Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • q13579

    senior tag

    Én most vettem uj platformot, ebből lapot és ramot náluk. Vga-t is ott akartam, kiderült rosszul volt megjelenítve az ár, de rögtön írtak mail-t, hogy mennyi valójában, és a listában is korrigálták. Sztem ilyen igazán belefér, mivel csak emberek viszik be az adatokat és velem is előferdült már ilyen. A lényeg, hogy azonnal reagáltak.

    Szóval szerdán megvettem náluk a lapot a rammal, (csak suliba járok Pestre) ezért csak tegnap tudtam összedobni a cuccot, és nagy meglepetésemre semmi. Meg sem nyikkant a gép, teljesen süket és vak. Felhívtam a srácot, és abszolut segítökészen elmagyarázta, hogy lehet nem veszi be BIOS frissítés nélkül az E4300-as d2c- -t a Gigabyte 945p-s3 lap :F, próbáljam meg nyugodtan ÉN frissíteni a Bios-át nem lehet elrontani. Talán meg is probáltam volna ha legalább valameddig eljut a gép, de semmi, ezért mondta, vigyem be nyugodtan majd hétfőn berak egy másik CPU-t és ha megy, megflasheli és megnézzük a d2c-vel is. Ha meg nem, cserélik olyanra amilyet szeretnék. (Mostmár biztosan kiadnék többet egy Abit IB9-ért)

    Szóval eddig csak pozítivumot tudok mondani, majd hétfőn kiderül mit tudnak vele kezdeni. De az elmondottak alapján nincs mitől tartanom, eléggé odafigyelnek a vevőikre.

  • q13579

    senior tag

    Háááát...
    A lapot visszavittem, nem volt jó, bevették. Megkérdezem a srácot, hogy meg lehetne-e oldani hogy felárral vegyek egy jobb lapot helyette, erre, megnézi mit tehet.
    Másnap visszamegyek érte, azt mondja nem lehet megoldani... merthogy a beszállító csak a lapot cserélte ki a dobozban. Aztán kiderült, hogy a doboz is kivan cserélve, csak éppen a cuccok vannak visszadobálva bele, kicsit hiányosan, mert az install cédé elkeveredett valahol...
    Szóval kellőképpen felhúztak agyilag a tehetetlenségükkel. Kötöszködni nem fogok egy cd miatt, meg ahogy elnéztem őket nagyon értelme sem lett volna, mert csak makogott össze-vissza, sztem ő is elég hülyén érezte magát a helyzet miatt. Mindenesetre annyira elég volt, hogy többet ne vásároljak náluk és ezt másoknak is csak tanácsolni tudom.

  • q13579

    senior tag

    válasz próbakocka #36 üzenetére

    Kicserélték, mert ki kellett cserélniük. 3 napon belül meghibásodott, nem nagyon tudnak ilyenkor mit csinálni.
    Volt már életem során probléma lappal, (pl mistral), amikor is bevittem, megnézték, mondta a srác hogy rossz, és azonnal kicserélte vadonatújra, olyanra amilyet választottam!!

    Itt azt mondta a szakember, hogy nem tud mit csinálni, mert a beszállítója, megnézte és rakott a dobozba másik alaplapot, így meg cserére nincs lehetőség, mert az egyéb eszközök benne (ami kb 500 fotintot ha ér), HASZNÁLVA voltak. HM.
    Aztán kicsit jobban szemügyre vettem a dobozát és lássanak csodát, hát az is ki van cserélve. Szóval a lényeg, hogy beadtam egy sz.r lapot, erre ők kivették az én cuccaimat a rosszból és belerakták egy teljesen új lap mellé (ráadásul arra nem vette a fáradtságot, hogy mindent visszahelyezzen. Mellesleg ez azért kellemetlen, mert a win install során a laphoz szükséges drivereket nem telepiti, igy meg elég nehézkes nem létező netkapcsolat révén leszedni a hozzá szükséges file-okat...), mindezt azért nehogy ki tudjam cserélni.
    Ne har, de ilyenről még sosem hallottam, hogy ne lehessen 3 napon belül hibás terméket jobbra levásárolni...

    Ha sztetek ez teljesen korrekt és tisztességes, akkor én kérek elnézést...

  • q13579

    senior tag

    válasz Ariadne #39 üzenetére

    Ugyanolyat adott, azzal nem volt probléma, csak érdekesen lett megoldva. Szóval ilyet még nem nagyon láttam, hogy a hibás termék ''perifériáit'' belerakját egy új mellé és a sajátját kivegyék belőle. Elgodolkodtató.
    Megfogadtam már párszor, hogy nem az ár lesz az elsődleges prioritású számomra, de ismét beleestem egy ilyen csapdába.

    Egyébként nincs valamilyen szerv, ahova ilyen esetben forulni lehetne??
    (Mellesleg a lap nagyon jó, semmi probléma nincs egyenlőre vele, de ez nem a bolt erénye. )

Új hozzászólás Aktív témák