Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bronco80

    aktív tag

    válasz Tibiajax #142 üzenetére

    ;)
    Digitális kuplunggal csak a startolás nehéz egy kicsit.
    Ahogy én csinálom: rajt előtt fullgáz és a helyes sebesség (autótól függ melyik a legjobb startsebesség), a rajt pillanatában fullgáz, aztán gyorsan felengedem, hogy ne pörögjön a kerék. Ezután autótól függően adagolom a gázt.
    Váltásnál csak annyi a fontos, hogy ismerd az adott autót, pld a Ford GT-nél 6000-nél már váltani kell, hiába pörög 8000-ig, viszont egyes kocsiknál érdemes kipörgetni a rev limiter közelébe (pl. Enzo, Jaguar XJ220). Általánosságban azt lehet mondani, hogy a nagy nyomatékú amcsi autókkal (Z06, Viper, S7, Ford GT) válthatsz hamarabb.

    Néhány autó pedig szereti ha magasabb fokozatban indulsz.
    Amikkel én 2-ben rajtolok: Ascari, Corvette C6, TVR-ek, Mustang, Pontiac GTO, Ford GT, Cadillac XLR-V, Aston DB7 Zagato, Spyker.
    3-asban: Saleen S7 (ezzel ritkán megyek, lehet, hogy a 2-es jobb) , Viper, Z06.

Új hozzászólás Aktív témák