- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
XXX-TTT
csendes tag
válasz Thulcandra #7055 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőkre zúdul rá minden, sajnos...ők ülnek a frontban, ők hallgatják az üvöltöző ügyfeleket, a reklamálókat, és azokat az embereket, akik méltóságukban megsértik....tűrik, mivel tűrni kell....vannak olyan folyamatok,szabályozások a cégnél amit nem tudnak befolyásolni. Nagyon nehéz az ügyfél pártjára állni úgy, hogy közben a céghez is lojális legyen...ezt egy olyan személy, aki nem ebben a munkakörben dolgozik, nem értheti...akkor jönne rá igazán, ha egy ilyen cégnél dolgozna...iszonyat nehéz nap mint nap teljesíteni, kiszolgálni az ügyfeleket, tűrni és hozni a célértékeket....én egy másik cég telefonosán dolgozom, tapasztalat....
Az ügyfél is lehetne kicsit talpraesettebb, amikor betelefonál, kérik az ügyfélazonosítót és az ügyféljelszót, válasz: "Nem tudom a jelszót, minek az...." KELL, azonosítás miatt....nem viccből kell megjegyezni, vagy felírni egy olyan helyre hogy meglegyen....és a jelszós hercehurcával megy el minimum 10perc....az ilyenek miatt kell várni sokat amíg ügyintézőhöz kerül valaki....van olyan 80éves idős bácsi, aki betelefonál, egyből mondja az ügyfélazonosítóját és jelszavát, pikk-pakk érti miről van szó, és együttműködő az ügyintézésben is, akár reklamál, akár nem....azzal nem ér el semmit az ember, ha kiabál. Bezzeg szemtől szembe nem engedné meg magának ezt a stílust, mert gyáva...sokan így élik ki magukat, mert magányosak, így gondolja felfigyelnek rá, vagy már megkeseredtek az élettől, vagy otthon nem kapnak figyelmet és így próbálják ezt kicsikarni....
Na mindegy! Remélem történik egyszer egy csoda, és mindenki elégedett lesz mindennel...habár kétlem.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen