Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Sajnos egy elég komoly problémám a vezetékes szolgáltatással (Budapest, 14. kerület). Itthon mindenki vezetékes telefont használ és azon is keresnek minket nagyon régóta még a Matávos időkből meglévő telefonszámunk van.

    - Április 15-én tettem az első hibabejelentést mert nem volt vonal
    - Majd onnantól kezdve minden nap (1 hetes megfigyelés alapján) délután 13:00 óra és 14:00 óra között elmegy a vonal és másnap hajnali 0:15 és 1:00 között jön vissza
    - Eddig 10-12 hibabejelentést tettem, mindig kaptam egy SMS-t hogy hibát találtunk, javítottuk (mostanra azt hiszem hogy ez hazugság, csak sablon válasz)
    - Sajnos mint ma megtudtam hiába mondtam az ügyintézőknek hogy visszatérő hiba és tettem már hibabejelentést, 6-7 új jegyet nyitottak ahelyett hogy a régi folytatták volna
    - Erősködtek a Telekomnál hogy az ISDN modem lesz a rossz, mi mondtuk hogy nem valószínű, hisz áramtalanítottuk a lakást is hogy minden újra induljon de semmi. Valamint ők sem érzékeltek hibát a tesztek alatt (sőt a LED-ek is mutatták hogy vonal nincs)
    - 3 napja kijöttek és kicserélték a modemet lemértek minden lehetséges hibaforrást és mindent rendben találtak majd utána 2 órán keresztül volt vonal, azóta megint süket 72 órája
    - Tettem hibabejelentést tegnapelőtt, tegnap jött az SMS hogy javították a hibát, de vonal nem lett. Tettem tegnap még hibabejelentést, ma jött az SMS hogy javították a hibát. Így ma tettem még egyet és egy panaszjegyet is nyittattam.
    - Mindig megígérik hogy egy speciálisan képzett csoportnak adják át a problémát, aki külön a hossztávú hibákkal foglalkoznak
    - Eddig 4-5 különböző telefont próbáltunk ki hogy biztosan kizárjuk a készülék hibát.
    - Eddig ha hívta valaki bármelyik telefonszámot akkor ki sem csörögtek, most a modem csere óta kicsörög de csak a hívó félnél, és nálunk vonal továbbra sincs

    Ma érdeklődtem az ügyintézőnél hogy:
    - Beszélhetnék-e valamit műszaki szakértő kollégával: NEM
    - Személyesen be tudok-e menni valahova ha nem oldódik meg: NEM
    - Tudok-e bármi egyebet tenni hogy többet/magasabb szinten foglalkozzanak a hibámmal: NEM
    - Akkor az a lehetőségem marad hogyha a lassan 2 hónapja húzódó hibát nem tudják megoldani hogy felmondom a szerződés: IGEN

    Kicsit mérges vagyok a Telekomra, hisz attól függetlenül hogy nincs vonal szépen küldi a 7-8 ezer Ft-os számlákat, és nem lehet továbbjutni egy szimpla ügyfélszolgálatosnál. Már arra gondolok hogy direkt csinálják mert túl sok ügyfelük van ? Esetleg valaki találkozott hasonlóval ? Mi a teendő ilyenkor ?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #82231 üzenetére

    szia !

    Köszönöm, az lenne a kérdésem hogy ez több valamivel mint a 1412-es telefonszámon bejelentett hiba ? Mármint értem úgy hogy 10-12 hibajegy (hosszas probléma leírással) és egy panaszjegy nem segített de egy emaillel komolyabban foglalkoznak majd ?

    A szerelő aki itt volt modemet cserélni nézett/mért contact hibát és feszültség esést is (meg egyéb dolgokat), de mindent rendben talált. Természetesen mi is ellenőriztük minden jól csatlakozik-e

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #82233 üzenetére

    Sajnos mint írtam én minden alkalommal jeleztem nekik hogy már volt hibabejelentés (és hibajegy nyitva) valamint hogy ugyanaz a hiba ismétlődik. De mivel nem vagyok ilyesmiben rutinos azt hittem ebből következik hogy az előző hibajegyet nyitják vissza, mivel mondták is hogy a visszatérő hibák "szakosztályának" továbbítják a bejelentésem. A kishölgy csak ma említette hogy 6 különböző hibajegyet lát, meg is lepődtem (de legalább ő külön kiemelte hogy újranyitotta a legutóbbit) :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz Riccsiz_h #82230 üzenetére

    sziasztok !

    Az lenne a kérdésem melyik hatóságnál lehet feljelentést/bejelentést tenni a Telekommal szemben ?

    Továbbra sem oldódott meg a problémám amit az előző hozzászólásomban leírtam, 1 hét múlva lesz 2 hónapja hogy nincs telefonszolgáltatás (de a számlák jönnek), mindennap megkapom az SMS-t hogy a "hibát találtak és megoldották" de vonal továbbra sincs.
    Minden alkalommal megígéri az ügyintéző hogy egy szakértő szerelő felhív, mert ő nem tud kapcsolni szerelőt + én nem hívhatok fel egyet sem. Eddig 7-10x ígérték meg hogy fel fog hívni olyan kolléga akit érdemben tud segíteni, és elvileg minden alkalommal külön jelezték az újranyitott hibajegynél várjuk a szerelő telefonját, de senki nem hívott és továbbra sincs vonal. Sőt többször mondtam hogy a lakásban is várjuk a szerelőt sok szerettel ha van rá kapacitás.

    Sajnálatos módon ezen a ponton úgy érzem muszáj valami hatóség felé fordulni mert tojik a fejemre a Telekom, hiába a sok hibajegy (azok közül az utolsó 2-3 hete nyitva) és a mindennapos betelefonálás. Ha nem lenne ősidők ez a telefonszámunk már rég felmontam volna a szerződést.

    Előre is köszönöm a segítséget :R

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

Új hozzászólás Aktív témák