Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz laszkan #131578 üzenetére

    woodworm fórumtárs már írta, hogy mivel a saját routered tárcsáz be, így a szolgáltatói eszköz beállításai internet szempontjából irrelevánsak.
    Nézd át a routered port forwarding szabályait, mert pl a képeden a felső szabálynál nem azonos külső és belső port van megadva... Szerintem leginkább az kavarhat be, mert mint írtad, kívülről látod a nyitott portot, csak a routered a 9091-es portra továbbítja a csomagokat, így nem érnek célba...
    Ha azután sem megy, akkor a routered tűzfalbeállításait nézd át, és ha van szoftveres tűzfal, akkor azt is. Azokban is nyitni kell portot (ha nem, akkor nem sokat érnek)

    #131579 Czmorek: Ezen az oldalon legfeljebb az UPnP-t kellene kikapcsolnod biztonsági szempontból, ha nem használod.
    DNS beállításokat keress. Ennek az eszköznek nem ismerem az adminisztrációs felületét, ha tippelnem kéne, a "Hozzáférés" fülön kezdeném keresni. Ha az IPv6 DNS szerver címét nem engedi átállítani (ahogy a Technicolor ONT-n sincs engedélyezve), akkor a saját eszközeid beállításaiban kell átállítanod azokat.
    Vagy bízol benne, hogy helyreáll a kapcsolat a szolgáltatói szerverrel, és az nagyrészt működni is fog.
    Nyiss egy parancssort (gondolom Windows-t használsz), és írd/másold be, hogy ping 2001:4860:4860::8888 és enter, majd ha lefutott, akkor ping 2606:4700:4700::1111 és enter. Nézd meg, hogy melyiknél ír kisebb számot a time után, és azt add meg elsődleges DNS szervernek (az első a Google-féle, annál a másodlagos DNS szerver címe 2001:4860:4860::8844, másik Cloudflare, annál a másodlagos cím 2606:4700:4700::1001 . De akár megadhatod a gyorsabb kiszolgáló elsődleges címét elsődlegesnek, a másik szolgáltató elsődleges címét meg másodlagosnak is)

Új hozzászólás Aktív témák