Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz #00809728 #2698 üzenetére

    Üdv!

    Huh, mire végigolvastam és értelmeztem, hogy mit szeretnél... :DDD

    Szóval sodexho-s fizetés. Ha jól olvasom váltottál csomagot 4-ről 8 mbit-re. Ebben az esetben a régi ügyfélazonosítódon lévő számlát már nem fogod tudni kifizetni az utalvánnyal, azt csak egyéb úton (utalás, t-pont, stb...) tudod kiegyenlíteni.
    Ha a My T-Home-ban nem tudsz fizetni az ÚJ csomagodra, akkor ott az a link, amit bepötyögtél előbb. Azt kell kitölteni. Valószínűleg a 9 jegyű folyószámla számod nem tudod, ami nélkül nem lehet fizetni, mert nem fogadja el a rendszer. Szóval ahhoz a 9 jegyű folyószámla számhoz is az ÚJ MT-azonosítódat írd be és rendben is van a dolog.
    Hidd el, az hogy a T-Pontban nem tudják mi van, nem egyedi, a t-pontosok eléggé buták sajnos. Nem győzzük javítani a hülyeségeiket.

    Ha félreértettem valamit szólj és korrigálok ;)

Új hozzászólás Aktív témák