Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D@ve89
tag
A lényeg a jogszabály szerint az, hogy interneten kell leadni a rendelést. Innentől kezdve lényegtelen, hogy személyesen lett-e átvéve vagy futár hozta vagy akármi, 8 munkanapon belül indoklás nélkül el lehet állni. A csomagolás a jog szerint nem képezi a termék részét, így a kibontás és kipróbálás megintcsak nem befolyásolja az ellállás gyakorlását, ha a terméket sérülésmentes és eredeti gyári állapotába vissza lehet állítani.
Forrás: Elállási jog[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
Akkor mégegyszer: nem lehet gond a személyes átvétellel. A jogszabály így szól és kész. Ha ebbe belekötnek, akkor csak kötekednek, de nincs igaza a boltnak. De nem fog belekötni az Ipon, már én is vittem vissza 8 napon belül személyesen átvett terméket. Nincs értelme akadékoskodniuk, ha minden rendben van egyébként a termékkel (!), mert a jogszabály így szól.
(Nyilván azért a vásárló megfelelő hozzáállása is szükséges, egy szétbarmolt árut nem fognak könnyen visszavenni és azt valóban nem is kötelesek. Törekedni kell a csomagolás minél "szebb" megbontására, de nem követelmény a bontatlanság.)
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
Holnap (31-én) Ipon vajon nyitva lesz mondjuk úgy délután 2-ig, vagy egyáltalán nem lesz áruátvételi lehetőség személyesen?
-
D@ve89
tag
válasz Nxn908xxx #6137 üzenetére
Mondjuk ahogy nézem (gondolom adatlapodon szereplő konfigról van szó), fogyasztás szempontjából egy elég combos összeállításod van, esetleg tápos topicban kérdezz rá, hogy pont ez az FSP, ami neked is van, elég-e egy ilyenhez? (Első ránézésre én is azt mondanám, hogy elég , kivéve ha hibás; de én nem értek ennyire hozzá.)
-
D@ve89
tag
Egyszerűbb nem lett, de szerintem bonyolultabb sem.
Szerk.: szerintem annyiban mindenképpen jobb ez a felépítés, hogy eddig bizonyos termékcsoportoknál irdatlan hosszú szűrőlista jelent meg a baloldali menüben. Ha keresgéltél köztük, görgetni kellett mindenképpen, meg nem is láttad feltétlen egyben az összes szűrőfeltételt. Most ezt megoldották, az oldal tetejére került és látod, miket választottál ki, görgetés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
Ha tudják, javítják. Ha nem lehet javítani, csere. Ha nem tudják cserélni, akkor pénz vissza. Utóbbi esetben felajánlhatnak levásárlást vagy hasonló típust, de azt nem vagy köteles elfogadni.
Ha azt mondják, hogy cserélik, te nem mondhatod, hogy nem fogadod el és neked a pénzed kell. A fenti sorrendet jogszabály határozza meg.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz #48201984 #6301 üzenetére
A szervizbe (Dévai utca) kell visszavinned, írnod kell egy elállási nyilatkozatot (akár előre otthon, akár ott), amin szerepel a pontos megnevezése a terméknek és a sorozatszáma, aláírod, dátumozod és ráírod, milyen számlaszámra kéred a pénzt vissza. Amilyen szépen tudod, visszacsomagolod, visszaviszed és elállsz a vásárlástól, ha 8 napon belül vagy. Ők pedig 30 napon belül visszautalják a pénzt.
-
D@ve89
tag
válasz jozsi252 #6327 üzenetére
Én is így gondolom, mivel senki nem mondta a megrendelés során, hogy járni fog hozzá, nem volt feltüntetve a webshopban sehol, sőt még a gyártó honlapjára mutató link is arra a termékre mutat, amihez nem jár BF4. Így aztán az Ipont nem nagyon lehet vádolni megtévesztéssel. Egyébként a Sapphire oldalán, ha kiválasztok egy olyan kártyát, ami BF4 Edition és rámegyek a Battlefield 4 Promotion Details-re, akkor szépen kiírja a bejövő oldalra, hogy This contest has closed...
-
D@ve89
tag
válasz zsoltyyy #6352 üzenetére
Annyi köze van hozzá, hogy a kód a termék részét képezi. Ez ugyebár egy szoftver használatára feljogosító kód. A jogszabály szerint szoftver vásárlásától csak abban az esetben lehet elállni, ha teljesen bontatlanul, eredeti csomagolásában visszük vissza a kereskedőzöz. Elég ennyi, használni sem kell elkezdeni! Nos mivel itt nincs BF4 csomagolás, de már elkezded használni a szoftvert a kóddal, attól nem fogsz tuni elállni. Mivel a kód, a szoftver, a VGA termék részét képezi, így aztán gondolhatod tovább....
Ugyanez a helyzet az előretelepített OS-sel rendelkező számítógépek esetén, ha már telepíted a hozzáadott OS-t, onnantól kezdve jogszabály szerint nem tudsz elállni, hacsaknem vissza tudod állítani az eredeti állapotot, hogy ne vegye észre senki a használatot.ACE: Egyébként nincs 3 napon belüli hiba esetén automatikus pénzvisszafizetés. 3 napon belül azonnali csere illeti meg a fogyasztót.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz eldarin #7621 üzenetére
Mivel a kártyának garancia szempontjából (sajnos vagy sem) nincs baja, ezért beáll abba a sorba, annak is az elejére, amelyek eladásra várnak. Ipon egy webshop, nincs raktárkészlet, illetve valószínűleg ilyen elállásokból keletkező készleteik azért vannak. Amikor ők visszavették, betették a nyilvántartó rendszerükben az eladható áruk sorába. (Ez történik az elállt termékekkel, nem kell senkinek sem csodálkoznia, nyilván el kell adni azokat is.) Te rögtön megrendelted még aznap ugyanezt a típusú kártyát. Mivel nem a legolcsóbb kártya, plusz alig telt el idő a visszavétel és a megrendelésed között, ezért nyilvánvalóan nem volt a köztes időben más megrendelő pont ugyanilyen kártyára, így megrendelésed leadásakor a számítógépes rendszer már a "raktáron" lévő terméket hozzá is rendelte a megrendelésedhez. Egészen biztos lehetsz benne, hogy az egész láncban egy ember sem vett részt a kiadás/kiszállítás pillanatáig, és nem is fognak senki kedvéért, ez a webshop lényege. Bosszantó számodra? Nyilvánvalóan igen, de a működési elvből fakadóan ennek így kellett történnie.
-
D@ve89
tag
válasz eldarin #7638 üzenetére
Végülis az automatizmusok miatt ezesetben is simán lepörgethető az általam vázolt szituáció. A sor elejére került a te terméked (valahol az ellátási láncban), és szerencsétlen módon visszakaptad. Igazából csak arra szeretnék kilyukadni, hogy nem kell feltétlen rögtön őket (Ipon) hibáztatni, még ha esetleg az ő rendszerük miatt is van mindez, nagyon nagy valószínűséggel nem direkt (emberi beavatkozás által, te szivatásod céljából) történt meg az eset.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkstation (Workstation) P500 upgraded CPU, GPU, RAM + DELL monitor + billentyűzet + egér
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs