- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OneSport OT05 - finomhangolás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ny.janos
tag
Sziasztok!
Szolgáltató egy idén év közbeni NMHH határozatot (és kötbérfizetést) követően úgy döntött, hogy nem "tolerálja" tovább javítási kérelmemet, ha hibás működést tapasztalok. Inkább 90 napos határidővel felmondta az összes előfizetésemet (TV, internet, telefon).
Az utolsó eset, ami a felmondást kiváltotta az volt, hogy az általuk részemre eladott Smit conax modul nem dekódolja History HD csatorna hangsávját. Két készülékem (Samsung P2470HD és Panasonic P46G30E) közül egyikben sem. A helyszínen javítani próbáló "szakemberek" azt állították, hogy ez a modul szoftveres hibája. Mivel hittem a szerelőknek, kértem a központot, hogy biztosítsanak térítésmentesen egy boxot részemre, míg a hibát javítják. A központ azt állítja, hogy tv készülék és modul kompatibilitási hibája okozza hogy a hang nem kerül dekódolásra.
Ugyanakkor a szerződésemet is felmondta, mert hangot adtam követelésemnek.
A gyanúm az, hogy a hiba nem csak nálam jelentkezik és nem hiszem azt sem, hogy csak ezen két tv készülék típus esetén jelentkezne a probléma.
Szolgáltató (bár leírva sehol nincs ahogy ismerem őket) úgy értékesíti a modult, hogy arról a vásárló feltételezi, hogy alkalmas az összes csatorna hibátlan dekódolására. Mivel ez nem igaz, egyrészt megtévesztő magatartást tanúsít, sőt a szolgáltatás nem megfelelő minőségű igénybe vétele okán kötbérfizetési kötelezettség merülhet fel (mivel a modul nem a sajátja, hanem eladja, ez lehet hogy jogilag nem állja meg a helyét).
Ha nem a nálam lévő modul a hibás, akkor a hibajelenséget másnak is tapasztalnia kell. Ez esetben viszont egyértelműen az NMHH-hoz fogok fordulni, de már nem a saját ügyemben (szerződésemet felmondták), hanem a szolgáltató valamennyi ügyfelének megtévesztése miatt.
Kérem azokat akiknek Smit conax moduljuk van és előfizetői a History HD csatornának, jelezzenek vissza, hogy ők is tapasztalnak-e hibát a csatorna hangjával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OLED TV topic
- Android szakmai topik
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Drón topik
- További aktív témák...