- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bronco80
aktív tag
válasz Tibiajax #142 üzenetére
Digitális kuplunggal csak a startolás nehéz egy kicsit.
Ahogy én csinálom: rajt előtt fullgáz és a helyes sebesség (autótól függ melyik a legjobb startsebesség), a rajt pillanatában fullgáz, aztán gyorsan felengedem, hogy ne pörögjön a kerék. Ezután autótól függően adagolom a gázt.
Váltásnál csak annyi a fontos, hogy ismerd az adott autót, pld a Ford GT-nél 6000-nél már váltani kell, hiába pörög 8000-ig, viszont egyes kocsiknál érdemes kipörgetni a rev limiter közelébe (pl. Enzo, Jaguar XJ220). Általánosságban azt lehet mondani, hogy a nagy nyomatékú amcsi autókkal (Z06, Viper, S7, Ford GT) válthatsz hamarabb.Néhány autó pedig szereti ha magasabb fokozatban indulsz.
Amikkel én 2-ben rajtolok: Ascari, Corvette C6, TVR-ek, Mustang, Pontiac GTO, Ford GT, Cadillac XLR-V, Aston DB7 Zagato, Spyker.
3-asban: Saleen S7 (ezzel ritkán megyek, lehet, hogy a 2-es jobb) , Viper, Z06. -
Fel
addikt
válasz Tibiajax #142 üzenetére
Bronco hszéhez még annyit, h nem mindegyik autónál tudsz kuplungolni pl: az összes új Maserati, Ferrari, Lamborghini, egynémely Merci, Audi és a Golf R32, vmint a Wiesmann MF3.
Rajtoláskor én is úgy cselekszem mint Bronco, fullgáz 'GO'-ig (különben lefullad), majd gáz vissza egy pillanatra és újra lehet nyomni neki...Érdemes sokat gyakorolgatni, h melyik kocsinál hol érdemes felváltani, de a tiltást mindig kerüld, mert utánna nagyon ledadognak és sokat vesztel a lendületedből.
És a legtutibb: Saleen S7, rajt kettesben... Eddig ez a legjobb eredményem (sík terepen, lejtőn lefelé 1.91..)
Sztem érdemes azt a fokozatot választani rajtoláshoz, amelyikben az adott kocsi eléri a 100-as tempót.
Jó szórakozást a gyakorláshoz!Még egy tanács: rajtolás szekvenciális váltójú/ teljesen mindegy milyen váltójú + auto kuplung/ automata váltás esetén: Nem kell a visszaszámlálás ideje alatt bőgetni a motort! Alapjárat, majd '1' és 'Go' között finoman adni a gázt (okok billel nehezebb, de akkor is csak ekkor érdemes gyorsítani), mert így nem pörögnek el a kerekek. Sokan tiltásból indulnak, és csodálkoznak, h ugyanolyan autóval, rajtolásnál kerülgetek ki mindenkit...hát hogy is van ez??.. megint egy csíter..