- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bronco80
aktív tag
válasz slayer006 #554 üzenetére
Ez azért nem teljesen igaz, az A osztály autói és néhány B-s, C-s is (pláne kuplunggal) veri a motorokat. Gyorsulásra tényleg nagyon jók a motorok, de kanyarokban (pláne éles kanyarokban) sokat vesztenek. (elég csak megnézni a No Restriction rangsorokat)
A Mill. Challenge-re tényleg motor a legjobb, de csak a forgalom miatt.