- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- iPhone topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18000 üzenetére
Akkor még tele volt a mezőny sírósabb emberkékkel.
Akiknek nem volt idejük elindulni a Maseratis futamon?Be lehet menni 2'10"00 alá
Na ja: én elkezdtem aztán bénázni, de azért mostanra kb.
100 km után csak összejött egy 2'08" (nyersen már 7, de
bakis). Kicsit még szórakozok vele, mert mókás... Ja, és
azért sárga a Ferrari, nehogy összekeverjem az ST3-mal. -
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18002 üzenetére
Igazából arra volt kíváncsi, hogy mennyi van még benne.
Szerintem le lehet menni 2'06-ig. De nem billel: nem kell
kormány*, de mindenképpen vmi analóg kontroller, pl. egy
joy (bár olyannal már régen nyomtam autós játékot), vagy
egy gamepad (ami lényegében két analóg joy).
Utóbbiban az a "nyerő", hogy elkülönül a gáz/fék és a
kormány, ami egy joynál nem tud: azzal nehezebb.Btw. elkezdett balra húzni a gamepad-em, s most nincs
kedvem vacakolni a kalibrálással, amúgy meg elfáradtam:
szóval ami biztos, hogy 2'07 simán futható (odafigyelve),
és szerintem benne van még a 2'06 - vagy akár jobb...*: persze nem rossz az, tehát nem beszélem le róla!
(Szerk: sőt, éppenséggel van is egy eladó példányom...)
Csak ha önmagában a jó idő elérése a cél, ahhoz nem kell.[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
Nagyon jó időket mentek, én még csak 3'30-nál járok, igaz csak 3/4 órát próbálkoztam.
szerk: ehh, nem offolok.
[ Szerkesztve ]
-
Zoo123
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #18002 üzenetére
Hát nem győzők ámulni, köszönöm szépen DigitXT, TESCO-Zsömle, remek időeredménynek!
Rendesen leiskoláztatok, de ez nem baj, legalább látom hogy még van hová fejlődnöm!
Áhh.... vennem kell egy kormányt, ti mivel toljátok?
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
DigitXT
félisten
Azért az OFF részére válaszolok: teljesen rendben lévőnek néz ki a gép.
Ha más játékban nincs gond, akkor ez nem procilimit (amúgy sem valsz),
hanem valami TDU bug. Esetleg ha van ismerősödnek más procija, ami a
lapodba belemegy, lehet vele kísérletezni, de persze elég macerás dolog. -
DigitXT
félisten
válasz Zoo123 #18005 üzenetére
ti mivel toljátok
TESCO-Zsömle írta, hogy joystickel, én meg az előző HSZ-ben ecsetelem,
hogy gamepaddel. Amúgy van még itt egy G25 is, de azt még meg kell
szoknom, meg így éjszaka elég érdekes lenne, ha azzal csörömpölnék...Amúgy az előző bajnoki futamon 3 másodpercet vertem a G25-ös időmre:
ez persze nem jelenti azt, hogy a gamepad jobb, viszont a kormányt még
nem szoktam meg. Amúgy a legnagyobb feeling, az FFB a legnagyobb
kihívás is egyben, mivel simán kimegy a kezedből az autó, ha nem figyelsz
és sokkal nehezebb korrigálni is egy megcsúszást. Legalábbis nekem. De
az élmény kárpótol, csak nem tudom, mikorra szokom meg a TDU-ban.
Ha megint ilyen lusta leszek, és maradok a gamepad-nél, akkor soha... -
blazsey2
senior tag
Jó lenne ha ez minél előbb valóság lenne [link].
PSN ID:blazseydr
-
CsiguszMaxim
senior tag
Jó reggelt! Sietek mert elkésem a munkából. Két napja kezdtem játszani és ezért COD-ozom inkább. Billentyűzettel követtem el ezt a rémtettet. Na szép napot mindenkinek.
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
DigitXT
félisten
válasz madstunt #18012 üzenetére
Csitt-psszt! Szakmai topikban nem reklámozunk: aki keres, az talál. Jó, azért off-ban és zárójelek közt én is megemlítettem, de csak azért, mert anno olyan lelkesen érdeklődtek innen, amikor még meg sem hírdettem. (Azóta meg alig: pl. nem tudják eldönteni - tisztelet a kivételnek - hogy akkor ez most FFB-s, vagy sem: 4 egyértelmű jele van, hogy az, de mindegy.)
-
nap
addikt
válasz CsiguszMaxim #18010 üzenetére
Nyugi, elsore tobb, mint egy percet vertem DigitXT idejere. Ugy a huszadik kornyeken sikerult bemennem 4 perc ala. Ha a vegere 3'45 kornyeken leszek, akkor mar nagyon jo vagyok. Mivel billentyuvel nyomom, mindig le leszek maradva a kormanyosokhoz kepest.
Sokat segitenek a reszidok, hogy jobb lehessek.browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Scorpio06 #18015 üzenetére
nem ééértem hogy piros az az autó.... nekem nem engedi festetni...
Meg ez nekem magas... Elindulok (PH! - #16) van egy balos kanyar, amit csúszás minden nélkül beveszek padló gázon, utánna ott a checkpoint, és neszeneked 1msp hátrány egyből... de ez hogy??
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
DigitXT
félisten
válasz Jakab66[hun] #18017 üzenetére
Előbbi mod lehet, utóbbi meg egy elrontott rajt.
-
Scorpio06
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #18017 üzenetére
Én trade-n vettem ilyen színnel.
Az első check-nél nekemis majdnem 1mp hátrányom van. DigitXT nagyon gyors! -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #18018 üzenetére
Én azt nem értem, egyenesbe hogy vagy gyorsabb. Kigyorsításnál jó vagyok, ott még első CP-nál 0.3-at faragok a hátrányból, a másodiknál 0.1-et, aztán a következőnél már kapok 0.1-et, aztán 0.3-at. Mindezt padlógázos szakaszon, ahol -elvileg- csak stagnálhatna a különbség, ha a kigyorsításom jobb. Persze láttunk már cifrábbakat is a játékban, csak furcsa...
Cseles kanyarokban tudok hozni ált 0.3s-ot, függetlenül a graf beállításoktól, de egyenesbe a zömük elkopik a fent említett módon...[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #18020 üzenetére
Nitró
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz madstunt #18021 üzenetére
Érdekelne még, hogy hány FPS-el tolja, mert mikor videót akarok készíteni és hirtelen 60-80-ról 30-40-re esik az FPS, úgy elfogy a motorerő, hogy az 5. fokozatot már alig akarja bevenni, és roppantmód nő a hátrányom.
Na, majd ha kész lesz a víz, és lecserélem a Q6600-ost egy E8500-ra...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Davetim
tag
válasz TESCO-Zsömle #18020 üzenetére
Nálam ez elsősorban a rajtnál jelentkezett. Az egy dolog, hogy 0,22-nél kisebb hátrányom még sose volt az első cp-nél, de a harmadikra meg is duplázódik. Próbáltam mindenféle fordulatnál váltani, de ennél jobb nem jött össze. Később a hosszú egyeneseket én betudtam a jobb kigyorsításnak, de nem mentem túl sokat. Bár most hogy belegondolok, logikus hogy mindenhol legyorsul, nem csak az elején
A kanyarokon egyébként ez az idő még simán hozható így is, akkor lesz baj ha DigitXT azokat is kijavítja
szerk: egyébként nekem 60-80 fps-el fut a játék.[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #18022 üzenetére
Víz mint vízhűtés?
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18023 üzenetére
Mobilról vagyok, majd később írok a többieknek is, csak felkaptam a fejem a váltásra: egyszer volt ilyen, hogy beírtad, hogy rájöttél, hogy 6000-nél kell váltani. Megnéztem, és pont ott váltott az automata. Szóval felfelé teljesen jó, kivéve, ha zökkenésre véletlenül felvált (előző futamon volt gyakori). Sajnos a leváltásokhoz sokszor buta, a kézi váltást meg a magas FPS miatt (150) totál rapszódikusan kezeli. Nekem amúgy a 60 FPS ebben a játékban kevés, ha gyors akarok lenni: olyan feeling, mintha kúszna az autó, valamint érezhetően, mérhetően (és elvből is) nő az input lag. Azt mondjuk, hogy a motorerő is elfogy most hallom először, de majd tesztelek FRAPS-szel, ha lesz időm.
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #18025 üzenetére
Ez a 6000-es dolog a ph 12-nél volt, és akkor kiderült, hogy csak azért hittem, hogy megtaláltam a jó rajt titkát, mert pont akkor vette át dulifi a vezetést egy emberi rajttal
A magas fps okozhat anomáliákat, ez már a ph01-nél kiderült. Ott történt, hogy épp a 2'27 alá próbáltam bemenni, aztán graf állítás után mentem egyből egy 2'25 közepét, majd közvetlenül utána egy 2''24"52-t.
Egy alt+tab után meg sehogy se tudtam megint így menni, sőt, sok-sok óra után is kerek 2'26 lett a legjobb időm, pedig asszem próbálkoztam utána is magas fps-el. Erről van ingame videóm is, érdemes megnézni a részidőket. Az látszik a videón, hogy jó pár kanyarból sokkal jobban jöttem ki, mint a referencia időnél, komoly hiba is csak egy van benne, és mégis lemaradtam.Azt nem állítom, hogy most is erről van szó, de nem árt tudni, hogy ilyen is van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18026 üzenetére
Hát ez tök jó: alacsony FPS-nél irányíthatatlan, magasnál meg bugzik?
Egyébként velem is volt, hogy nem tudtam menni a saját időmmel, de abban
közel sem lennék biztos, hogy az az idő anomália volt, hiszen nagyon kicsin
múlhatnak ilyen másodperces különbségek: aztán amikor utolértem magam,
akkor megnyugodtam, hogy rendben vagyunk. Viszont ha majd a FRAPS-os
méréssel kiderül, hogy tényleg "gyengébb a motor" alacsony FPS-nél, akkor
morci leszek: igaz, "technikai sport", nem egyformák a gépeink...! Bár az is
igaz, hogy a kontrollerjeink sem, pl. aki billel megy, sosem fog tudni olyat
rajtolni, mint aki analóg kontrollerrel, abban egészen biztos vagyok, valamint
elnyúltott kanyarokban is nagyon nagy (!) hátrányban van, pláne ezzel a dög
Mercivel, ami a legkisebb túlkormányzást is heveny lassulással reagálja le... -
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18026 üzenetére
Emberi rajt, ez jó. Btw. én néha csukott szemmel rajtolok: ha pl. akkor kezded nyomni, amikor meglátod a "GO" feliratot, már elkéstél. (Reakcióidő: durva lenne, ha nem lehetne kiszámítani a rajtolás idejét - pl. véletlen hosszú ideig égnének a piros lámpák -, csak úgy repkednének a fél mp-s különbségek...)
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #18027 üzenetére
velem is volt, hogy nem tudtam menni a saját időmmel
Nekem is sokszor, de itt nagyon kilógott a lóláb. Megyek két olyan időt egymás után a semmiből, aminek aztán a közelébe nem tudok jutni.
Eléggé idegesített, hogy létezhet ilyen bug, ezért elég rendesen próbáltam rácáfolni, azzal hogy megismétlem ezt az időt. De nem jött össze, ez a 2'26 is kiemelkedő volt. Mellesleg hasonló volt a helyzet mint itt, egyszerűen elgyorsultam az egyenesekben, de a videón ez látszik is. Hozzá kell tenni, hogy ha nem lettek volna ilyen sűrűn kapuk, talán sose jövünk rá.A mostani rajt meg: tudom én, hogy nem szabad tekergetni a kormányt, de hiába, Mindjárt csinálok videót.
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18031 üzenetére
Majd otthon megnézem a videót. (Nemsokára indulok haza,
de a TDU-zás helyett még IRL programom van, szóval a bug*
tesztelés lehet, hogy csak késő este fog bekövetkezni.)Btw. most, hogy mondod ezt, mintha én is éreztem volna már
néha-néha (!) úgy, hogy valahol hirtelen csak úgy sokkal jobb
lettem, noha nem csináltam semmi extrát, máskor meg nem:
lehet, hogy tényleg "bugzik"? Ha viszont azt csinálja, az gáz,
mert akkor ~nem lehet folytatni a bajnokságot, mivel ki tudja,
hogy kinél, mikor bugzik éppen, és mi a reális idő... De azért
hiszem, hogy ha tudunk menni egymás ideje ellen, akkor az
nem bugos. Eddig azért tipikusan ez volt a helyzet, nem?*Szerk: amúgy eleget sz*pok debuggal a munkahelyemen is.
[ Szerkesztve ]
-
Davetim
tag
válasz DigitXT #18032 üzenetére
Íme, ez lett a legjobb. Egyszer sikerült az első cp-nél 0,12 is, szóval nem tudom. El tudom képzelni, hogy tényleg lehet ilyet rajtolni meg menni, de akkor te nagyon tudsz valamit
szerk: egyébként kis proci pöcckölésnek hála most nekem is 90-110 fpsel fut, de váltani még tudok.[ Szerkesztve ]
-
Rototti
senior tag
Na, én is javítottam: 3:24:72
A rajt az teljes homály, mindig benne hagyok 6-8 tizedet a 3. cpben, pedig eddig a rajttal sosem szokott gond lenni. Ennek ellenére többször is sikerül DigitXT idejével menni, néha alatta is, amit nem azzal azonosítok, hogy gyors vagyok, hanem azzal, hogy DigitXT még nem pakolta ki kártyáit...Davetim: Jól hallom, hogy a rajtnál nem csikorognak a kerekek??? Ha igen, aztat, hogy csinálod?
Kimi - The King of Spa
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18033 üzenetére
Egyszer sikerült az első cp-nél 0,12 is
Na ugye, akkor milyen bug-ról beszélünk?
De azért a bogár ott a fülemben, szóval amint
lesz elegendő szabad kapacitásom, csinálok
FRAPS-os teszteket, meg beüzemelem a TV
kártyát is, hogy 100 FPS+-oknál nézzem.
Amúgy ha lebutítom a grafikát, van az 200 is.Megnéztem a videót: túl sokat kormányzol!
Szóval simán van még abban a rajtban...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Rototti #18035 üzenetére
Ha igen, aztat, hogy csinálod?
Ha ilyen kérdések merülnek fel, akkor nem tudom, minek kell
esetleges játék hibát látni ott, ahol nincs is...* Nyilván nem
padlógázzal kell rajtolni. Persze ez az, amit a billesek sosem
fognak tudni, ezért sem merül fel bennem, hogy billel menjek.
(Amíg dulifiO billel ment, minden rajtjában benne hagyott vagy
fél másodpercet, ami azért elég zavaró hátrány tud lenni...)*: de azért fogok tesztelni, ahogy az előző HSZ-ben írtam,
bár így, hogy látom, hogy vaklárma volt a rajt, kevésbé izgi.Szerk: félre ne értsd, tudom, hogy te nem billel mész, ez csak
példa volt. De azt az analóg kontrollert se tessék már csutkáig
kib*szni a rajtnál: mindjárt röpködni fognak a nyert tizedek...
Legyen az kormány/pedál, gamepad, joystick, vagy akármi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Scorpio06 #18019 üzenetére
Billentyűvel nem is lesz sokkal jobb. Olyan karakterisztikájú gázadást,
amit én használok (meg aki még utolér), kizárt, hogy billel leadjál.
A másik meg, hogy az az 1 mp nem csak a csikorgó kerekekből, vagy
az esetlegesen lekésett "GO"-ról szól, hanem arról, hogy billel kizárt,
hogy kellően finoman egyenesítsd ki a kanyarokat. A Davetim által
linkelt videóban ő pl. szép íveket megy, de a szépség nem mindig
egyenlő a hatékonnyal, mivel még lehet ott gyorsulni, ha finomabb
mozdulatokat használ... Nekem sem elsőre volt ilyen a rajtom, több
alkalommal próbálkoztam, és kísérleteztem ki, hogy mi a jó. Tettem
ezt azért, hogy Rototti idejét utolérjem (!!!), mert (ez hihetetlen?),
elsőre bőven nem sikerült: már az nagy szó volt, ha a 3. (vagy 2.?)
checknél épp utolérem, annak ellenére, hogy az elsőig már megvolt
a technika, s megvolt az előny. Szvsz trükkös ez a rajt, nem bugos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #18031 üzenetére
Megnéztem az mkv-t: milyen lóláb? Elpattog az autó,
kicsit más a kormánymozdulat, és máris veszítesz a
tempóból, ami meg súlyos tizedekben realizálódik.Meg aztán azt gondolom te is vágod, hogy ez a kör,
messze nem volt tökéletes: vannak hibák is, amiket
amúgy az utánuk elvesztetett tizedek hűen mutatnak.Igaz, hogy anno közel sem ment ez nekem így (!), s
kaptam is 4 másodpercet, de mostanra talán látszik,
hogy nem a levegőbe beszélek: abban biztos vagyok,
hogy ma már az akkori időmet sokkal meg tudnám
verni ezen a futamon is. Ha esetleg TESCO-Zsömle
lomtárjában valahol megvan a pálya, vagy képes azt
újra alkotni, szívesen felteszem (bajnokságon kívül),
akár teszt célzattal is: kíváncsi vagyok mit mennék![ Szerkesztve ]
-
Rototti
senior tag
válasz DigitXT #18038 üzenetére
Ahaa. Látszik még, hogy kb a 13-as futamnál kapcsolódtam be... Eddig mindig padlógázas volt az indulás és mindig gyors is volt, de úgy tűnik, hogy ez csak az adott autónak volt köszönhető. Na majd megprószálom holnap úgy, azzal talán behozom a mostani idődet.
Egyébként látom, hogy davetim is próbálkozik, de nincsenek idők... Mindenki a végére hagyja a képet?? Meglepi lesz?Kimi - The King of Spa
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #18038 üzenetére
Nana! Bill-el is meg lehet közelíteni az idődet 0.4 alá. Nálam ugyanis csak a kormányzás analóg, a gáz és a fék triggereken vcannak. Ha én el tudok úgy indulni, hogy nem csikorog a kerék, akkor bárki más is meg tudja csinálni. Persze gyakorlás kérdése az egész, és sose lesz olyan jó, mint analóggal, de jobb mint a padló.
Kanyarokról annyit, hogy ha tudnék úgy gyorsulni mint te, akkor több, mint 2mp-et rámolhatnék be. Ebben van pár kitapasztalt dolog, amire első körben sose gondolna az ember.
sz: Azért a legnagyobb gond még mindíg az, hogy eddig nem volt 1 tiszta köröm se...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #18046 üzenetére
Nézd vissza, én csak az egyenesekben történő legyorsulást említettem, a rajtot nem. Az más műfaj... De hogy egy adott kanyarból kijőve (kigyorsítva) az első fél km-en én vagyok a gyorsabb, aztán az egyenes (padlógázos) szakaszon versz xarrá, az kissé fura.
Nem vádaskodás, csupán észrevételezés.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18047 üzenetére
Fogalmam sincs: nem látom, hogy hogy mész azon a szakaszon,
és azt sem tudom, hogy én hogy mentem. Hogy őszinte legyek a
pályát is eléggé elfelejtettem, az elején azt hittem, hogy véletlenül
egy másik futamra kattintottam, annyira nem volt ismerős a dolog.Bemelegítő idő volt, de úgy, hogy beleraktam 250 km-t, hogy ne
maradjon benne nyilvánvalóan oltárian elbarmolt kanyar. Ennyire
sikerült, mint látom, neked is ment ilyen idő, így engedelmeddel
nem firtatnám a témát. Legközelebb akkor térek vissza rá, ha a
FRAPS-os teszteket is megcsinálom, de most abszolút nincs
hozzá kedvem. Annyit tudok, hogy nem véletlen megyek 150
FPS-sel: anno néztem Vsync-es 60-at, és "siralom", hogy hogy
viselkedik akkor az autó. Nekem így jó. De most így sem tudok
most menni a tegnapi időmmel. Ja, biztos bugos! Nem, nem az
a baj, hogy most ideges vagyok, és nem koncentrálok oda: bug. -
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18022 üzenetére
Még erre reagálok: nekem is Q6600-am van, csak picit húzva.
Viszont én alacsonyabb felbontásban játszok, mivel nem monitorom,
hanem LCD TV-m van. Következésképpen hiába fogsz procit cserélni,
nagy felbontásban, ha rárakod a max. grafot a VGA-d lesz kevés.Jah, amúgy azt írod, hogy "alig akarja bevenni": kézi váltóval mész?
Honnan tudod, hogy mindig optimális pillanatban váltasz? Azonnal
hazavághatja a gyorsulást: az automata egyenes szakaszon (mert
úgy látom azzal van a gondod), ha nem ugrik az autó, akkor mindig
az ideális fordulatnál vált fel. Ha automatával mész, akkor tárgytalan.
(Amúgy az meg lefelé váltásnál katasztrófa, és 150 FPS-nél: ehh...)[ Szerkesztve ]
-
B2man
tag
A PH 4-nél még 5600+ procim volt, 9600GT kártyával. Ott picit butított (asszem no AA + HDR + felbontás kicsit vissza) 90-110 fps-em volt. Davetim 1 század másodperccel tudott csak megverni, az számomra nagy szó. Normál beállításnál (50-60 fps) minimum 1 másodpercet lassultam, pedig nem kicsit ismertem a pályát. A mostani konfigommal akármit csinálok (értsd maximumtól a minimál graf, 800*600, semmi képjavítóig) 50 körüli fps-em van, időnként akadásokkal és hát baromi lassú vagyok, mert egyszerűen nem tudom finoman kezelni a kocsikat. Másra már nem tudok gondolni, minthogy a kormányom okozza, amit garis cserébe kaptam, mert kb azóta szenvedek. Most kipróbáltam 4 maggal is ugyanaz, tehát nem a 3 mag okozza. Na, ebből azt akartam kihozni, hogy tuti van előny a magas fps-ből, de ez benne van a pakliban.
Szerk: magas fps-nél viszont tényleg jelentkezik a váltási bug, ez hátrányt jelent. Persze van automata váltó, de attól én agybajt kapok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Billentyűzet gondom van
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LEGO klub
- Escape from Tarkov
- Stellar Blade
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!