Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bronco80

    aktív tag

    válasz Tibiajax #142 üzenetére

    ;)
    Digitális kuplunggal csak a startolás nehéz egy kicsit.
    Ahogy én csinálom: rajt előtt fullgáz és a helyes sebesség (autótól függ melyik a legjobb startsebesség), a rajt pillanatában fullgáz, aztán gyorsan felengedem, hogy ne pörögjön a kerék. Ezután autótól függően adagolom a gázt.
    Váltásnál csak annyi a fontos, hogy ismerd az adott autót, pld a Ford GT-nél 6000-nél már váltani kell, hiába pörög 8000-ig, viszont egyes kocsiknál érdemes kipörgetni a rev limiter közelébe (pl. Enzo, Jaguar XJ220). Általánosságban azt lehet mondani, hogy a nagy nyomatékú amcsi autókkal (Z06, Viper, S7, Ford GT) válthatsz hamarabb.

    Néhány autó pedig szereti ha magasabb fokozatban indulsz.
    Amikkel én 2-ben rajtolok: Ascari, Corvette C6, TVR-ek, Mustang, Pontiac GTO, Ford GT, Cadillac XLR-V, Aston DB7 Zagato, Spyker.
    3-asban: Saleen S7 (ezzel ritkán megyek, lehet, hogy a 2-es jobb) , Viper, Z06.

  • Fel

    addikt

    válasz Tibiajax #142 üzenetére

    Bronco hszéhez még annyit, h nem mindegyik autónál tudsz kuplungolni pl: az összes új Maserati, Ferrari, Lamborghini, egynémely Merci, Audi és a Golf R32, vmint a Wiesmann MF3.
    Rajtoláskor én is úgy cselekszem mint Bronco, fullgáz 'GO'-ig (különben lefullad), majd gáz vissza egy pillanatra és újra lehet nyomni neki...Érdemes sokat gyakorolgatni, h melyik kocsinál hol érdemes felváltani, de a tiltást mindig kerüld, mert utánna nagyon ledadognak és sokat vesztel a lendületedből.
    És a legtutibb: Saleen S7, rajt kettesben... :D Eddig ez a legjobb eredményem (sík terepen, lejtőn lefelé 1.91..)
    Sztem érdemes azt a fokozatot választani rajtoláshoz, amelyikben az adott kocsi eléri a 100-as tempót.
    Jó szórakozást a gyakorláshoz!

    Még egy tanács: rajtolás szekvenciális váltójú/ teljesen mindegy milyen váltójú + auto kuplung/ automata váltás esetén: Nem kell a visszaszámlálás ideje alatt bőgetni a motort! Alapjárat, majd '1' és 'Go' között finoman adni a gázt (okok billel nehezebb, de akkor is csak ekkor érdemes gyorsítani), mert így nem pörögnek el a kerekek. Sokan tiltásból indulnak, és csodálkoznak, h ugyanolyan autóval, rajtolásnál kerülgetek ki mindenkit...hát hogy is van ez??.. megint egy csíter..

Új hozzászólás Aktív témák