Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ny.janos

    tag

    Sziasztok!

    Szolgáltató egy idén év közbeni NMHH határozatot (és kötbérfizetést) követően úgy döntött, hogy nem "tolerálja" tovább javítási kérelmemet, ha hibás működést tapasztalok. Inkább 90 napos határidővel felmondta az összes előfizetésemet (TV, internet, telefon).

    Az utolsó eset, ami a felmondást kiváltotta az volt, hogy az általuk részemre eladott Smit conax modul nem dekódolja History HD csatorna hangsávját. Két készülékem (Samsung P2470HD és Panasonic P46G30E) közül egyikben sem. A helyszínen javítani próbáló "szakemberek" azt állították, hogy ez a modul szoftveres hibája. Mivel hittem a szerelőknek, kértem a központot, hogy biztosítsanak térítésmentesen egy boxot részemre, míg a hibát javítják. A központ azt állítja, hogy tv készülék és modul kompatibilitási hibája okozza hogy a hang nem kerül dekódolásra.

    Ugyanakkor a szerződésemet is felmondta, mert hangot adtam követelésemnek.

    A gyanúm az, hogy a hiba nem csak nálam jelentkezik és nem hiszem azt sem, hogy csak ezen két tv készülék típus esetén jelentkezne a probléma.

    Szolgáltató (bár leírva sehol nincs ahogy ismerem őket) úgy értékesíti a modult, hogy arról a vásárló feltételezi, hogy alkalmas az összes csatorna hibátlan dekódolására. Mivel ez nem igaz, egyrészt megtévesztő magatartást tanúsít, sőt a szolgáltatás nem megfelelő minőségű igénybe vétele okán kötbérfizetési kötelezettség merülhet fel (mivel a modul nem a sajátja, hanem eladja, ez lehet hogy jogilag nem állja meg a helyét).

    Ha nem a nálam lévő modul a hibás, akkor a hibajelenséget másnak is tapasztalnia kell. Ez esetben viszont egyértelműen az NMHH-hoz fogok fordulni, de már nem a saját ügyemben (szerződésemet felmondták), hanem a szolgáltató valamennyi ügyfelének megtévesztése miatt.

    Kérem azokat akiknek Smit conax moduljuk van és előfizetői a History HD csatornának, jelezzenek vissza, hogy ők is tapasztalnak-e hibát a csatorna hangjával kapcsolatban.

Új hozzászólás Aktív témák