- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdvözlet mindenkinek!
Ezt a fórumot most olvastam végig másodjára.
Először, mert gép rendelés előtt minden infót összeszedtem. (Az elején jönnek a pozitív hozzászólások, majd elkezd szépen durvulni. Sok érdekes eset van, és összességében, aki ide írta a problémáját az végül mind ki lett engesztelve.)
Másodjára, mert én is beleestem a garanciális kuncsaftok közé.
Múlt héten érkezett meg a gép, szigorúan csak alkatrészek formájában. 4-5 órás szerelés és kézikönyv olvasgatás után a gépet késznek tekintettem. A telepítések is mind simán felmentek, és nyugodtam töröltem le az izzadságot a homlokomról, hogy a garanciát megúsztam, elvégre minden működik.
3 nap múlva már a hideg verejtékben fürödtem, mert a gép egy hirtelen fagyás után nem nyikkant többé. Még a ventik se kapcsoltak be. Jöttek a rutin tesztek, csatlakozók megnézése, áramtalanítás, cuccok kiszedése egyenként visszarakása, stb. Na mondom, akkor ez most táp vagy alaplap. Ment a telefon a komának, hogy szerezzen egy tápot, de azért a biztonság kedvéért még Iponékat is felhívtam, hogy mit kellene tennem és ők is ezt javasolták. Másnapra sikerült egy tápot kerítenem, amivel a gépem szintén kuka maradt. A lehetőségek így igen csak lecsökkentek, jöhet a garanciafutár.Remélem én is a pozitív értékelők táborát fogom majd bővíteni! A továbbiakat szeretném itt publikálni, hogy mindenki okulhasson belőle, akár jól, akár rosszul jövök ki belőle.
Még azt hozzátenném, hogy a garanciális emileket a rma@ipon.hu -ra kell küldeni (honlapon nincs fennt). Én nem ezt tettem, így egy napot csúsztam.
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdv!
Az emilt telefonon mondta a srác. Emil és telefon együtt hatásosabb mintha csak emilt küld az ember.
Mivel én is a kereskedelemben dolgozom, így tudom, hogy milyen nehéz a garanciát intézni. Most nem mint vevő, hanem mint eladó mondom. minél több kézen megy keresztül egy termék, annál több bibi adódhat. Mi is nagyon sok beszállítóval dolgozunk, és sok tapasztalat lejött a hozzáállásukból. Vannak cégek, akik simán kérdés nélkül cserélnek, és vannak akiknél már évek óta húzódik egy két ügy. A németeket mindenki precízeknek tartja. Ez igaz is egy cégre, ott legfeljebb a megrendeléssel van gond, de az is csak figyelmetlenségből vagy információ hiányból adódhat. Ha mégis becsúszik valami, akkor az a gyártó önköltségen legyártja és leszállítja németországból. Míg a másik német cégnél már a bírósági fenyegetéssel sem lehetett semmire sem menni. Az ügyfelek felé meg mindig a jó arcát kell mutatnia az embernek. Itt szerintem a legfontosabb a folytonos információ csere. A vevő biztonságban tudja magát, ha tisztában van vele, hogy a problémájával foglalkoznak. A cserékre sokszor többet kell várni, mint a sima megrendelésekre. Ha a nagyker nem mond időpontot az eladó kénytelen a papírformát követve a hivatalos 1-2 hetet mondani. Ha többet mond ordítanak, ha azt mondja nem tudom ordítanak. Lássuk be nem csak ő tehet róla. Viszont az információkat folyamatosan kell közölni, mégha nem is tud semmit sem. Ez már viszont az ő sara. Nagyobb cégeknél ezért van vevőszolgálat.Csak türelem! 1 hónap után már lehet izgulni.
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdvözlet!
Na elkezdődött. Ma vitte el a futár az alaplapot. Remélhetőleg választ is kapok. Eddig mi a tapasztalat. mennyi idő után kapunk infót a garis dolgokról?
Az emil címet inkább tudja mindenki, minthogy pár levél miatt aggódjanak. Egy spam szűrővel nem gond.
A kolléga nevét meg nem kellett volna ide írni. Mert az iponban dolgozik, neki is jár a névtelenség. Bár lehet, hogy csak én látom így. Mindenesetre én nem szeretném, ha a nevem, a tudtom nélkül körbejárna a neten.
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdv!
A cuccut kinézed, regisztrálsz, megrendeled. (A megrendelést érdemes átnézni mielőtt elküldöd, mert lehet rossz termék is benne. Nekem két SATA vinyóval volt, hogy az 500 Gb-osból a kissebb cashe méretűt rendeltem majdnem meg.)
Ha minden jól megy pár óra után visszahívnak és közlik, hogy a cucc megérkezett a nagykerből és másnap adják át a GSL-nek.
A csomag másnapra ér hozzád, arra a címre viszik, amit megadtál szállítási címnek. Lehet ez az otthonod, munkahelyed, 1 km kő a város szélén. Ha nem vagy a megadott helyen a futár telefonál, hogy mikor és hol tudtok találkozni.A szállítás tehát 2 nap. A időpontot nem lehet kiszámítani előre, mert a futárnak (gondolom) GPS alapján előre kitatlált útvonalat kell bejárnia. 9-től 17 óráigig simán meg kell érkeznie, ha csúszás van telefonálnak.
Amikor megjött a futár mindent át kell nézni, ha sérülés van jegyzőkönyvet írni. Esetleg fényképet készíteni, hogy később tudj mire hivatkozni.
Kb. ennyi. Aztán lehet mondani az imákat, hogy a cucc tökéletes legyen.
(Na fasza, egy régi üzenetre válaszoltam. Sebaj majd aki most akar valamit rendelni legalább tisztában van a dolgokkal.)
[ Szerkesztve ]
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdv!
Szerintem mérlegelj! Árak, garancia, szállítás.
Árban az Ipon nekem jobbnak tünt. Ha sok alkatrészt veszel, akkor a sok kicsi sokra megy alapon akár 10 ropit is megtakaríthatsz.
A garanciánál figyelni kell, hogy milyen feltételek mellett vállalják. Ha vidéki vagy Iponéknál működik a garancia futár, ami hozza-viszi a hibás alkatrészt. Nézd meg a másik cég ajáln-e ilyet vagy neked kell felmenni pestre, ami ugye minimum 2 út.
Szállítási határidőt is érdemes megnézni. Valahova kiírják a 2 napot, de 3-4 hét lesz belőle. Egy telefon és ki lehet deríteni, hogy tényleg fedi-e a webshop a valóságot.
(Még az árukészletet is megemlíteném. Sokból nehezebb választani, de találhat az ember más járható alternatívát, mint amihez eredetileg ragaszkodott.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit 2 ÉV ALZA GARIS Videokártya
- GIGABYTE A620M S2H / ÚJ / 3 ÉV GARANCIA
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- GIGABYTE B650 GAMING X AX / Garancia!
- HP ProDesk PC // i5-4570 // 16GB DDR3 // Radeon R7 250 1GB GDDR5 128bit // 240GB SSD //
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen