Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • John Fowler

    tag

    válasz torma1981 #6696 üzenetére

    Nem mondtam, hogy nincs kihívás, de két dolog zavar:

    - alapból a játék ha naív az ember, piszok nehéz. Feltolod a nehézséget mondván már rutinos RPG-s vagy, majd indítasz egy varázslót, akire aggatsz valami rongyot, esetleg a kezébe adsz egy tőrt, hogy mégis legyen benne valami, használod az elérhető varázslatokat, és kész. Pár szint után vért lehet izzadni.
    - ha reagálsz a helyzetre a játék adta lehetőségekkel -elkezded nyomni a smithinget, alchemyt, enchantot, akkor meg elég gyorsan übertáp leszel, és viccesen könnyű.

    Szóval fura nekem, hogy a lehetőségek visszafogásával magadnak kell szabályozni a kihívást.
    Ez ha nem mazochista az ember kicsit ellustít, és felesleges körökre kényszerít.

    Véleményem szerint túl nagy súlyt kapott a craftolás (smithing/alchemy/ench) -amik a jelentőségükhöz képest egyébként bazi könnyűk, mert gyakorlatilag nyersanyag is van vakulásig, pillanatok alatt lehet nyomni 20-30 szinteket a képzettségen, pénz se igazán kell hozzá, minden kis porfészekben van rá lehetőség, stb.

    Emellett pl a destructiont felnyomni 40-ről 60-ra sokkal hosszadalmasabb (a falnak állítom a karakterem, téglát rakok a cast gombra, és úgy hagyom reggelig az nyilván nem megoldás) és mégis alig okoz döntő kölönbséget (nem igazán lesz erősebb az adott spell, vagy ilyesmi)

    ''A kocsmáros ért ehez, mert itt már öltek orvost is -régi étterem'' Rejtő: Piszkos Fred, a kapitány

Új hozzászólás Aktív témák