagkorlát felé, annyit csináltam, hogy gáz elvesz és már peregtek le a 10.000-sek a szemem előtt, amit a javításra kell költenem, de 80-al elfordult végül. Na az volt az életemben az első és utolsó, hogy túltoltam a dolgokat.
-
LordAxwell
senior tag
Ott kell letesztelned az autódat ahol ismered az utat és már százszor bejártad, és ahol tudod, hogy jó is az aszfalt.
(#2716) Evil Snowman: Na én nem az ilyen hülyeségekre gondoltam az alatt, hogy valaki a kanyarban fékez, de egyenesben a megengedett fölött megy.
Simán a dinamikus vezetésre, és nem az egymás feltartóztatására, mert azt gyűlölöm. Menjen BKV-val.Budapest - Váci út vége, a 2-es útnál ahol tovább mész és fel lehet hajtani az M0-ra, na ott van egy remek kanyar.
[ Szerkesztve ]
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Drenadar
veterán
válasz Evil Snowman #2716 üzenetére
Dehogy TS, sima
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2717 üzenetére
Óóóóó. Napi szinten 75 km-t vezetek az M0 déli szakaszán. Ott aztán vannak finomságok. 3 sávos részen a középsőben 80-al rejszolgató, tejködben szürke autóval csak nappali menetfényt felkapcsolókon át a kibaszott kamionversenyekig van ott minden.
-
Drenadar
veterán
válasz Evil Snowman #2719 üzenetére
Nekem mikor kocsit néztem, nem a LE volt a szempont, hanem hogy lehetőleg toyota legyen, egybe legyen és ne legyen leharcolva. No meg a felár is durva, és nagyon nem használnám ki... egy éve van meg, és 3000km-rt alig mentem vele...
-
Evil Snowman
őstag
válasz Drenadar #2721 üzenetére
Hát igen, mindenkinek mások a szempontjai. Mivel az előző autóm 128 LE volt, azért a cserénél szempont volt, hogy 100+ legyen a paripák száma. Október elején vettem, azóta belement 20.000 km, most van 169.000-nél, meg amit visszatekertek, bár a németekre ez nem jellemző állítólag.
Ami most lesz az egy vezérműlánc csere, mert kezd hangja lenni. Elvileg örök életet írnak rá, de azért ezt nem eszem meg. 5000 km-en eszik kb. 2 deci olajat, de ez ennél a motornál ismert "hiba". Lehet jövőre kap egy szelepszár-szimering cserét, ami ezt orvosolja.
Az elmúlt 20.000 km alatt nagyon megszerettem, főleg a fogyasztását. 5,5l/100 km szemben a korábbi 10l/100 km-el, amit a régi produkált (igaz az automata volt).
-
Drenadar
veterán
válasz Evil Snowman #2722 üzenetére
hát ez az 1,6-os is több mint 100LE csak a fogyasztása rengeteg, de mivel nem megyek vele, pont nem érdekel...
Balaton, 3 fővel, klímával 7L
városban 6-9L. -
Ragadozó
Ármester
válasz Evil Snowman #2716 üzenetére
Én úgy vélem nem hülyeség amit írok...alul jobb a yaris, felül a corolla. A szűkebb kanyarok jobban fekszenek a yarisnak, de ez fizika, kisebb autó.
Vezettem GT86-ot, TS Yarist, Celica TS-t...ja és porsche javítással foglalkozik a cég ahol dolgozok, vezettem már ezt-azt...Ha meg tényleg kíváncsi vagy egy TS Corollára, nekem az van
Barátomnak is TS corollája van, párjának egy ts yaris
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Evil Snowman
őstag
válasz Ragadozó #2724 üzenetére
Szerencsés ember. Most kicsit irigy vagyok. Hát ha leesz valamikor valami PH! autós meeting (múlthéten pont volt) és jó neked, meg nem gond, akkor összefuthatnánk. Kíváncsi lennék mit lép. Amúgy nagyon birizgálja a fantáziámat egy szívátültetés 2 hónapja volt egy TS Corolla motor+váltó eladó a duen-en azt hiszem.
Aztán elhanyagoltam a dolgot, mert teljesen máshol van a 2 blokk felfogatási pontja, meg szvsz a váltóé is, ami már nem kis átépítést igényel.
Az biztos, hogy a barátnőm teljesen rá van zizzenve a kocsira, amióta megvettem. Abban reménykedek, hogy most a legutolsó generációsból is csinálnak valami TS-t, mert ugye idén vagy jövőre indulnak a gyári Toyotások a WRC-ben és épp Yarisokkal. Arra várok igazán. Ha lesz és megfelel az elképzeléseimnek, akkor szeretnék egyet venni ezt meg megkapja asszony pajti.
Corolla TS, hol adja le a max nyomatékot? Az enyém elvileg olyan 6400 környékén.
-
Ragadozó
Ármester
válasz Evil Snowman #2726 üzenetére
Találkozót privátban.
8200-nál...8500 a tiltás...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2726 üzenetére
Tudsz mutatni képet a tiédről? Akár itt akár privátban.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2728 üzenetére
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2729 üzenetére
Legalább neked van felni közép porvédőd/takaród Nekem az se a nyári se a téli felnin nincsen, lassan ideje lenne szereznem.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2730 üzenetére
Hát a gyárin, hála Istennek gyári van, de amit a télivel vettem azt hagyjuk 2 fajta, abból kettőt az előző tulaj egy-egy energiaitalos doboz aljából vágta kis és tekerte körbe szig szalaggal, hogy passzentos legyen.
Majd megnézem hátha jó hozzá a gyári kupak. Amúgy ilyen porvédő kupakot hol lehet venni?
-
rob210
nagyúr
válasz Evil Snowman #2731 üzenetére
Facebookon van olyan aki ezzel foglalkozik.
Felnis topikokban szinte mindben megfordul ez a probléma.
Pár ezresért szépeket lehet venni.Renault power
-
r0by
addikt
Zsír a Toyota Ügyfélszolgálat!
Vasárnap este írtam nekik, hogy tudnak-e valamilyen formában biztosítani az Avensishez használati útmutatót vagy valami hasonlót. Hétfőn megkérdezték, hogy hol szeretném átvenni. Kedden meg már jött az email, hogy át is vehetem, csak vigyek egy 1GB szabad tárhellyel rendelkező adathordozót, amire felmásolják nekem.
Csillagos 5 -
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2731 üzenetére
Én az autót sajnos nem a gyári felnivel vettem, és azon nem volt már védő. A télihez meg nem kaptam.
Bár mondjuk a gyári felnivel szerintem kicsit uncsi az autó, legalábbis nekem.Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2731 üzenetére
Neked milyen az első/hátsó lökös, arról is tudsz képet mutatni?
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2736 üzenetére
Nekem is ingerszegénynek tűntek a gyári felnik, de sokkal jobban szeretem. Amit a téli gumihoz vettem, azok mazda felnik és nehezebbek is, amit igencsak érzeni vezetés közben, meg az úthibákon. Nem hülye a japán, kiszámolta, hogy mennyi a megfelelő rugózatlan tömeg, hogy jó legyen a vezetési élmény.
Kép előlról hátulról nincs, de még a gen 1-es lökösök:
Tervbe van amúgy, hogy beszerzek gen 2-es eslő lámpákat, valamint gen2-es első és hátsó lökösöket, mert azok jobban tetszenek.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2737 üzenetére
Nekem a nyári felnim 16 a téli 15-ös, más térfogatú gumival, és a téli persze sokkal kényelmesebb a közlekedés, a nyárival már peres gumi van rajta, a szar magyar úton minden repedést megérzek, igaz már megszoktam. Ha tudnék szerezni olcsón a téli felnire nyári gumit akkor lehet azt használnám inkább, csak újra kell fújnom más színnel, mert így hogy a fék nyereg is színes, nem illik össze a két szín.
De hogyhogy nincs sok kép a kis yarisról? Nem fotózod orrba szájba?
[ Szerkesztve ]
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Drenadar
veterán
válasz Evil Snowman #2725 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
válasz LordAxwell #2740 üzenetére
nem tudom, de a kocsi 2005-ös vagy várj melyik kocsit nézed?
Evil Snowman a lámpát kérdezte, hogy A békalámpás, a szögletes vagy a legutolsó?
[ Szerkesztve ]
-
-
Evil Snowman
őstag
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2743 üzenetére
Jól látom az elődön a nismo feliratot? Az milyen autó amúgy?
Szép ez a kék szín, az enyém fekete. Látod neked is olyan így oldalról mintha az eleje a kocsinak jobban ülne mint a hátulja, ez akkor így gyári neked?Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2744 üzenetére
Igen. Ő egy Nissan EXA NX Canopy. Jövőre lesz 30 éves. Sajnos egyre többet kellett rá költenem, valamint 8-10 liter alatt nem éri be (1.8 automata, 128 LE), úgyhogy kellett egy kisebb fogyasztású autó munkába járáshoz.
Nekem a kék volt fókuszban, mert abból elég keveset adtak el, a szürke ment nagyon, illetve a fekete. Feketében elég morcosan néz ki.
Igen elvileg ez így gyári, annyi hogy az első lökös "lóg" 2 centit (felfogató pantenttel valami nem kerek, ahol összefogja a fém sárvédőt és a műanyag lököst, olyan mintha kissé vastagabb lenne, majd le kell szednem és meg kell néznem).Az a baj, hogy nem tudom mit csináltak vele előtte, az biztos, hogy elől Eibach, hátul Sach gátlók vannak.... (német precizitás, a f@szom, az ) HA minden jól megy jövőre kap 4 KYB (Kayaba) gátlót, meg hátulra egy gyári ültető rugót és akkor egy szintben lesz.
Mondjuk ennek is feljebb van a segge.
[ Szerkesztve ]
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2745 üzenetére
Igen az enyémnek is feljebb van hátul. Én nem tudom milyen gátlók vannak benne. Akkor elvileg az eleje nincs ültetve így semennyire?
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2746 üzenetére
Nincs, de találtam egy ilyet, amire örök élet gari van.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2747 üzenetére
[link] Ezzel mi a helyzet? Én ezt néztem ki már régen.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Evil Snowman
őstag
válasz LordAxwell #2748 üzenetére
Le kell mérni, de szerintem a 3 cm az már sok. Nem marad sok hely elől a kerék és a kerékjárati ív között. Még a 2,5 cm is kérdéses.
A 16-os felnire milyen gumit raktál? Én a gyári 185/55-t váltottam 195/50-re de maradt a 15 coll. többek között ezzela felnivel szemezek és ez 16-os, azért érdekelne a gumi méreted.
-
LordAxwell
senior tag
válasz Evil Snowman #2749 üzenetére
Ja mert ahol most van elöl a kaszni, attól lenne még 3 centivel lejjebb? De akkor hátul megint feljebb lesz, ha csak ott is 3 cm!? 195/45 a nyári gumi. A téli 15-ös felnin meg 195/50 van, ég és föld érzetre.
Jól néz ki ez a felni, és ez van 4x100-ban?
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Elektromos cigaretta 🔞
- Építő/felújító topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs