Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Sajnos egy elég komoly problémám a vezetékes szolgáltatással (Budapest, 14. kerület). Itthon mindenki vezetékes telefont használ és azon is keresnek minket nagyon régóta még a Matávos időkből meglévő telefonszámunk van.

    - Április 15-én tettem az első hibabejelentést mert nem volt vonal
    - Majd onnantól kezdve minden nap (1 hetes megfigyelés alapján) délután 13:00 óra és 14:00 óra között elmegy a vonal és másnap hajnali 0:15 és 1:00 között jön vissza
    - Eddig 10-12 hibabejelentést tettem, mindig kaptam egy SMS-t hogy hibát találtunk, javítottuk (mostanra azt hiszem hogy ez hazugság, csak sablon válasz)
    - Sajnos mint ma megtudtam hiába mondtam az ügyintézőknek hogy visszatérő hiba és tettem már hibabejelentést, 6-7 új jegyet nyitottak ahelyett hogy a régi folytatták volna
    - Erősködtek a Telekomnál hogy az ISDN modem lesz a rossz, mi mondtuk hogy nem valószínű, hisz áramtalanítottuk a lakást is hogy minden újra induljon de semmi. Valamint ők sem érzékeltek hibát a tesztek alatt (sőt a LED-ek is mutatták hogy vonal nincs)
    - 3 napja kijöttek és kicserélték a modemet lemértek minden lehetséges hibaforrást és mindent rendben találtak majd utána 2 órán keresztül volt vonal, azóta megint süket 72 órája
    - Tettem hibabejelentést tegnapelőtt, tegnap jött az SMS hogy javították a hibát, de vonal nem lett. Tettem tegnap még hibabejelentést, ma jött az SMS hogy javították a hibát. Így ma tettem még egyet és egy panaszjegyet is nyittattam.
    - Mindig megígérik hogy egy speciálisan képzett csoportnak adják át a problémát, aki külön a hossztávú hibákkal foglalkoznak
    - Eddig 4-5 különböző telefont próbáltunk ki hogy biztosan kizárjuk a készülék hibát.
    - Eddig ha hívta valaki bármelyik telefonszámot akkor ki sem csörögtek, most a modem csere óta kicsörög de csak a hívó félnél, és nálunk vonal továbbra sincs

    Ma érdeklődtem az ügyintézőnél hogy:
    - Beszélhetnék-e valamit műszaki szakértő kollégával: NEM
    - Személyesen be tudok-e menni valahova ha nem oldódik meg: NEM
    - Tudok-e bármi egyebet tenni hogy többet/magasabb szinten foglalkozzanak a hibámmal: NEM
    - Akkor az a lehetőségem marad hogyha a lassan 2 hónapja húzódó hibát nem tudják megoldani hogy felmondom a szerződés: IGEN

    Kicsit mérges vagyok a Telekomra, hisz attól függetlenül hogy nincs vonal szépen küldi a 7-8 ezer Ft-os számlákat, és nem lehet továbbjutni egy szimpla ügyfélszolgálatosnál. Már arra gondolok hogy direkt csinálják mert túl sok ügyfelük van ? Esetleg valaki találkozott hasonlóval ? Mi a teendő ilyenkor ?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

Új hozzászólás Aktív témák