- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Persze, ennek a mértékén lehet vitatkozni, ezzel én is tisztában vagyok, de hogy egy világ teljesen statikus legyen, az ugyanannyira irreális - szerintem -, minthogy minden ugyanannyira fejlődjön, mint a játékos. Előző esetben tápolt karakterekkel semmi kihívás nincs a játékban, utóbbiban meg max. nehéz legyőzni egy-egy, elméletileg kevésbé fejlődőképes lényt, de ha csak e 2 között lehet választani, akkor én inkább az utóbbira szavazok, mert egyrészt szeretem, ha van kihívás egy játékban, másrészt viszont utálom, ha szívatásra állítják be. Nyilván jobb lenne egy differenciált fejlődés, szerintem ezt azért hanyagolták az Oblivionban, mert anno nem volt az a gép, amely mindezt játszható szint mellett kiszámolhatta volna. Majd meglátjuk, Skyrimben hogyan lesz, de én továbbra is a fejlődő világ híve vagyok (és persze nyilván reálisabb lenne egy létformáktól függő fejlődés).
HaaS: Úgy látom, elég távol állsz a realitások talajától.
GypsFulvus2: Lényegében akkor uazt várnánk el mind2en. Azt tudom, hogy a patkányok nem sebződtek sem a varázstűztől, sem a kardtól, ahogy azt is, hogy bementem egy barlangba, ahol szembe jött velem egy bandita, és ahogy szinte csak rámnézett, már végem is volt. God módban püföltem fél óráig, meghal-e, de nem. Hát, ha valami, ez teljesen irreális.
Obliban ott a csúszka, ha túl könnyűnek találnád a játékot.
Tartok egyébként én is a Skyrim butításától, mert eleve az, hogy a folyamatos és teljes, mindenre reagáló fejlődési rendszert kivették belőle, már erre utal.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!