- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kelvin
őstag
-
Kelvin
őstag
-
Kelvin
őstag
válasz McKnight82 #3576 üzenetére
Ja, persze tök jó lenne. Kivehetnék a gyors utazást is, és két napig nyomhatnád a W gombot, hogy a következő városba érj
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Mukorka #3909 üzenetére
Szerintem a legnehezebb fokozat mellett elég lenne, hogy bizonyos skill-ek mint a kovácsolás, bűvölés ne fejlődjenek olyan gyorsan.
Illetve ha valaki élvezni akarja a játékot akkor nem fogja kihasználni a kiskapukat. (10. szinten 100-as kovácsolás, beállni fal mellé automata menetben lopakodni, egy patkány elé a sarokba block-olni, stb...)"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Mukorka #3913 üzenetére
Igen a tolvaj játékmenet nagyon elszállt, kellett indítanom egy új karaktert, mert már nem volt élvezetes a játék 30. szinten. Alig vettek észre mikor lopakodtam, egy két lövés és mindenki elfeküdt...(legnehezebb fokozaton)Nemrég indítottam egy varázslót és most vigyázok, hogy ne szándékosan tápoljam, Így már élvezhető is, sőt kísérő nélkül húzós.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
Sziasztok!
Valaki linkelte már a mérgek és italok jó minőségű kerámia üveges mod -ját, de nem találom a Nexus-on.
Aki tudja, adjon egy link-et.Köszi!
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
Értelemszerűen az ember olyan változtatásokat tesz fel ami nem rontja el az összképet, nem csinál túl nagy kontrasztot. Nekem 4-5 mod van felrakva és sokat hozzátesz a vizuális élvezethez. Egy magas minőségű vér, vagy fakéreg, esetleg éjjeli égbolt csak emel az összképen, nem pedig kilóg mint a lóláb. Amúgy nemrég elkészült egy egységes szikla és barlangbelső textúra, kipróbáltam és a környezetbe illő valóságosabb vizuális élményt ad. Semmi vagy legalábbis nem érezhető az fps romlása.
Az pedig, hogy "az én főnököm nem fogadna el és lendületből javíttatná" ki nem sz*rja le ha egyszer neki tetszik. ezt nem bántásból írtam nehogy megsértődj.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Klikodesh #4641 üzenetére
A valóságban minden épületet ugyanaz tervez, szerinted egymáshoz igazítják a színeket, mintákat, stb.?
Azt pedig már megbeszéltük, hogy az ízlésednek megfelelő mértékben tudsz változtatni. Például az éjszakai égbolt magas minőségű textúrája vagy a részletesebb vér mit ront az összképen?(#4636) TTomax:
Szerintem ne hiányold
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz hoffman_ #4647 üzenetére
A honlapjukon van fent pár.
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz s4hu|SyD^ #4704 üzenetére
Egy küldetés sorozat végén kapod egy istentől. Többet nem árulunk el mert akkor a spontanitás szépsége odalesz.
Ha jól emlékszem 50-es mágia sebzés elnyelése van és szépen vibrál körülötte a levegő.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Zolinho1026 #4711 üzenetére
Itthon sincs sokkal többe....
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz don pardon #4726 üzenetére
Passz
Én a maszkokról tudom , illetve van pár pajzs és fegyver. Ezek kinézetre is eltérnek. Lehet, hogy páncélban is van ilyen."A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
Pontosan, sajnos beiktathattak volna korlátozásokat. Ugyanúgy ahogy az előző részekbe. Lassabb fejlődést, szint és skill -nél egyaránt. Egy szint alatt egy skill korlátozott számú fejlődését. Mert így sajnos sokan akaratlanul is tápolnak.
Én újrakezdtem nemrég és figyelek ezekre nagyon. Régen a mesélő feladata volt fenntartani az egyensúlyt, most nekünk kell.
Amúgy már csinálnak a tápolást és gyors fejlődést gátló, az egyensúlyra törekvő modokat.[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz #19617792 #4790 üzenetére
Egy kicsit nekem is jobban kellett koncentrálni, de azért érthető.
Az első pontból egyet kell választani, szájíz szerint. Ez a skillek fejlődési ütemét befolyásolja pl. 50% rebalance, 500 ütés helyett 1000 kell. A rebalance pedig kicsit értelmesebben átrendezi a fejlődés ütemét. A második pontban pedig a szintlépéshez szükséges skill mennyiséget szabályozza ill. az xp mennyiségét. Négy félke fejlődési ütem van de a srác szerint ajánlott a legjobb szerintem is. Az elején picit könnyebben fejlődsz majd jóval nehezebben.Inv1sus: Az a harmadik pontban van, ha jól láttam. Azt egyszerűen nem kell feltenni és kész.
"early perk skill " erre a részre gondoltál?Szerintem, ha az első két pont közül raksz be esp-t akkor az nem játszik..töltsd le a file-t és akkor jobban látod.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
Így van!
Ezzel már elég élvezhető a játék. Pacing Revamp - Skill Rebalance - Better Leveling - MoreNemcsak, hogy felére lassítja skillek fejlődési ütemét de még a növekedési ütemüket is nagyon jól megváltoztatja. Ugyanez a szintlépéshez szükséges xp-re is igaz. Én most vagyok az új karakteremmel kb. az 50. óra körül 17. szinten. Régen már az első sárkány megölése előtt pár óra játék után voltam ezen a szinten. Hamar értelmét is vesztette a játék.
Így viszont újra élvezhető. Sokkal nagyobb szerepet kapnak a bőr/vas páncélok, steel fegyverek. Sokkal többet kell taktikázni, meggondolni, hogy mire teszed a nehezen megszerzett pontokat. Ajánlom minden kedves rpg fanatikusnak.A 1 - Skill Rebalance + 50% Speed -et ésa less linear xp esp-t kell feltenni.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Mackósajt #5477 üzenetére
"A javításokat a játék nem telepíti automatikusan, nekem kell levadásznom őket?"
Ha warez a játék akkor kell csak vadásznod a frissítésekre, egyébként a steam megteszi. Ha automatikus frissítésre van állítva, akkor magától, egyébként kattintásra.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz maszi99 #7164 üzenetére
"Csak mert próbálok most már csak érdekesebb küldetéseket megcsinálni, kicsit beleuntam a játékba és az egyforma barlangokba."
A barlangok nem egyformák, csak mint a valóságban...inkább arra gondolt, hogy több küldi is van egy helyre. pl.: egy barlangba több küldetés is szólhat /ezek random küldetések/
Ezeket tényleg unalmas a végtelenségig csinálni.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz Inv1sus #7954 üzenetére
Ha-ha....
Ennek kapcsán, van pár nagyon jó játékmenet befolyásoló mod is.
Én már rég óta használom, mert így jóval nehezebb és a valósághoz közelebb áll a játék.[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
-
Kelvin
őstag
válasz RetepNyaraB #8205 üzenetére
"Egyébként látom van már a SkyBoostból 1,4 béta, amely az új peccs alatt is fut."
Valamit nagyon elnéztél, nincs ilyen az r4 ugyanúgy az 1.3.10.0-es játékverzióhoz van.
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz WonderCSabo #8223 üzenetére
Persze, hogy többet fed le, valószínűleg mindent. Ahogy feljebb is írtad ezekből butították le.
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz WonderCSabo #8255 üzenetére
Véleményem szerint, a nexus textúra pakk nagyobb felbontású. Ez csak akkor látszik ha valamit kimondottan közelről nézel, föld, fal, stb. De összességében a hivatalos mégis egy egész képet ad, minden passzol, mivel mindennek részletesebb a felbontása.
Engem a nexus-féle néha zavart, mivel sokszor nagy volt a kontraszt az egyes elemek között. Ami már elkészült és ami még nem. A másik pozitívum, hogy nálam gyönyörűen fut a hivatalos textúra-pakkal, lag nélkül és folyamatosan."A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Kelvin
őstag
válasz WonderCSabo #8261 üzenetére
"Csináltam, egy ebony armor before after képet."
Itt most a hivatalos textúra pakk előtti és utáni képet láthatjuk? Vagy ez egyedi páncél textúra?A második linked érdekes, én simán ahogy eddig is kellett bemásoltam a data könyvtárba pár kisebb textúra pakkot és megy úgy is.
Én lehet nem rakom vissza a Skyrim HD modot mert akkor érezhetően lassabb volt a mozgás és még mikro lag is jelentkezett nálam. Ugyanaz a kártyánk csak nekem az 5-ös széria.Xerxész: a hivatalos textúra pakk telepítése után nem tapasztaltam fps-csökkenést.
[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"