- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
battag
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap rendeltem meg a Sat Tv-t. Pár infót szeretnék kérdezni olyan szerencsésektől, akinek már bekötötték:
- Merre néz az antenna? Milyen holdat kell befogni?
- Milyen típusú pontosan a Set top box (csak annyi tudok, hogy Intek)
- Nálunk már volt korábban műhold, amivel az Astra és az Eutelsat holdakat fogtuk (2 tükör, 2 fej). Szerintetek az megoldható, ha a tükrökre a T-home-os szerelő csak az új fejet szereli fel és minden kábelezése marad (tekintettel, hogy frankún minden a falban megy)?
- A kábelezéshez sima koax kell, vagy valami spéci?
- A korábban használt elosztó (amibe bement a fejekről a kábel és elosztotta 4 Tv felé), az most is használható lesz? Vagy a digitálishoz más kell?Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: BattaG
-
battag
aktív tag
Sziasztok!
Bocsánat, de valahol ki kell sírnom magam! A következő üzenetet írtam a CÉG-nek a T-Home webes felületén:[I]Tisztelt Hölgyem/Uram!
A mai napon (megközelítőleg este fél nyolckor) a Mammut T-Pont II. ügyfélszolgálatukat az alábbi ügyben kerestem meg:
T-Kábel Magyarország Kft-nél előfizetett családi analóg kábeltévé szolgáltatásomat (melynek hűségideje évek óta lejárt) szerettem volna felmondani és egy év hűségnyilatkozat vállalása mellett átváltani T-Home családi analóg kábeltévére. Az átszerződtetés eredménytelen volt, mivel az ügyintéző szerint "Nem működik a rendszer"!
Sajnos az e-féle elutasítást már harmadszorra hallom, mivel eddig három alkalommal próbáltam meg ugyanezen ügyfélszolgálaton a - véleményem szerint nem igazán problémás - ügyben eljárni. Legutóbb december 23-án próbálkoztam sikertelenül, akkor a kolléga elkérte értesítési számomat. Azt ígérte, hogy legkésőbb a két ünnep között megoldja kérésem és az új szerződés aláírásához csak be kell fáradnom, aminek időpontjáról a megadott telefonszámon értesít. A mai napig nem kaptam semmilyen értesítést, ezért kellett újra próbálkoznom. A végkifejlet megegyezett a december 23-i esettel. Kolléganőjük nem volt hajlandó megadni az Ő elérhetőségét mondván, hogy "...úgysem fogja azt senki felvenni!" Kérdéseim a fentiek kapcsán a következők lennének:
- A vázolt problémát miért nem lehet a T-Home internetes weboldalán vagy telefonos ügyfélszolgálatán elintézni? Mindkettőt próbálva azt a visszajelzést kaptam, hogy ez csak személyesen lehetséges. Ezek után mire használható a két említett felület, ha szolgáltatás megrendelésére és lemondására nem?
- A magát az ország vezető infokommunikációs szolgáltatójának tartó cég hogy engedheti meg magának, hogy a legalapvetőbb ügyviteli rendszerei nem működnek?
- Mivel az átszerződéssel 1100 forintos díjcsökkenést érhetnék el, kérdésem, hogy fordított esetben is hasonlóan kezelnék-e ügyfeleiket?
- Hogy lehet az, hogy a magát ügyfélorientáltnak tartó cég ügyfélszolgálatán a munkatársak segítőkészsége és ügyfélközpontúsága a minimális szintet sem üti meg?Válaszukat feltett kérdéseimre és javaslatukat problémám mielőbbi megoldására türelmetlenül várom és előre is köszönöm!
Tisztelettel: ...
u.i.: Csak halványan reménykedem benne, hogy levelemet megkapják, mivel annak elküldésekor hibaüzenetet kapok![/I]
Hát ez van. Miért kell nekem a legbunkóbb és legimpotensebb ügyintézőket kifogni? Gondolom és bízom benne, sőt tudom, hogy nem mindenki ilyen a CÉG-nél, mivel itt a fórumon is találkozhatunk segítőkész és hozzáértő munkatársakkal...
Üdv.: BattaG
-
battag
aktív tag
Sziasztok!
Bocs, de időhiány miatt nem tudok visszalapozni...
Adott két lakás. Ha ugyanazon néven rendelünk T-s szolgáltatásokat, akkor összevonhatóak a kedvezmények? (Tv és telefon ITT, net Ott =? Tripla csomag? vagy valami hasonló?)
Üdv.: BattaG
-
battag
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SagemCom FAST3686-tal és bármilyen repeater hibamentes együttműködésével? Kálváriám részletei itt.
Ha van ilyen, akkor milyen repeaterrel, mit és hol állított be?Köszönettel: BattaG
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.