- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riccsiz_h
aktív tag
sziasztok !
Sajnos egy elég komoly problémám a vezetékes szolgáltatással (Budapest, 14. kerület). Itthon mindenki vezetékes telefont használ és azon is keresnek minket nagyon régóta még a Matávos időkből meglévő telefonszámunk van.
- Április 15-én tettem az első hibabejelentést mert nem volt vonal
- Majd onnantól kezdve minden nap (1 hetes megfigyelés alapján) délután 13:00 óra és 14:00 óra között elmegy a vonal és másnap hajnali 0:15 és 1:00 között jön vissza
- Eddig 10-12 hibabejelentést tettem, mindig kaptam egy SMS-t hogy hibát találtunk, javítottuk (mostanra azt hiszem hogy ez hazugság, csak sablon válasz)
- Sajnos mint ma megtudtam hiába mondtam az ügyintézőknek hogy visszatérő hiba és tettem már hibabejelentést, 6-7 új jegyet nyitottak ahelyett hogy a régi folytatták volna
- Erősködtek a Telekomnál hogy az ISDN modem lesz a rossz, mi mondtuk hogy nem valószínű, hisz áramtalanítottuk a lakást is hogy minden újra induljon de semmi. Valamint ők sem érzékeltek hibát a tesztek alatt (sőt a LED-ek is mutatták hogy vonal nincs)
- 3 napja kijöttek és kicserélték a modemet lemértek minden lehetséges hibaforrást és mindent rendben találtak majd utána 2 órán keresztül volt vonal, azóta megint süket 72 órája
- Tettem hibabejelentést tegnapelőtt, tegnap jött az SMS hogy javították a hibát, de vonal nem lett. Tettem tegnap még hibabejelentést, ma jött az SMS hogy javították a hibát. Így ma tettem még egyet és egy panaszjegyet is nyittattam.
- Mindig megígérik hogy egy speciálisan képzett csoportnak adják át a problémát, aki külön a hossztávú hibákkal foglalkoznak
- Eddig 4-5 különböző telefont próbáltunk ki hogy biztosan kizárjuk a készülék hibát.
- Eddig ha hívta valaki bármelyik telefonszámot akkor ki sem csörögtek, most a modem csere óta kicsörög de csak a hívó félnél, és nálunk vonal továbbra sincsMa érdeklődtem az ügyintézőnél hogy:
- Beszélhetnék-e valamit műszaki szakértő kollégával: NEM
- Személyesen be tudok-e menni valahova ha nem oldódik meg: NEM
- Tudok-e bármi egyebet tenni hogy többet/magasabb szinten foglalkozzanak a hibámmal: NEM
- Akkor az a lehetőségem marad hogyha a lassan 2 hónapja húzódó hibát nem tudják megoldani hogy felmondom a szerződés: IGENKicsit mérges vagyok a Telekomra, hisz attól függetlenül hogy nincs vonal szépen küldi a 7-8 ezer Ft-os számlákat, és nem lehet továbbjutni egy szimpla ügyfélszolgálatosnál. Már arra gondolok hogy direkt csinálják mert túl sok ügyfelük van ? Esetleg valaki találkozott hasonlóval ? Mi a teendő ilyenkor ?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
-
Riccsiz_h
aktív tag
válasz kabelmania27 #82231 üzenetére
szia !
Köszönöm, az lenne a kérdésem hogy ez több valamivel mint a 1412-es telefonszámon bejelentett hiba ? Mármint értem úgy hogy 10-12 hibajegy (hosszas probléma leírással) és egy panaszjegy nem segített de egy emaillel komolyabban foglalkoznak majd ?
A szerelő aki itt volt modemet cserélni nézett/mért contact hibát és feszültség esést is (meg egyéb dolgokat), de mindent rendben talált. Természetesen mi is ellenőriztük minden jól csatlakozik-e
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
-
Riccsiz_h
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #82233 üzenetére
Sajnos mint írtam én minden alkalommal jeleztem nekik hogy már volt hibabejelentés (és hibajegy nyitva) valamint hogy ugyanaz a hiba ismétlődik. De mivel nem vagyok ilyesmiben rutinos azt hittem ebből következik hogy az előző hibajegyet nyitják vissza, mivel mondták is hogy a visszatérő hibák "szakosztályának" továbbítják a bejelentésem. A kishölgy csak ma említette hogy 6 különböző hibajegyet lát, meg is lepődtem (de legalább ő külön kiemelte hogy újranyitotta a legutóbbit)
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
-
Riccsiz_h
aktív tag
válasz Riccsiz_h #82230 üzenetére
sziasztok !
Az lenne a kérdésem melyik hatóságnál lehet feljelentést/bejelentést tenni a Telekommal szemben ?
Továbbra sem oldódott meg a problémám amit az előző hozzászólásomban leírtam, 1 hét múlva lesz 2 hónapja hogy nincs telefonszolgáltatás (de a számlák jönnek), mindennap megkapom az SMS-t hogy a "hibát találtak és megoldották" de vonal továbbra sincs.
Minden alkalommal megígéri az ügyintéző hogy egy szakértő szerelő felhív, mert ő nem tud kapcsolni szerelőt + én nem hívhatok fel egyet sem. Eddig 7-10x ígérték meg hogy fel fog hívni olyan kolléga akit érdemben tud segíteni, és elvileg minden alkalommal külön jelezték az újranyitott hibajegynél várjuk a szerelő telefonját, de senki nem hívott és továbbra sincs vonal. Sőt többször mondtam hogy a lakásban is várjuk a szerelőt sok szerettel ha van rá kapacitás.Sajnálatos módon ezen a ponton úgy érzem muszáj valami hatóség felé fordulni mert tojik a fejemre a Telekom, hiába a sok hibajegy (azok közül az utolsó 2-3 hete nyitva) és a mindennapos betelefonálás. Ha nem lenne ősidők ez a telefonszámunk már rég felmontam volna a szerződést.
Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest